0 1 0 0 0 23.09.2005Cholinex w portfolio Peppermint MedicalAgencja Pepppermint Medical prowadzi działania w zakresie marketingu medycznego dla Cholinexu – marki GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A.
0 1 0 0 0 23.09.2005Klif – wieczór dla lojalnych klientówPo raz pierwszy KLIF zorganizował takie spotkanie w grudniu 2004 r. Zainteresowanie przerosło wówczas najśmielsze oczekiwania i od tamtej chwili impreza wpisała się na stałe w kalendarz Klifowych aktywności. Wieczór dla Lojalnych Klientów to okazja do uhonorowania wszystkich tych, którzy docenili walory WCH KLIF i znaleźli się w gronie jego sympatyków.
0 1 0 0 0 22.09.2005Metroreklama zapachówSznury jednakowych samochodów Smart oklejonych reklamą nowych perfum Emporio Armani „Emporio City Glam” wyruszyły na ulice Warszawy i Krakowa. W historii polskich kampanii reklamowych perfum tego typu nośnik wykorzystano po raz pierwszy. Kampania przygotowana przez dom mediowy Optimedia jest adresowana do młodych mieszkańców miast. Jej celem jest wprowadzenie nowego zapachu na rynek.
0 1 0 0 0 22.09.2005DATA PR dla Armatury Kraków S.A.Agencja Data Public Relations podpisała umowę na stałą obsługę PR z Armaturą Kraków S.A., wiodącym producentem armatury łazienkowej.
0 1 0 0 0 22.09.2005Gala Konkursu Biuletynów Firmowych 2005Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Biuletynów Firmowych nastąpi już 12 października.
0 1 0 0 0 22.09.2005Granice Strachu z BergsonemPierwszy odcinek nowego reality show – Granice Strachu wyemitowany zostanie 24 września 2005 roku w telewizji Polsat. Dwunastka zawodników zmierzy się z trudnościami, pogodą i z najgłębiej skrywanymi lękami. Bergson – producent sprzętu i odzieży outdoor ubrał i wyposażył uczestników programu.
0 1 0 0 0 22.09.2005Sztuka dla ludziSerwis Miłośników Sztuki Kopista.pl rozpoczyna akcję - SZTUKA DLA LUDZI. Będziemy pokazywać, że sztuka to nie tylko "mazy" (pozdrawiamy kabaret Mumio) i "Dama z łasiczką", ale również to, co chcemy, aby malarz uwiecznił na obrazie. Może to być zarówno nasz współmałżonek, dziecko, ukochane zwierze, ale również ulubiony krajobraz albo zdjęcie z wakacji, które kojarzy nam się szczególnie dobrze. Artyści związani z serwisem Kopista.pl przygotowują dla swoich Klientów obrazy olejne, akwarele, pastele (w zależności od upodobań), w dowolnym rozmiarze.
0 1 0 0 0 22.09.2005Liberty Group rozpoczyna współpracę z Podróże TVAgencja public relations Liberty Group rozpoczęła obsługę firmy Podróże TV S.A., nowego podmiotu, będącego inwestycją brytyjskiego funduszu Carlson Private Equity Ltd (UK, London), który planuje konsolidację polskiego rynku usług turystycznych.
0 1 0 0 0 22.09.2005VENTI tworzy elektroniczny katalog produktów dla bioMerieuxFirma bioMerieux jest jednym z liderów na światowym rynku diagnostyki laboratoryjnej. Elektroniczny katalog produktów opracowany przez VENTI to kontynuacja współpracy, której pierwszym etapem było stworzenie serwisu korporacyjnego dla polskiego oddziału bioMerieux.
0 1 0 0 0 22.09.2005Warsaw Destination Alliance poszukuje przedsiębiorczego promotora stolicyWarsaw Destination Alliance postanowiło wyróżnić osobę, która swoimi działaniami wspiera promowanie pozytywnego wizerunku Warszawy na świecie. Nagrodą, o którą można walczyć do 10 października są dwuletnie uzupełniające studia magisterskie – na kierunku Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.