0 1 0 0 0 14.07.2005Przenośny PARAwanCo ma wspólego laptop z sauną? To pytanie, choć nie należy do najłatwiejszych byc może niebawem straci swój sens. Powoli przyzwyczajamy się do tego, że niemal wszystkie sprzęty codziennego użytku posiadają cechę mobilności. Przenośne komputery są niczym wobec mobilnych pasów drogowych, które rozwijać można na jezdni w razie potrzeby. Nie powinien więc dziwić pomysł na rozkładaną saunę.
0 1 0 0 0 14.07.2005Krawat pełen niespodzianekMiliony kierowników codziennie zakładają krawat. Bez tej części garderoby mężczyzna nie powinien pokazywać się w biurze. Ale noszenie krawata nie musi pozostawać jedynie strojeniem się. Przenośny krawat biurowy sprawi, że każdy mężczyzna zrozumie jak wielką wagę ma ten niepozorny przedmiot na jego szyi.
0 1 0 0 0 14.07.2005Pomysł na… bananaProblem konsumpcji zgniecionego banana i odczuć estetycznych temu towarzyszących musiał sięgnąć globalnych rozmiarów, skoro firma Cultured Containers wprowadziła na rynek specjalny futerał na banana - Banana Bunker.
0 1 0 0 0 14.07.2005Zawsze i wszędzie. Telewizja?Niektórzy nie wyobrażają sobie życia bez telewizji. Nawet atrakcje internetu nie zastąpią im ulubionych programów. Brak możliwości oglądania choćby jednego odcinka dla zagorzałych wielbicieli urasta do rangi prawdziwego dramatu. A życie płynie swoim torem, narzucając dodatkowe zajęcia, pilne sprawy do załatwienia, nadgodziny – uniemożliwiające śledzenie wybranych punktów programu. Jeszcze gorzej, gdy z niepojętych dla widzów przyczyn zmianie ulega godzina emisji. Środek nocy to jeszcze dla fanów nie problem – gorzej gdy przypadnie on na czas pracy.
0 1 0 0 0 14.07.2005Nowy członek w sieci ECCO NetworkW lipcu b.r. sieć ECCO Network, której przedstawicielem w Polsce jest On Board PR, przyjęła oficjalnie nowego członka. Została nim firma Czech P.R., niezależna agencja public relations założona w 1995 roku w Pradze. Przyjęcie nowego członka oznacza, że w sieci ECCO Network będzie zrzeszonych 36 agencji Public Relations działających w 31 krajach na całym świecie.
0 1 0 0 0 14.07.2005Photo Festival UnionPhoto Festival Union to Unia 30 Europejskich Festiwali Fotografii. Jego odsłona nastąpi niebawem, bo już 30 września 2005. Temu niezwykłemu wydarzeniu towarzyszyć będzie bezprecedensowa wystawa pt. "Twórcy europejskiej fotografii". Jej ideą jest, aby, sięgając do źródeł fotografii, każdy z członków PHOTO FESTIVAL UNION zaprezentował jednego z prekursorów ruchu fotograficznego w swoim kraju.
0 1 0 0 0 14.07.2005Diverse promuje się w INTERIA.PLW portalu INTERIA.PL trwa akcja reklamowa, promująca odzież i obuwie z logo Diverse. To pierwsza kampania tej marki w Internecie.
0 1 0 0 0 14.07.2005Zielona Budka rodzinnie i na sportowoZielona Budka aktywnie uczestniczy w wydarzeniach organizowanych z okazji Dnia Dziecka oraz wakacyjnych imprezach sportowych. Poprzez udział w letnich imprezach Zielona Budka chce być jeszcze bliżej swoich konsumentów, umilając im wolny czas smakiem orzeźwiających lodów.
0 1 0 0 0 14.07.2005GM Records tłoczy, nie nagrywaFirma GM Records lider w dziedzinie tłoczenia wszelkiego rodzaju dysków optycznych zaprzestaje wytwarzania kaset magnetofonowych. Decyzja o zmianie zakresu świadczonych usług jest wynikiem realizacji kolejnego etapu wdrażanej od zeszłego roku, nowej strategii rozwoju firmy.
0 1 0 0 0 14.07.2005„Dzieje się nad morzem” z LechemTrwa wakacyjna niestandardowa kampania wizerunkowa marki Lech należącej do portfolio Kompanii Piwowarskiej pod hasłem „Będzie się działo na plaży”. Zaplanowane aktywności organizowane są w polskich nadmorskich miejscowościach turystycznych.