Jubileuszowa kampania marki - Marketing przy Kawie
Jubileuszowa kampania marki
  • 0
  • 1
13.10.2004

Jubileuszowa kampania marki

Z okazji 15-lecia istnienia marki „Plak” w Polsce, wyłączny importer produktu, PPH „Parys” z Lublina rozszerza linię i wprowadza nowe produkty pod logiem „Plak-a”. Launching tych włoskich preparatów wsparty będzie kampanią reklamową w TV i prasie oraz działaniami public relations i aktywnością promocyjną wśród dystrybutorów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56425 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 października 2004