0 1 0 0 0 15.11.2005Pierwsza kampania outdoorowa Ernst & Young w PolsceWczoraj rozpoczęła się pierwsza kampania outdoorowa Ernst & Young w Polsce, promująca transmisję telewizyjną trzeciej gali finałowej konkursu Przedsiębiorca Roku „Entrepreneur of the Year”. Transmisja odbędzie się 29 listopada o godz. 20:05, za pośrednictwem telewizji TVN24.
0 1 0 0 0 15.11.2005Salt & Pepper pracuje dla TrimtabAgencja reklamowa Salt & Pepper kierowana przez Grzegorza Brzóskę oraz Aleksandra Koczy rozpoczyna współpracę z firmą Trimtab, która działa w sektorze business to business i dostarcza rozwiązania informatyczne dla dużych organizacji.
0 1 0 0 0 15.11.2005HYPERmedia podpisała umowę z Legią WarszawaAgencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) podpisała umowę z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa S.S.A na opracowanie i wykonanie nowego serwisu klubu. W planach obu spółek jest stała współpraca w obszarze realizacji koncepcji komunikacji Legii w kanale internetowym.
0 1 0 0 0 15.11.2005Europejski finał konkursu Henkel Art. Award. 2005Na początku listopada międzynarodowe jury przyznało nagrody w dwóch konkursach: Henkel Art. Award. – w kategorii rysunek współczesny (dla artystów bez limitu wiekowego) i Young Artist’s Prize – w kategorii sztuki piękne i fotografia (dla plastyków i fotografików do 40. roku życia). Tegoroczne edycje wygrali: Petar Mirkovic i Aleksandrija Ajdukovic z Serbii i Czarnogóry.
0 1 0 0 0 15.11.2005Nominacje dla On BoardDwa programy public relations realizowane przez On Board PR dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc przy współudziale polskiej firmy farmaceutycznej Adamed zostały nominowane do nagrody w prestiżowym konkursie „Sukces Roku 2005 w Ochronie Zdrowia”
0 1 0 0 0 15.11.2005Wielki powrót w wielkim styluOd listopada, w wielkim stylu, zmienione i odmłodzone piwo OKOCIM Zagłoba, zagościło ponownie w segmencie polskich piw ‘jasnych pełnych’.
0 1 0 0 0 15.11.2005II edycja Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration zakończonaDiageo Polska z sukcesem zakończyła największy w Polsce program lojalnościowo-szkoleniowy dla barmanów.
0 1 0 0 0 15.11.2005Schulz dla Województwa MałopolskiegoKampania reklamowa Województwa Małopolskiego, podobnie jak poprzednia, będzie skierowana do turystów krajowych preferujących wypoczynek rodzinny, aktywnie wypoczywających na nartach z miast i regionów o największym potencjale przyjazdowym do Małopolski.
0 1 0 0 0 15.11.2005Ruszyła kampania reklamowa Franco Feruzzi – jesień/zima w stylu casualZ początkiem listopada br. ruszyła kampania reklamowa męskiej marki odzieżowej FRANCO FERUZZI, promująca nową, casualową kolekcję jesień–zima 2005 / 2006.
0 1 0 0 0 15.11.200510 milionów klientów PTCDzięki zwiększeniu w tym roku liczby klientów o blisko 1,4 miliona (z czego ponad milion w dwóch ostatnich kwartałach) osiągnięta i przekroczona została „magiczna” bariera dziesięciu milionów abonentów Ery oraz użytkowników Tak-Taka i Heyah. W ten sposób PTC dołączyła – jako dwunasta firma w Unii Europejskiej - do elitarnego grona „dziesięciomilionowców komórkowych”.