0 1 0 0 0 3.11.2005Konkurs „Zostań kierowcą testowym swojego samochodu” rozstrzygniętyZnane są już wyniki II edycji konkursu „Zostań kierowcą testowym swojego samochodu”, którego organizatorem była Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl.
0 1 0 0 0 3.11.2005Salt& Pepper dla Pu-Erh VitaxAgencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała relaunch opakowań linii czerwonych herbat Pu-Erh Vitax dla Premium Foods S.A.
0 1 0 0 0 2.11.2005Direct Publishing oferuje nowy system komunikacji z konsumentemWydawnictwo Direct Publishing wprowadza do wybranych klubów, barów i restauracji Warszawy nowe nośniki reklamowe.
0 1 0 0 0 2.11.2005Rozwiązania Acxiom w HSBC Bank Polska S.A.Jedna z największych instytucji finansowych na świecie - Grupa HSBC, postawiła na polskim rynku na marketing bezpośredni. Acxiom Polska pomaga HSBC Bank Polska lepiej poznać swoich odbiorców i pozyskać nowych, wartościowych klientów.
0 1 0 0 0 2.11.2005Kasztelan, Piast i Bosman na zimęCarlsberg Polska wprowadza nowe warianty marek piwnych: Kasztelan Zimowe, Piast Zimowy i Bosman Polarny.
0 1 0 0 0 2.11.2005„Więcej radości z pysznych nowości”Wystartowała kampania Świąteczna Gerber. Podstawą przekazu jest komunikacja nowych smaków deserów, dań mięsnych i warzywnych.
0 1 0 0 0 2.11.2005Tic Tac w sieci wwwAgencja Publicis przygotowała kampanię reklamową drażetek Tic Tac. Jest ona skierowana przede wszystkim do ludzi młodych. Celem kampanii jest wzmocnienie wśród młodzieży wizerunku Tic Tac jako marki dynamicznej oraz rozpowszechnienie informacji o nowej promocji Tic Tac, w której można wygrać iPody oraz telefony komórkowe. Żeby wziąć udział w promocji trzeba wejść na stronę www.tictac.onet.pl i ułożyć zabawne fotostory.
0 1 0 0 0 2.11.2005Nowe WINIARY.pl – serwis ze smakiemAgencja Interaktywna Adv.pl kontynuuje obsługę e-marketingową jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku – WINIARY – należącej do Nestle Polska S.A. Efektem współpracy obu firm, jest odświeżenie i uatrakcyjnienie serwisu www.winiary.pl.
0 1 0 0 0 2.11.2005Euro RSCG Warsaw zdobywa 2 nowych klientówAgencja pozyskała do obsługi reklamowej CitiFinancial - instytucję finansową, należącą do Citigroup, dla której przygotuje kampanię ATL obejmującą pożyczki hipoteczne. Współpraca została zaplanowana wstępnie na rok, jednak możliwe będzie jej rozszerzenie na inne produkty Citigroup.
0 1 0 0 0 2.11.2005CORE PR rozszerza współpracę z SEB TFI SAAgencja public relations CORE PR oraz SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA przedłużyły umowę o współpracy. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations. Dodatkowo do zadań agencji będzie należało doradztwo strategiczne w obszarze działań marketingowych.