0 1 0 0 0 24.11.2005Agencja Advertiva rewitalizuje markę “Ser wiedeński”Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz zrealizowała proces relaunchingu marki “Ser wiedeński” firmy Ceko.
0 1 0 0 0 24.11.2005Partner ASM w SMBAgencja PARTNER ASM została 67 członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
0 1 0 0 0 24.11.2005Wspólna akcja Indykpolu i Polskiej Akcji HumanitarnejIndykpol jako firma odpowiedzialna społecznie przeprowadzi w okresie 15.12.05-15.01.06, akcję polegającą na zbieraniu środków finansowych na ufundowanie posiłków w szkołach w ramach akcji Pajacyk. Partnerem akcji, oprócz Polskiej Akcji Humanitarnej, będzie sieć hipermarketów Geant.
0 1 0 0 0 24.11.2005Nowy klient MmdDo grona klientów działu Nowych Technologii agencji Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants dołączyła firma Elitegroup Computer Systems. Agencja zapewnia wsparcie w działaniach Public Relations oraz marketingowych, takich jak np. prowadzenie relacji z mediami oraz koordynowanie redakcyjnych testów nowych produktów.
0 1 0 0 0 24.11.2005Nowe wiaty AMS w Szczecinie już stojąW Szczecinie stanęły pierwsze wiaty przystankowe firmy AMS – największego operatora reklamy zewnętrznej w Polsce. Nowe konstrukcje w barwach miasta, czerwone z granatowymi pasami, ustawiono na siedmiu przystankach. Kolejnych siedem konstrukcji AMS wzniesie w ciągu najbliższych dwóch dni.
0 1 0 0 0 24.11.2005„Podaruj dzieciom dom na święta”„Podaruj dzieciom dom na święta” to hasło kampanii, której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Kampania oficjalnie rozpoczyna się w piątek, 25 listopada i potrwa do końca grudnia.
0 1 0 0 0 24.11.2005Żołądkowa Gorzka z wizerunkiem Marka WłodarczykaW listopadzie rozpoczęła się kampania promocyjna marki Żołądkowa Gorzka. Akcja rozpoczęta w sklepach alkoholowych na terenie województwa lubelskiego w niedługim czasie dotrze do większości sklepów monopolowych w całej Polsce. Do współpracy przy tych działaniach Polmos Lublin pozyskał Marka Włodarczyka - znanego komisarza Zawadę z serialu Kryminalni.
0 1 0 0 0 24.11.2005Ruszył AdkontekstWirtualna Polska wraz z NetSprint.pl wprowadziła system pozwalający wyświetlać reklamę kontekstową w postaci Boksów Adkontekst. Boksy Adkontekst, pierwotnie wyświetlane na podstronach WP.pl, pojawią się wkrótce również na serwisach zewnętrznych w stosunku do Wirtualnej Polski i NetSprint.pl, generując przychody także dla właścicieli tych witryn.
0 1 0 0 0 24.11.2005Akademia Parzenia Kawy Daily CafeRusza cykl bezpłatnych spotkań szkoleniowych dla młodych zapalonych BARISTÓW pod nazwą „Akademia Parzenia Kawy”. Sieć kawiarni Daily Cafe zaprasza tych, dla których kawa jest pasja i smakiem życia.
0 1 0 0 0 23.11.2005Studenci wybiorą najlepszychWystartowała szósta edycja cieszącego się ogromną popularnością plebiscytu „Studencki Produkt Roku”. Po raz kolejny studenci wybiorą najlepsze marki w 22 kategoriach. Laureatów plebiscytu poznamy w czerwcu przyszłego roku.