0 1 0 0 0 3.06.2005Kampania prasowa Prymat trwa„Sztuka przyprawiania” – to hasło nowej kampanii prasowej przypraw jednorodnych Prymat. W kampanii Prymat przedstawia sposoby na przygotowanie smacznych potraw.
0 1 0 0 0 2.06.2005BTL Point Group i Instytut Flory ruszają w terenRozpoczęła się sesja wyjazdowa Instytutu Fory. Do końca czerwca eksperci Instytutu będą informować o zagrożeniach związanych z cholesterolem. Akcja odbywać się będzie w okolicach centrów handlowych, biurowców oraz na terenach rekreacyjnych.
0 1 0 0 0 2.06.2005Kampania reklamowa PapriniRozpoczęła się kampania sosu paprykowego Paprini Pikantne. Do 10 lipca reklamy Paprini Pikantnego będą się pojawiać w najbardziej poczytnych tytułach prasy kobiecej (Claudia, Twój Styl, Olivia, Viva, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, Elle, Tina) i tygodnikach opinii (Newsweek oraz Wprost), czytanych chętnie przez młodych, nowoczesnych, przedsiębiorczych, energicznych ludzi: zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Dzięki prasie kampania zyska niezwykle szeroki zasięg.
0 1 0 0 0 2.06.2005Nominacja dla On Board Public RelationsProgram prowadzony przez On Board Public Relations dla Unii Farmaceutów - Właścicieli Aptek został nominowany do nagrody Golden World Awards for Excellence in Public Relations 2005 w kategorii Public Affairs. Golden World Awards organizowany przez IPRA (International Public Relations Association) jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży PR na świecie.
0 1 0 0 0 2.06.2005DEMO dla marki ZozoleAgencja DEMO Effective Launching przygotowała kampanię reklamową, wprowadzającą na rynek musujące żelki, karmelki i gumy do żucia – nowe produkty z rodziny Zozoli.
0 1 0 0 0 2.06.2005Zwycięzcy konkursu organizowanego przez UNICEF i Clear ChannelAutorami zwycięskiego projektu plakatu kampanii społecznej dla UNICEF, przeznaczonego do ekspozycji na nośnikach reklamy zewnętrznej są Stuart McCreadie – copywriter i Graeme Taylor-Warne – dyrektor kreatywny z południowoafrykańskiej agencji reklamowej BesterBruke.
0 1 0 0 0 2.06.2005Europejska kampania „HELP – Dla życia bez tytoniu”Komisarz europejski Markos Kyprianou, odpowiedzialny za sprawy ochrony zdrowia i konsumentów, zapowiada uruchomienie specjalnego portalu internetowego oraz rozpoczęcie emisji trzech reklam telewizyjnych. Mają one zwiększyć świadomość zagrożeń wynikających z palenia tytoniu.
0 1 0 0 0 2.06.2005Scholl w nowym oknieRuszyła nowa witryna internetowa jednej z marek koncernu SSL Healthcare Polska – kosmetyków do pielęgnacji stóp marki Scholl (Scholl Footcare). Strona zawiera pierwszy na świecie internetowy sklep, w którym można kupić produkty tej marki. Za nowy wizerunek Scholla w Internecie odpowiada agencja interaktywna – HyperCube.
0 1 0 0 0 2.06.2005Agencja Reklamowa E-MISJA dla Sanpol Sp. z o.o.Firma Sanpol Sp. z o.o., wiodąca w Polsce firma handlowa w dziedzinie wyposażenia łazienek oraz systemów grzewczych powierzyła obsługę reklamową Agencji Reklamowej E_Misja.
0 1 0 0 4 2.06.2005Cafe wspiera młodych projektantówMagazyn Cafe wspiera nowy program Heyah - „Młodzi projektanci poszukiwani!” i uczestniczy w nim nie tylko jako patron medialny, ale również doradca z zakresu mody.