Visa kreuje naszą przyszłość?
  • 0
  • 1
22.11.2004

Visa kreuje naszą przyszłość?

Visa Europe nowym klientem Saatchi & Saatchi Poland. W ramach współpracy planowana jest realizacja dwóch kampanii o charakterze regionalnym, które obejmą 6 krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2004

Z kamerą bezpieczniej

Ruszyła akcja „Z kamerą bezpieczniej”. Jej celem jest rozbudowanie systemu monitorowania miasta funkcjonującego przy Komendzie Miejskiej Policji w Szczecinie. Sercem systemu jest Stanowisko Wspomagania Dowodzenia Alkazar, dokąd trafiają obrazy z 9 kamer rozmieszczonych w najbardziej ruchliwych punktach miasta. Akcja zakłada rozbudowanie systemu o kolejnych 7 kamer. Organizatorami kampanii są Fundacja „Razem bezpieczniej” oraz Agencja Reklamowa DCS. Patronat nad akcją objęli Prezydenta Miasta Marian Jurczyk oraz Komendant Wojewódzki Policji nadinspektor Andrzej Gorgiel.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2004

Marketing zapachowy

ConSensus Technology wprowadza na rynek pakiet usług związanych z marketingiem zapachowym (więcej: www.consensus-technology.pl). Oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych jak i sieci sprzedaży i obejmuje pełen pakiet usług związanych z marketingiem zapachowym (katalog kompozycji zapachowych, urządzenia do aromatyzacji powierzchni, doradztwo w zakresie doboru odpowiednich aromatów oraz projektowanie nowych kompozycji zapachowych w ramach tworzenia zapachowego logo firmy).