0 1 0 0 0 19.06.2006Just najwyżej oceniony przez menadżerów marketinguJust zajął pierwsze miejsce i najwyższą lokatę wśród 21 najlepiej ocenianych agencji reklamowych w Polsce. Badaniu poddano ekspertów zarządzających największymi markami w Polsce. Przedmiotem badań była satysfakcja ze współpracy z agencjami reklamowymi. Badanie to przeprowadzono na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.
0 1 0 0 0 19.06.2006Berlitz – Nie przegap wakacji! Sprawdź nowe, niższe cenyMiędzynarodowa sieć szkół języków obcych Berlitz rozpoczyna kampanię reklamową letnich kursów pod hasłem ”Nie przegap wakacji!. Sprawdź nowe, niższe ceny”.
0 1 0 0 0 19.06.2006Zakończono XI Międzynarodową Giełdę Birofiliów16 i 17 czerwca br. na terenie żywieckiego Browaru odbyła się XI Międzynarodowa Giełda Birofiliów - jedna z największych tego typu imprez w Europie. W spotkaniu wzięło udział prawie 1,8 tys. kolekcjonerów piwnych z Polski i zagranicy, którzy zaprezentowali swoje unikatowe zbiory. Giełda, jak corocznie stała się również okazją do wymiany lub kupna akcesoriów związanych z kilkusetletnią historią browarnictwa. Jedną z atrakcji był konkurs warzenia piwa domowymi sposobami organizowany w ramach IV Konkursu Piw Domowych.
0 1 0 0 0 19.06.2006Powstaje katalog ekspertów“Eksperci 2006”, pod taką nazwą wydawnictwo CityBusinessNetworkPoland Sp. z o.o. planuje wydać pierwszy na polskim rynku katalog powstający z myślą o świeżo zarejestrowanych spółkach.
0 1 0 0 0 19.06.2006Zone Vision Networks zmienia nazwę na ZonemediaKrzysztof Wroński, Prezes Zarządu Zone Vision Networks ogłosił wprowadzenie nowej marki dla firmy i jej poszczególnych kanałów telewizyjnych.
0 1 0 0 0 19.06.2006Ruszyła Akademia Bezpiecznego SamochoduPod hasłem - „Nie daj się wyłączyć z ruchu z powodu niesprawnych części” ruszyła 8 czerwca kampania społeczna - Akademia Bezpiecznego Samochodu. Kampania, zainicjowana przez renomowane firmy motoryzacyjne, ma przyczynić się do wzrostu świadomości społecznej w zakresie zagrożeń bezpieczeństwa w ruchu drogowym spowodowanych zużytymi lub wadliwymi częściami eksploatacyjnymi i skłonić kierowców do robienia częstszych przeglądów samochodów.
0 1 0 0 0 19.06.2006Odwiedź Galerię Mokotów i … zmień się na lepszeGaleria Mokotów przeistacza się w „Galerię stylizacji”. W czerwcu rozpoczyna się bowiem akcja „całkiem nowa Ty”, która polegać ma na pomocy wszystkim tym, którzy chcą odnaleźć własny styl.
0 1 0 0 0 19.06.2006Co mają Polacy a czego nie mają Brytyjczycy?Anglicy i Niemcy zazdroszczą nam lodów śmietankowych. Jak wykazały badania przeprowadzone przez TNS OBOP, tylko 2% Niemców i 3% mieszkańców Wielkiej Brytanii zna lody śmietankowe, ale ponad połowa Niemców i jedna trzecia Brytyjczyków chce, żeby były one dostępne w ich kraju. Na razie muszą przyjechać do Polski, żeby poznać ulubione lody Polaków – śmietankowe.
0 1 0 0 0 19.06.2006Google wprowadza harmonogramowanie reklam w programie Google AdWordsFirma Google wprowadza funkcję planowania reklam (emisję w wybranych porach) w programie Google AdWords. Pozwala ona reklamodawcom automatycznie dopasowywać stawki, a także wstrzymywać oraz wznawiać kampanie w określonych dniach lub godzinach.
0 1 0 0 0 19.06.2006Wirtualny MTV N-styleWystartowała nowa strona internetowa programu MTV N-Style. Nowością i zarazem jej główną atrakcją jest sekcja „Strefa zrzutu”. Internauci będą na niej mogli umieszczać stworzone przez siebie krótkie filmy, o dowolnej tematyce.