0 1 0 0 0 5.09.2005HBO wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej marki w Europie ŚrodkowejHBO Central Europe (HBO CE) wprowadza we wrześniu br. w Europie Środkowej nowy system identyfikacji wizualnej kanału HBO – ogłosił Jim Helfgott, wice-prezes ds. sprzedaży i marketingu.
0 1 0 0 0 5.09.2005Webstarfestival – gwiazdy polskiego Internetu poszukiwaneProfesjonaliści wybiorą najlepsze strony WWW spośród zgłoszonych do konkursu w kilkunastu kategoriach, a internauci przyznają własną nagrodę, poznamy też człowieka roku polskiego Internetu.
0 1 0 0 0 5.09.2005Drugie uderzenie kampanii „Warszawa stolicą czystości”Warszawiacy segregujcie śmieci i sprzątajcie po swoich psach - nawołuje Zarząd Oczyszczania Miasta. Ruszyła druga część kampanii „Warszawa stolicą czystości”.
0 1 0 0 0 5.09.2005Heyah CybersportStartuje internetowa liga gier komputerowych Heyah Cybersport. Ten nowy projekt przeniesie pasjonatów gier w świat wirtualnego współzawodnictwa. Heyah wspólnie z Cybersport.pl postanowiły dostarczyć młodym ludziom prawdziwą zabawę na miarę XXI wieku. W Heyah Cybersport można spróbować swoich sił w trzech grach: Counter-Strike, Warcraft III: The Frozen Throne i FIFA Football 2005.
0 1 0 0 0 5.09.2005Marketing alkoholi i tytoniu w świetle prawaMarketing na rynku alkoholowym i tytoniowym podlega wyjątkowym obostrzeniom prawnym. Jak zatem dotrzeć do konsumenta z produktem i marką? Jakimi środkami można go przyciągnąć i gdzie spotkać? Na takie i podobne pytania będzie można znaleźć odpowiedź podczas konferencji „Alkohole i Tytoń: strategie i rozwiązania marketingowe w świetle prawa”, która odbędzie się 29–30 września w Hotelu Hyatt w Warszawie. Konferencję organizuje firma szkoleniowa ECU Marketing.
0 1 0 0 0 5.09.2005Kawa i klimat na telefonCzas to wartość bezcenna. Niektórzy mówią - czas to pieniądz. Często ze względu na jego brak korzystamy z ofert firm cateringowych, które oferują dania na wynos, a tzw. „Pan Kanapka” to ulubiony gość w wielu firmach. Od dzisiaj i amatorzy dobrej kawy mogą pijać ją co dnia, nie wyściubiając nosa poza biuro. Oszczędzając czas. Sieć kawiarni Daily Cafe wprowadziła pierwszą usługę w Polsce „kawa na telefon”.
0 1 0 0 0 5.09.2005Pomoc Polakom na WileńszczyźniePolskie dzieci w podwileńskich Egliszkach rozpoczęły nowy rok szkolny w wyremontowanej szkole. Kapitalny remont budynku stał się możliwy dzięki Fundacji Dobroczynności Atlas i Caritas Archidiecezji Gdańskiej.
0 1 0 0 0 5.09.2005Powrót do szkoły z misiem Haribo„Miś wraca do szkoły” to hasło, z którym HARIBO chce zmienić 1. września w miłe święto, a dzieciom uprzyjemnić powrót do szkolnych ławek.
0 1 0 0 0 5.09.2005Nowa kampania reklamowa Impossible Field dla marki adidasDziś rusza w Polsce globalna kampania reklamowa adidas zatytułowana Impossible Field. Biorą w niej udział największe piłkarskie gwiazdy adidas - Beckham, Ballack, Raúl, Defoe, Kaká i Saviola. Kampania potwierdza dominację marki adidas w futbolu.
0 1 0 0 0 2.09.2005PZL dla marki MOLA firmy Metsä TissueNa początku lipca br. producent papierów higienicznych firma Metsä Tissue SA rozpoczęła współpracę z agencją reklamową PZL. Celem prowadzonych działań jest zmodyfikowanie kodu marki Mola i stworzenie koncepcji komunikacji z rynkiem dla nowego produktu Mola.