Espresso - Strona 5458 z 5693 - Marketing przy Kawie

Espresso

6 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
6.10.2005

Sprostowanie

„Szanowni Państwo, W związku z komunikatem prasowym dotyczącym promocji „Szalone Zoo Dr. Oetkera” przesłanym dnia 4 października przez agencję Primoloko w imieniu firmy Partner ASM, informuję, że w tym komunikacie pojawiła się mylna informacja dotycząca autora i realizatora promocji "Szalone Zoo", którym jest agencja TEQUILA Polska, jak i zasięgu samej promocji, która poza sieciami handlowymi obejmuje również tradycyjne sklepy detaliczne. Jednocześnie informujemy, że firma Partner ASM wykonuje jedynie usługi merchandisingowe dla firmy Dr. Oetker, a w żadnym wypadku nie jest autorem, ani realizatorem promocji sprzedaży „Szalone Zoo”. Poniżej znajduje się komunikat prasowy agencji TEQUILAPolska rzetelnie informujący o akcji „Szalone Zoo Dr. Oetkera”. Z poważaniem, Piotr Bobrycki Marketing Manager Dr.Oetker Polska Sp. z o.o.

  • 0
  • 1
  • 0
6.10.2005

„Zbierz całe szalone Zoo Dr.Oetkera” z TEQUILAPolska

Pod hasłem „Zbierz całe szalone Zoo Dr.Oetkera” od 15 września realizowana jest jesienna kampania reklamowa Dr.Oetkera. W ramach działań przygotowana została promocja konsumencka i działania w punktach sprzedaży, które zostaną wsparte działaniami ATL. Do wygrania jest 8 tysięcy zwierzaków oraz wycieczka do Safari Parku na wyspę Lolland w Danii. Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, która przygotowała również scenariusz i tekst animowanej dokrętki do spotu reklamowego.

5 października 2005

Poprzednie Następne