0 0 0 0 0 28.06.2006„Książki telefoniczne tel.” z nową okładkąW czerwcu br. DITEL S.A. rozpoczął wydawanie „książek telefonicznych tel.” w nowej szacie graficznej.
0 1 0 0 0 28.06.2006Pojawiły się „Owoce współpracy” kampanii „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”27 kwietnia odbyło się uroczyste podsumowanie akcji „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”. Produkty wyróżnione w ostatniej kampanii „Dni produktu polskiego” odniosły rekordowe wzrosty sprzedaży, przekraczające wartość 130%. Z tej okazji ponad sześćdziesięciu partnerów kampanii zostało nagrodzonych „Owocami współpracy”.
1 1 0 0 0 28.06.2006Reklama pralki Ariston Aqualtis nagrodzona Złotym Lwem w CannesReklama pralki Ariston Aqualtis „Podwodny świat” została nagrodzona Złotym Lwem podczas zakończonego w ubiegłą sobotę 53. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions. Aqualtis doceniona została w najbardziej prestiżowej kategorii – filmu reklamowego.
0 0 0 0 0 27.06.2006K2 w pałacuZ dniem 3 lipca br. nową siedzibą K2 Internet S.A. zostanie Pałac Działyńskich w Warszawie. Zmiana siedziby firmy ma związek ze znacznym wzrostem zatrudnienia i rozwojem portfolio klientów.
0 1 0 0 0 27.06.2006„SPAuzuj między meczami”„SPAuzuj między meczami” - pod takim hasłem Salon Urody & SPA Royal Vital, rozpoczął kampanię reklamową, mającą zachęcić do skorzystania ze specjalnej „Oferty Mundialowej”.
0 1 0 0 0 27.06.2006Delecta sponsoruje EUROPĘDelecta, należąca do norweskiego koncernu Rieber Foods Polska S.A. objęła patronatem i pomocą finansową bieżący sezon żeglarski międzynarodowej klasy EUROPA, rozgrywany pod nazwą Delecta Puchar Polski 2006.
0 0 0 0 0 27.06.2006Hand Made serwuje EspressoAgencja Hand Made wydała pierwszy numer swojego newslettera zatytułowanego Espresso.
0 1 0 0 0 27.06.2006Schulz przygotował innowacjny spot dla MlekovityTrzy właściwości jogurtów zamiast trzech smaków. To nowatorskie podejście do produktów mlecznych jakie zaprezentowała SM Mlekovita i agencja Schulz w nowej kampanii telewizyjnej „Jogurty Polskie”.
0 1 0 0 0 27.06.2006Paralotna: miedź nową kampanię dla BPH TFIMiedź albo nie mieć większe zyski? Miedź, czyli mieć! Oto jest odpowiedź.
0 1 0 0 0 27.06.2006Dragon Rouge dla FFiL Śnieżka S.A.Dragon Rouge – agencja brandingowa – jest autorem nowego konceptu pozycjonowania i stworzonej w oparciu o niego identyfikacji marki oraz grafiki linii opakowań dla farb Magnat, należących do FFiL Śnieżka S.A.