0 1 0 12.04.2006Nietypowa akcja reklamowa markerów Edding„Wielkość nie gra roli!?” - pod takim hasłem w kwietniu ruszyła kampania reklamowa markerów permanentnych Edding. Akcja ta dotyczy produktów z oferty jednego z wiodących importerów i dystrybutorów artykułów biurowych i szkolnych w Polsce - Amex Stationery Sp. z o.o – wyłącznego dystrybutora produktów niemieckiej firmy Edding GmbH na Polskę.
0 1 0 12.04.2006Supremum Group dla KryniczankiKrakowska agencja reklamowa Supremum Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę Uzdrowiska Kryniczanka-Żegiestów S.A.
0 1 0 11.04.2006Magazyn popkulturalny Machina sponsorem I Festiwalu Plakatu Reklamowego w KrakowieMagazyn popkulturalny „Machina” należący do Platformy Mediowej Point Group objął sponsoring nad I Festiwalem Plakatu Reklamowego. Festiwal odbędzie się w Krakowie w dniach 27 kwietnia – 14 maja 2006 roku pod nazwą Barbakan 2006, a temat prac konkursowych to: „Jak zmienić nastawienie polskiego społeczeństwa do energetyki atomowej?”.
0 1 0 11.04.2006Po raz kolejny – MPG Media Planning – obsługuje kampanię wody PrimaveraMPG Media Planning zwyciężył w konkursie ofert, który został zorganizowany przez firmę Polska Woda Sp z o.o. - producenta wody Primavera, należącego do koncernu Danone. Już po raz drugi MPG Media Planning (w 2005 roku zaplanował i kupił kampanię reklamy zewnętrznej dla wody Primavera), będzie odpowiedzialny za planowanie oraz realizację działań reklamowych dla tej marki. W kampanii będzie wykorzystana reklama telewizyjna, nośniki reklamy zewnętrznej oraz reklama w magazynach kobiecych. Kampania będzie trwała przez trzy miesiące.
0 1 0 11.04.2006Pomysł na wiosenne weekendy od VTrip.pl„Zwiedzamy Europę” - pod takim hasłem na początku kwietnia ruszyła kampania reklamowa portalu turystycznego VTrip.pl. Propaguje ona pomysły na spędzenie wolnego czasu w okresie wiosennym oraz podczas długiego majowego weekendu.
0 1 0 11.04.2006Ruszyła druga część kampanii wizerunkowej „Gazety Wyborczej”W piątek, 7 kwietnia, rozpoczęła się druga część kampanii wizerunkowej „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 11.04.2006Wiosenna kampania dżemów Owocowa RozkoszScandic Food promuje markę dżemów Owocowa Rozkosz. Intensywna kampania wiosenna obejmuje reklamę w prasie branżowej, billboardy oraz ekspozycje promocyjne w sklepach i hipermarketach.
0 1 0 11.04.2006Team z polskiego oddziału wspiera Saatchi & Saatchi LondonTeam kreatywny Saatchi & Saatchi Poland wspiera zespół kreacji Saatchi & Saatchi London.
0 1 0 11.04.2006Polska Telefonia Cyfrowa uhonorowana za pomoc osobom niepełnosprawnymPolskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu wyróżniło Polską Telefonię Cyfrową „Statuetką Dziękczynną”. Wyróżnienie to jest przyznawane co kilka lat wybitnym osobistościom, instytucjom i firmom zasłużonym we wspieraniu osób z niepełnosprawnością intelektualną.
0 1 0 11.04.2006Prezentacja nowości produktowych Siemens3 kwietnia br. w warszawskim Centrum Olimpijskim miała miejsce prezentacja nowości produktowych marki Siemens pt. „Światowe rekordy”. Kilkudziesięciu zaproszonych gości – klientów Siemensa – obejrzało zrobiony z niezwykłym rozmachem, utrzymany w futurystycznej konwencji pokaz, który podkreślał estetyczne i technologiczne walory produktów.