0 1 0 0 0 13.01.2005Orgazmatron – przyjemne z pożytecznymTo urządzenie służy do delikatnego masażu pewnych częsci ciała. Nazwa jest tu jednak nieco myląca.
0 1 0 0 0 13.01.2005Nie wpadaj w panikę!Czy dla poczucia bezpieczeństwa, czy dla poprawy humoru, warto go mieć! Mowa o dodatkowym przycisku na klawiaturę, który być może już dawno powienien stać się standardem.
0 1 0 0 0 13.01.2005Łamigłówki pod myszkąW świetle najnowszych badań pracujący przy komputerze tracą dziennie ok. 9 minut w oczekiwaniu na odpowiednią reakcję sprzętu (co daje ok. 55 godzin rocznie). Jednak, żeby ten czas nie był całkowicie stracony, wymyślono specjalną podkładkę pod mysz, która stanowi kolekcję gier, układanek i ćwiczeń logicznych.
0 1 0 0 0 13.01.20055, 4, 3, 2, 1,…Zastanawialiście się kiedyś, jak długo będziecie żyć? Dawniej taka refleksja prowokowała do odwiedzenia wróżki (czytaj: akwizytora sprzedającego złudzenia). Dziś - ja w to wciąż wierzę - coraz mniej ludzi poddaje się tak prototypowym działaniom public relations. Gdyby jednak znalazł się ktoś bardzo niecierpliwy i ciekawski, może z niewielką pomocą pewnego urządzenia sam dojść prawdy.
0 1 0 0 0 13.01.2005Myszy lubią perskie.. dywanyMówi się, że komputerowa mysz bez podkładki jest jak samochód bez paliwa. Jeśli się zgadzacie z tym stwierdzeniem, to pewnie ucieszy was taki produkt. O specjalnych podkładkach pisaliśmy już nie raz, ale żadna z nich nie była taka elegancka. Tylko rozmiarem różni się ona od pięknych, ręcznie robionych, perskich dywanów.
0 1 0 0 0 13.01.2005Wojsko Polskie w internecieStały rozwój internetu zmobilizował także Wojsko Polskie do zaistnienia w wirtualnym świecie. Rozwijający się wortal www.wojsko-polskie.pl przyciąga coraz większą liczbę internautów, których w grudniu zanotowano ponad 18 tysięcy, wg statystyk stat.pl.
0 1 0 0 0 13.01.2005Heyah wśród pięciu najlepszychHeyah Polskiej Telefonii Cyfrowej, jako jedyny przedstawiciel branży telekomunikacyjnej z Polski, znalazła się na liście nominowanych przez GSM Association do nagród GSM Association Awards 2005.
0 1 0 0 0 13.01.2005Nutricia nowym klientem agencji Grupa66 OgilvyDo grona klientów agencji Gruppa66 Ogilvy dołączył międzynarodowy koncern NUTRICIA – lider rynku żywności dla niemowląt i dzieci. Gruppa66 Ogilvy zapewni NUTRICIA Polska Sp. z o.o. pełen zakres usług: działania strategiczne, kreatywne oraz produkcyjne. Agencja rozpoczęła już obsługę marki Bebilon, dla której w najbliższym czasie zaplanuje lokalną kampanię ATL i BTL. NUTRICIA jest sieciowym klientem Ogilvy.
0 1 0 0 0 13.01.2005Klasa biznes otwarta dla wszystkichGrupa Austrian Airlines wprowadziła na rynek nowe udogodnienia dla podróżujących. Silver Ticket to bezpłatne podwyższenie do klasy biznes, proponowane i potwierdzanie już przy rezerwacji taryfy ekonomicznej (Full Fare Economy) oferowanym na trasach krótko i średniodystansowych.
0 1 0 0 0 13.01.2005Grupa Ogilvy66 autorem opkowań Star ChipsAgencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała nowe opakowania dla Star Chips – marki chipsów produkowanych przez firmę Star Foods. Autorem projektu jest Konrad Jasiński – Art Director z działu kreacji agencji.