Espresso - Strona 5435 z 5519 - Marketing przy Kawie

Espresso

8 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

NATURAPIA-Naturalne Problemy – Naturalne Terapie

7 marca br. ruszyła nowa kampania reklamowa marki NATURAPIA®, której producentem jest czołowa firma farmaceutyczna US Pharmacia. Wspierana reklamowo marka NATURAPIA® to naturalne, innowacyjne, łączące skuteczność i bezpieczeństwo podejście do zapobiegania i leczenia schorzeń wieku dojrzałego. Tym razem US Pharmacia promuje całą linię produktów z położeniem nacisku na wersję NATURAPIA® - Menopauza oraz na nowy, niedawno wprowadzony, wariant - NATURAPIA® - Pamięć.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

Jak TUW SKOK obchodził swój jubileusz

Marzenia naprawdę się spełniają! – to słowa ciężko chorych dzieci, podczas rozpakowywania upragnionych prezentów. W ten sposób Oddział Chemioterapii i Hematologii Dziecięcej Akademii Medycznej w Gdańsku choć na krótką chwilę pełen był uśmiechów i radości. W tak nietypowy sposób, pod hasłem „10 marzeń na 10 lat TUW SKOK” Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych obchodziło swój jubileusz.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2005

Nowa oferta Sami Swoi – minuta rozmowy w cenie SMS-a

Najtańsze na rynku połączenia w sieci i na telefony stacjonarne, cena połączenia w cenie SMS-a, jednolita stawka na SMS-y w sieci i poza siecią, najtańszy zestaw startowy na rynku, szeroka dostępność produktów Sami Swoi w dodatkowych kanałach sprzedaży – to nowe atrybuty prostej i niezawodnej telefonii komórkowej Sami Swoi, działającej od czerwca 2004 r. w systemie przedpłaconym jako marka Polkomtel S.A.

7 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2005

Turystyka w internecie

Lipiec to miesiąc najwyższej oglądalności internetowych serwisów turystycznych, jednak niewiele mniejszą średnią liczbę użytkowników odnotowano na tych witrynach pod koniec roku, w grudniu - wynika z raportu „Turystyka w internecie. Jesień–Zima 2004” opracowanego przez Gemius SA. Celem liczącego ponad 60 stron opracowania jest analiza oglądalności i profilu społecznego widowni witryn o tematyce turystycznej funkcjonujących w polskim internecie w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Analiza zawiera m. in. rankingi najpopularniejszych witryn według zasięgu, średniej liczby sesji na użytkownika, czasu spędzanego w serwisie. W raporcie uwzględniono m. in. wyniki badań gemiusTraffic oraz Megapanel PBI/Gemius.

Poprzednie Następne