0 1 0 0 0 25.10.2006BTL Pont Group uruchamia platformę komunikacyjną do obsługi akcji BTL na obszarze całego krajuAgencja marketing services BTL Point Group wdraża nowoczesną, autorską platformę komunikacyjną – FRM (Field Relationship Management), która usprawnia pracę i komunikację w zakresie działań z wykorzystaniem personelu lokalnego na obszarze całej Polski.
0 1 0 0 0 25.10.2006Odkryj w sobie PrymatkęPrymat wraz z IMPartner przygotował internetowy serwis społecznościowy www.prymat.pl. Ponieważ każda z kobiet jest inna i niepowtarzalna, serwis został podzielony tak, aby każda z nich mogła w nim znaleźć coś tylko dla siebie.
0 1 0 0 0 25.10.2006Produkt Roku 2006 – najnowsze badanie Reader’s DigestReader’s Digest przyznało certyfikaty Produkt Roku 2006. Certyfikaty otrzymały te firmy, których produkty w roku 2006 były najchętniej kupowane przez czytelników miesięcznika Reader’s Digest. Dodatkowo przyznano również certyfikat w kategorii supermarketu najbardziej spełniającego oczekiwania respondentów. Laureatem została sieć Tesco.
0 1 0 0 0 25.10.2006Kampania ‘Koń jaki jest każdy widzi?’‘Koń jaki jest każdy widzi?’ – pod tym hasłem 16 października 2006 r. ruszyła społeczno-edukacyjna kampania na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt organizowana przez Fundację PEGASUS (www.pegasus.org.pl). Działania ogólnopolskie zainaugurował wernisaż zdjęć koni – podopiecznych Fundacji oraz prac plastycznych dzieci, który odbył się w gmachu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W kolejnych miesiącach wystawa odwiedzi 14 polskich miast, a jej zwieńczeniem będzie ekspozycja wielkoformatowych prac plastycznych i zdjęć na parkanie Łazienek Królewskich w Warszawie, w czerwcu 2007 r. Kampania wspierana będzie intensywnymi działaniami reklamowymi.
0 1 0 0 1 25.10.2006Z mBanku do WikipediiPoprzez wyszukiwarkę dostępną w serwisie mBanku Klienci mogą korzystać z polskiej edycji wolnej encyklopedii - Wikipedii.
0 1 0 0 0 25.10.2006Kawa to wciąż najlepszy sposób na kryzys w pracyKażdy człowiek aktywny zawodowo zna uczucie tzw. „kryzysu energetycznego” – spadku sił twórczych i witalnych, który opanowuje umysły i ciała w okolicach południa oraz następujących po nim godzin (13.00-14.00). By mu przeciwdziałać, sięga się po kawę, wybiera na krótki spacer (np. do stołówki), wychodzi z biura „rozprostowując kości”. Ci, dla których sposoby te są zbyt łagodne, uciekają się do metod bardziej efektywnych i „efektownych”. Wykorzystują bolesne szczypanie, zwieszanie głowy ku ziemi celem lepszego ukrwienia mózgu, biegają po schodach.
0 1 0 0 0 25.10.2006Communication Unlimited dla Factory WrocławCommunication Unlimited całościowo obsłużyła budżet marketingowy kampanii launchingowej dla drugiego w Polsce outletu Factory we Wrocławiu, otwartego od 4 października. Kampania objęła działania ATL, BTL, przeprowadzono także imprezy i happeningi z okazji otwarcia sklepu.
0 1 0 0 0 25.10.2006JJ McWilliam stoi na głowieW październiku br. po raz pierwszy w polskich sklepach pojawiło się słynne australijskie wino JJ McWilliam. Wprowadzeniu produktu towarzyszy nietypowa promocja, która stawia na głowie rynek win w Polsce.
0 1 0 0 0 25.10.2006Tiger Energy Drink sponsorem imprezy Sensation White28 listopada w Hali Ludowej we Wrocławiu, odbędzie się impreza Sensation White, której sponsorem jest producent Tiger Energy Drink.
0 1 0 0 0 25.10.2006IQ Marketing dla IntervetAgencja IQ Marketing rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Intervet, jedną z największych firm działających w branży Animal Health na świecie, liderem w produkcji szczepionek i preparatów hormonalnych dla zwierząt.