0 1 0 0 0 13.01.2005GM Records pod opieką specjalistów od niekonwencjonalnej komunikacjiOd stycznia grupa komunikacyjna AHA rozpoczęła wspólną pracę dla GM Records – lidera w dziedzinie tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych.
0 1 0 0 0 12.01.2005Już po raz trzeci CR Media pomaga osieroconym dzieciomCR Media po raz kolejny wsparła kampanię informacyjną Wiosek Dziecięcych SOS prowadzoną w Internecie. Departament Internetu w CR Media bierze udział w akcji na rzecz Wiosek Dziecięcych SOS od ponad roku. Obecna, grudniowa kampania była już trzecią z tej serii.
0 1 0 0 0 12.01.2005Money.pl portalem finansowym nr 1 w PolscePonad pół miliona użytkowników miesięcznie daje Money.pl pierwsze miejsce w kategorii „Biznes, finanse, prawo” – według ogłoszonych właśnie wyników standardu badania polskiego internetu „Megapanel PBI/Gemius”.
0 1 0 0 0 12.01.2005Światowe Badanie ReputacjiW porównaniu do mieszkańców USA i krajów Azji, Europejczycy relatywnie nisko oceniają swoje państwa pod kątem ich atrakcyjności dla biznesu. To jedna z najbardziej zaskakujących informacji płynących ze Światowego Badania Reputacji 2005, przeprowadzonego przez sieć badawczą TNS (w Polsce TNS OBOP).
0 1 0 0 0 12.01.2005BenQ PE5120 – cichy projektor, doskonały do kina domowegoBenQ wprowadził na polski rynek nowy projektor PE5120, doskonały do projekcji kina domowego. Cicha praca urządzenia- jedynie 26dB nie zakłóca ścieżki dźwiękowej oglądanego filmu.
0 1 0 0 0 11.01.2005IQ Marketing dla Avon PolskaFirma Avon rozpoczęła akcję samplingową promującą udoskonaloną linię kosmetyków Skin So Soft. Sampling odbywa się w salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 11.01.2005Dla wszystkich Coca-ColaTypowo polskie znaczenia i symbole zostały wykorzystane w nowej kampanii Coca-Cola przygotowanej przez warszawską agencję reklamową Publicis. Celem kampanii jest podkreślenie codziennego, uniwersalnego charakteru marki, dlatego jest ona realizowana pod hasłem: "dla wszystkich i dla każdego". Od początku roku reklamy emitowane są w polskich stacjach telewizyjnych i w kinach.
0 1 0 0 2 10.01.2005Gazeta Wyborcza wydaje 20-tomową Encyklopedię we współpracy z PWN12 stycznia 2005 roku, w rekordowym na polskim rynku nakładzie 700 tysięcy egzemplarzy, ukaże się pierwszy tom Encyklopedii Gazety Wyborczej. Jest to nowa seria wydawnicza opracowana we współpracy z Wydawnictwem Naukowym PWN. Pierwszy tom będzie bezpłatny. To unikatowe na polskim rynku przedsięwzięcie wydawnicze realizowane jest wspólnie ze spółką wydawniczą Mediasat.
0 1 0 0 0 10.01.2005Tele Gadu-Gadu – rozmawiaj za GGroszeNajpopularniejszy polski komunikator internetowy Gadu-Gadu wprowadził nową usługę – Tele Gadu-Gadu, która umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych z wykorzystaniem komputera i Internetu.
0 1 0 0 0 10.01.2005Zimowi urlopowicze na celowniku PRO Media HouseDom mediowy PRO Media House – specjalizujący się w planowaniu i zakupie mediów PRO (Prasa, Radio, Outdoor) – przygotował ofertę umożliwiającą dotarcie do osób wybierających się i przebywających na wypoczynku związanym z feriami zimowymi.