0 1 0 0 0 3.08.2005EL2 dla marketingu politycznegoOd początku sierpnia br. Agencja Marketingu Mobilnego EL2, wprowadza specjalną ofertę - sondaż wyborczy prowadzony za pomocą telefonu komórkowego.
0 1 0 0 0 3.08.2005Greckie wakacje w KFCTwister Atikos i Sałatka Grecka to najnowsza, wakacyjna propozycja sieci restauracji KFC w Polsce.
0 1 0 0 0 3.08.2005Jak Cię widzą tak Cię pisząPARTNER ASM realizuje animacje sprzedaży dla odzieży z kolekcji gastronomicznej firmy Kegel-Błażusiak na terenie stoisk AGD w sieci Makro Cash&Carry w całej Polsce. Akcja potrwa do 15 sierpnia br.
0 1 0 0 0 3.08.2005ADP Polska współpracuje z Effective PRFirma ADP Polska specjalizująca się w outsourcingu kadrowo-płacowym i oferująca rozwiązania naliczania płac oraz administracji zasobami ludzkimi zleciła obsługę działań komunikacyjnych agencji Effective Public Relations. Effective PR będzie odpowiedzialna za politykę informacyjną ADP Polska, w tym m.in. za kontakty ze środkami masowego przekazu i współpracę z organizacjami biznesowymi oraz branżowymi.
0 1 0 0 0 3.08.2005IQ Marketing dla Philips GoGearAgencja IQ Marketing opracowała koncepcję i odpowiada za realizację działań sponsoringowo-wizerunkowych dla działu Elektroniki Użytkowej Philips Polska podczas trzeciej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Elektronicznej Astigmatic, którego głównym sponsorem jest Philips.
0 1 0 0 0 3.08.2005Nowa nazwa FIRMY AW lipcu 2005 Agencja Graficzna FIRMA A zmieniła nazwę na Agencja Reklamowa NICEDAY. Zmiana łączy się z poszerzeniem oferty usług graficznych o pełną obsługę Klientów z zakresu reklamy i public relations. „Dołącz do nas …to będzie miły dzień” – tak głosi slogan reklamowy umieszczony na nowej witrynie www.niceday.pl
0 1 0 0 0 2.08.2005Natura Cityboard MediaWakacyjna kampania autopromocyjna Cityboard Media to oryginalna prezentacja „natury” firmy – jej filozofii działania i charakteru wielkoformatowej reklamy zewnetrznej. 3 hasła kampanii w sposób pełny wyrażają „Naturę Cityboard Media” – potwierdzoną skuteczność, największy zasięg oraz indywidualne podejście do Klienta.
0 1 0 0 0 2.08.2005Autorskie rozwiązania Digital One dla Telekomunikacji PolskiejAgencja interaktywna Digital One zaprojektowała serwis X-go Pucharu TP im. Marka Wielgusa, przygotowany w ramach działań sponsoringu sportowego TP w Internecie pod adresem www.tp.pl/puchartp
0 1 0 0 0 2.08.2005Sudoku, czyli samotność liczb onlineSerwis Gier Online Wirtualnej Polski przygotował prawdziwą ucztę dla umysłów użytkowników. Jako jedyny portalowy serwis internetowy udostępnił możliwość grania on-line w SUDOKU.
0 1 0 0 0 2.08.2005Mapserwis Acxiom PolskaJeszcze bardziej kompleksowy i nowoczesny system informacji geograficznej Acxiom dla zastosowań analiz geomarketingowych. Mapy cyfrowe 487 miast, mapy podziału administracyjnego, rejonów statystycznych, punktów sprzedaży detalicznej wraz z aktualnymi charakterystykami socjo-demograficznymi, opisującymi zachowania konsumenckie i zamożność na bardzo niskim poziomie geograficznym - to jeden z istotnych zasobów nowej, poszerzonej oferty Acxiom.