Kolejny etap kampanii reklamowej Toyoty Corolli Verso - Marketing przy Kawie
Kolejny etap kampanii reklamowej Toyoty Corolli Verso
  • 0
  • 1
22.10.2004

Kolejny etap kampanii reklamowej Toyoty Corolli Verso

Agencja Saatchi & Saatchi rozpoczyna kolejny etap kampanii Toyoty Corolli Verso, tym razem informujący o możliwości odliczenia 22% VAT.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2004

Nowa jakość badań Internetu w Polsce

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A. zawarły długoterminową umowę o współpracy w zakresie realizacji badania tworzącego standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Badanie o nazwie „Megapanel PBI/Gemius” jest pierwszym projektem badawczym obejmującym wszystkie witryny internetowe, z których korzystają polscy użytkownicy i najpopularniejsze aplikacje internetowe.