0 1 0 0 0 13.10.2004Kosmiczny wizerunek Cyfry +Agencja Euro RSCG Warsaw jest autorem kolejnej odsłony kampanii dla marki CYFRA+, na którą składa się 30. sekundowy spot wizerunkowo-promocyjny, reklamy w prasie i magazynach oraz działania BTL.
0 1 0 0 0 13.10.2004Kanapkowa promocjaFirma Hochland Polska rozpoczyna w połowie października promocję serów kremowych twarogowych Hochland Kanapkowy. Mechanizm promocji polega na tym, że 165g sera Hochland Kanapkowy sprzedajemy w dotychczasowej cenie 150g, zatem konsument 15g produktu, czyli 10% otrzymuje gratis!
0 1 0 0 0 13.10.2004Jubileuszowa kampania markiZ okazji 15-lecia istnienia marki „Plak” w Polsce, wyłączny importer produktu, PPH „Parys” z Lublina rozszerza linię i wprowadza nowe produkty pod logiem „Plak-a”. Launching tych włoskich preparatów wsparty będzie kampanią reklamową w TV i prasie oraz działaniami public relations i aktywnością promocyjną wśród dystrybutorów.
0 1 0 0 0 13.10.2004Znów warto zajrzeć na tę stronęPo zdobyciu czterech międzynarodowych wyróżnień webdesignerskich, witryna „Peugeot 407 – znów warto rozmawiać o samochodach” uhonorowana została brązową statuetką na Golden Drum Awards.
0 1 0 0 0 13.10.2004Raj dla kawoszyUwielbiają Państwo kawę? A może są Państwo smakoszami espresso?Dostępny dla internautów od października nowy serwis dla koneserów i amatorów kawy - www.espresseria.pl - udziela wskazówek i zdradza tajemnice dotyczące przyrządzania kawy o doskonałym smaku, oferuje pomoc przy podejmowaniu decyzji o kupnie odpowiedniego ekspresu oraz jest źródłem wielu dodatkowych informacji związanych z kawą. Krótko mówiąc: wszystko, co warto wiedzieć o świecie kawy.
0 1 0 0 0 12.10.2004Vegeta znana i lubianaOpublikowane we wrześniu 2004 r. przez MEMRB wyniki badań rynku przypraw uniwersalnych za okres I-VIII 2004 roku, potwierdzają niezmiennie pierwszą pozycję Vegety. Pod względem wartościowym udział Vegety w rynku wynosi 40%. Udziały innych przypraw uniwersalnych pod względem wartościowym wynoszą kolejno: 22% (konkurent 1) i 10% (konkurent 2).
0 1 0 0 0 12.10.2004WebService rozwija portal korporacyjny Fortis BankuFortis Bank (www.fortisbank.com.pl) podpisał umowę z WebService(www.webservice.pl) na obsługę w zakresie serwisów i aplikacji intranetowych Banku.
0 1 0 0 0 12.10.2004Lech collectionWe współczesnym, coraz bardziej skomercjalizowanym świecie kluby sportowe musiały stać się dobrze prosperującymi przedsiębiorstwami, zarabiającymi na swoją działalność. Przed takim zadaniem stanęli również działacze Lecha Poznań - klubu piłkarskiego o ponad osiemdziesięcioletniej tradycji.
0 1 0 0 0 12.10.2004Kolejna niestandardowa ekspozycja na nośnikach AMS !Od początku października na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa wizerunkowa kampania batonów Snickers. Twórcy projektów posłużyli się motywem orzecha laskowego, który jest dodatkowym, przestrzennym elementem plakatów wykorzystywanych w kampanii.
0 1 0 0 0 12.10.2004Dzień Dobry w całej PolsceOd 5 listopada w każdy piątek gazeta „Dzień Dobry” będzie dostępna w 25 miastach. Nakład gazety wyniesie około 800 tys. egzemplarzy.