0 1 2 6.10.2005BTL Point Group aktywizuje Morliny w segmencie YCAgencja marketing services BTL Point Group realizuje multikanałowy projekt aktywizujący markę Morliny w segmencie Young Consumers.
0 1 0 6.10.2005PRO Media House celuje cukierkami VerbenyW październiku rusza kolejna kampania cukierków ziołowych marki Verbena, dla której media zaplanował i zakupił PRO Media House. Jest to kontynuacja owocnej współpracy krakowskiego domu mediowego z IDC Polonia S.A.
0 1 0 6.10.2005Kosmiczna wiadomość6 października odbyła się inauguracja pierwszej na świecie strony internetowej www.wyslijwiadomosc.pl, za pośrednictwem której każdy będzie mógł wysłać swoje przesłanie w przestrzeń kosmiczną.
0 1 0 6.10.2005Śpiewaj z ZozolamiSpecjalnie zaprojektowany domek „Śpiewaj z Zozolami” - ze słodkościami i płytą CD w środku - proponuje raciborska firma Mieszko S.A. w ramach zimowej oferty.
0 1 0 6.10.2005Sprostowanie„Szanowni Państwo, W związku z komunikatem prasowym dotyczącym promocji „Szalone Zoo Dr. Oetkera” przesłanym dnia 4 października przez agencję Primoloko w imieniu firmy Partner ASM, informuję, że w tym komunikacie pojawiła się mylna informacja dotycząca autora i realizatora promocji "Szalone Zoo", którym jest agencja TEQUILA Polska, jak i zasięgu samej promocji, która poza sieciami handlowymi obejmuje również tradycyjne sklepy detaliczne. Jednocześnie informujemy, że firma Partner ASM wykonuje jedynie usługi merchandisingowe dla firmy Dr. Oetker, a w żadnym wypadku nie jest autorem, ani realizatorem promocji sprzedaży „Szalone Zoo”. Poniżej znajduje się komunikat prasowy agencji TEQUILAPolska rzetelnie informujący o akcji „Szalone Zoo Dr. Oetkera”. Z poważaniem, Piotr Bobrycki Marketing Manager Dr.Oetker Polska Sp. z o.o.
0 1 0 6.10.2005„Zbierz całe szalone Zoo Dr.Oetkera” z TEQUILAPolskaPod hasłem „Zbierz całe szalone Zoo Dr.Oetkera” od 15 września realizowana jest jesienna kampania reklamowa Dr.Oetkera. W ramach działań przygotowana została promocja konsumencka i działania w punktach sprzedaży, które zostaną wsparte działaniami ATL. Do wygrania jest 8 tysięcy zwierzaków oraz wycieczka do Safari Parku na wyspę Lolland w Danii. Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, która przygotowała również scenariusz i tekst animowanej dokrętki do spotu reklamowego.
0 1 0 6.10.2005Mama we wspaniałej formieDnia 29 września 2005 r. miał miejsce Dzień Otwarty dla Kobiet w Ciąży i Mam Małych Dzieci pod hasłem „Mama we wspaniałej formie, czyli wszystko, co chcesz wiedzieć o ciąży, ale nie masz kogo spytać”. Organizatorami wydarzenia byli: FORMES POLSKA, Instytut Kosmetyki XXI Wieku Dermika Spa&Salon, RVWC Hotel InterContinental Warszawa, Scholl, Set Point Doradztwo Żywieniowe. Spotkanie odbyło się w RVWC w hotelu InterContinental Warszawa.
0 1 0 6.10.2005Druga odsłona kampanii wizerunkowej CANAL+CANAL+ prowadzi w ogólnopolskiej telewizji kampanię wizerunkową, której zadaniem jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki.
0 1 0 6.10.2005Albedo Marketing dla Fa z jogurtemFirma Henkel Polska powierzyła agencji Albedo Marketing organizację promocji nowych wariantów kosmetyków z serii Fa Yoghurt. W ramach promocji, wspólnie z miesięcznikiem Olivia zostanie przeprowadzony konkurs, którego zwycięzcy spędzą weekend w SPA lub otrzymają kubek jogurtowego Fa.
0 1 0 5.10.2005Kolejny powód, by podejść bliżejArteria, agencja marketing services, należąca do Nova Communications Group, wyspecjalizowana w działaniach wspierających sprzedaż oraz zarządzaniu relacjami z klientami (własne contact centre, aplikacje CRM), wspólnie z Cosmopolitan Cosmetics Poland organizuje konkurs promocyjny dla marki PUMA „Kolejny powód, by podejść bliżej” w terminie od 1 do 31 października bieżącego roku.