Espresso

6 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2005

Zasięg ARBOmedia Polska przewyższył zasięgi biur reklamy Onet oraz Wirtualnej Polski

Od dłuższego czasu ARBOmedia sukcesywnie poprawia swoją pozycję na rynku reklamy internetowej. Najnowsze lipcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, iż sieć reklamowa ARBOmedia, docierając do 7 305 911 użytkowników (real users) awansowała na drugie miejsce pod względem zasięgu. Oznacza to, iż na przestrzeni dwóch ostatnich badanych miesięcy ARBOmedia wyprzedziła pod względem tego wskaźnika dwa największe polskie portale: Onet.pl oraz Wirtualną Polskę.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2005

Sprostowanie

„Szanowni Państwo, W związku z komunikatem prasowym dotyczącym promocji „Szalone Zoo Dr. Oetkera” przesłanym dnia 4 października przez agencję Primoloko w imieniu firmy Partner ASM, informuję, że w tym komunikacie pojawiła się mylna informacja dotycząca autora i realizatora promocji "Szalone Zoo", którym jest agencja TEQUILA Polska, jak i zasięgu samej promocji, która poza sieciami handlowymi obejmuje również tradycyjne sklepy detaliczne. Jednocześnie informujemy, że firma Partner ASM wykonuje jedynie usługi merchandisingowe dla firmy Dr. Oetker, a w żadnym wypadku nie jest autorem, ani realizatorem promocji sprzedaży „Szalone Zoo”. Poniżej znajduje się komunikat prasowy agencji TEQUILAPolska rzetelnie informujący o akcji „Szalone Zoo Dr. Oetkera”. Z poważaniem, Piotr Bobrycki Marketing Manager Dr.Oetker Polska Sp. z o.o.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2005

„Zbierz całe szalone Zoo Dr.Oetkera” z TEQUILAPolska

Pod hasłem „Zbierz całe szalone Zoo Dr.Oetkera” od 15 września realizowana jest jesienna kampania reklamowa Dr.Oetkera. W ramach działań przygotowana została promocja konsumencka i działania w punktach sprzedaży, które zostaną wsparte działaniami ATL. Do wygrania jest 8 tysięcy zwierzaków oraz wycieczka do Safari Parku na wyspę Lolland w Danii. Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, która przygotowała również scenariusz i tekst animowanej dokrętki do spotu reklamowego.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2005

Mama we wspaniałej formie

Dnia 29 września 2005 r. miał miejsce Dzień Otwarty dla Kobiet w Ciąży i Mam Małych Dzieci pod hasłem „Mama we wspaniałej formie, czyli wszystko, co chcesz wiedzieć o ciąży, ale nie masz kogo spytać”. Organizatorami wydarzenia byli: FORMES POLSKA, Instytut Kosmetyki XXI Wieku Dermika Spa&Salon, RVWC Hotel InterContinental Warszawa, Scholl, Set Point Doradztwo Żywieniowe. Spotkanie odbyło się w RVWC w hotelu InterContinental Warszawa.

Poprzednie Następne