0 1 0 0 0 4.04.2005InterAKTYWNA pomoc HYPERmediaW 2005 roku po raz drugi można przekazać 1% swojego podatku organizacjom pożytku publicznego. Fundacja „Bank Żywności SOS” w Warszawie jest organizatorem akcji „Rozlicz się z głową”. Witrynę informującą o przebiegu akcji przygotowała charytatywnie agencja HYPERmedia.
0 1 0 0 0 4.04.2005Biznesowa baza danych z precyzyjnie określonym profilem klientów – nowy produkt Call Center PolandJednym z podstawowych kryteriów efektywności projektu telemarketingowego jest jakość bazy danych. Większość z oferowanych na polskim rynku baz danych firm zawiera podstawowe informacje: dane adresowe, branżę, zatrudnienie, ewentualnie obroty czy nazwiska osób kontaktowych. Zdarzają się bazy niskiej jakości: część rekordów jest nieaktualna - a co za tym idzie - możliwość dotarcia do określonej grupy klientów znikoma. Wykorzystanie takich baz w projektach telemarketingowych oznacza poniesienie dużych kosztów bez gwarancji uzyskania jakichkolwiek efektów w postaci generowania kontaktów sprzedażowych.
0 1 0 0 0 4.04.2005Euro RSCG Marketing House dla Polifarb Cieszyn WrocławRuszyła II edycja programu Polifarb Cieszyn – Wrocław S.A. "Dekoral Rozdaje Karty" przygotowana przez Euro RSCG Marketing House.
0 1 0 0 1 4.04.2005Nowa kampania reklamowa DHL Express PolskaOd 4 kwietnia br. rusza najnowsza kampania DHL Express, będąca częścią międzynarodowej akcji reklamowej. Jej celem jest promowanie wizerunku firmy jako globalnego operatora, będącego jednocześnie liderem w zakresie transportu przesyłek krajowych.
0 1 0 0 0 1.04.2005Triumph International – wiosenna kolekcja w wielkim formacieW pierwszych dniach kwietnia na głównych ulicach największych miast Polski pojawią się tablice wielkoformatowe, promujące wiosenną kolekcję Fashion firmy Triumph International. Na plakatach o wymiarach od 35 do 1134 m2 zostanie zaprezentowany model z kolekcji Fashion – Flower Curves. Kampania będzie trwała 2 miesiące i obejmie nie tylko centralne ulice stolicy, ale także główne ulice Katowic, Krakowa, Poznania, Szczecina, Gdańska, Wrocławia, Łodzi oraz innych większych miast w kraju. Największy billboard zostanie zawieszony już w niedzielę około godziny 10:00 na budynku DOKP, w samym centrum Katowic. Od 1 do 15 kwietnia br. billboardy reklamowe zawisną dodatkowo w różnych miastach na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 1.04.2005Wzrost sprzedaży kawy o 40% dzięki zastosowaniu marketingu zapachowegoDziałająca od kilku miesięcy na polskim rynku partnerska sieć mobilnych kawiarni World Coffee stosuje z powodzeniem marketing zapachowy ConSensus Technology. Od tego momentu sprzedaż kawy wzrosła o ok. 40%.
0 1 0 0 0 1.04.2005„Strefa dobrych cen” w McDonald’sZ nastaniem wiosny restauracje McDonald’s na terenie całego kraju ruszają z kolejną odsłoną programu „Strefa dobrych cen”. Objęte nim produkty dostępne są w promocyjnych cenach 2 i 4 zł.
0 1 0 0 0 1.04.2005Serwis korporacyjny Euronet Polska od JanmediaJanmedia (www.janmedia.pl) uruchomiła serwis korporacyjny dla Bankomat 24 / Euronet. Euronet Worldwide jest światowym liderem w dziedzinie przetwarzania bezpiecznych elektronicznych transakcji finansowych dla banków, handlu i operatorów telefonii komórkowej, a także największym właścicielem sieci bankomatów w Europie.
0 1 0 0 0 1.04.2005Odnowiony serwis Hasbro rusza na podbój Internetu31 marca wystartowała całkiem nowa wersja serwisu internetowego firmy Hasbro – jednego z największych producentów zabawek na świecie i czołowych reklamodawców w branży. Zmianie uległa przede wszystkim oprawa graficzna oraz funkcjonalność serwisu. www.hasbro.pl to kolorowa, pełna ciekawych informacji strona nie tylko dla najmłodszych…
0 1 0 0 0 1.04.2005Euro RSCG 4D, PZL i OMD dla PKO Banku PolskiegoKonsorcjum agencji w składzie PZL, Euro RSCG 4D, OMD przygotowało kolejną edycję promocji sprzedaży lokat dla PKO Banku Polskiego, tym razem pod nazwą "Lokata Bawarska".