0 1 0 0 0 29.06.2006E. WEDEL Marką Najwyższej Reputacji w Polsce w 2006Znane są już wyniki pierwszego badania PremiumBrand 2006, czyli Badania Reputacji Marek w Polsce.
0 1 0 0 0 29.06.2006Magazyn „think: act” zdobywa kolejną nagrodęKorporacyjny magazyn „think: act” publikowany przez Roland Berger Strategy Consultants wyróżniony został 28 czerwca br. nagrodą Best of Corporate Publishing Award 2006. Jury ogłosiło „think: act” najlepszym magazynem korporacyjnym w branży usług finansowych, nieruchomości i consultingu. To druga z rzędu nagroda dla „think: act”, który pokonał 500 innych zgłoszonych do konkursu publikacji.
0 1 0 0 0 29.06.2006WEST CITY DISCOVERY w formacie Z-CARD®Na potrzeby konkursu marki West Agencja ROTOMedia przygotowała dla Imperial Tobacco Polska S.A. wspólnie z Wydawnictwem Pascal plany 10 stolic europejskich. Publikacje w formacie Z-Card® składanym do formatu karty płatniczej obejmują szeroki plan miast oraz opis miejsc, które w każdym mieście trzeba zwiedzić i zobaczyć. Zawierają ponadto przydatne informacje o noclegach, restauracjach, nocnych rozrywkach, zakupach i komunikacji, opisane ciekawym językiem, znanym z opracowań Wydawnictwa Pascal.
0 1 0 0 0 29.06.2006KołderkaNiepotrzebne, niezbyt gustowne, ale nawet śmieszne. Kołderka z wymalowanymi całkiem ładnie zbudowanymi ciałami kobiety i mężczyzny. Główki należą już do użytkowników. Na drugiej stronie podobno rewers obrazków frontowych. Dzięki temu teraz nawet w łóżku można udawać kogoś innego. Choć raczej na krótko, trzeba zauważyć. impulsepurchase.co.uk
0 1 0 0 0 29.06.2006AntyszczekaczOkiełznać naturę – odwieczny problem, okiełznać psią naturę – to już trochę prostsze. Zwłaszcza z Antyszczekaczem. Działa on prosto – reaguje na szczekanie psa, wysyła nieszkodliwe dla zdrowia ultradźwieki, których psy nie lubią i dzięki temu natychmiast milkną. Pytanie tylko, czy kiedy ktoś włamuje się do mieszkania, pies też nie szczeka? Nie wiadomo, jak rozwiązano ten problem. Urządzenie dostępne także w wersji Pro i Super. Ta ostatnia ma zapewniać ochronę przed zwierzakami sąsiadów. Zasięg – 15 metrów. Wydajność – 10 tysięcy szczeknięć. Przyznajemy, robi to wrażenie, 10 tysięcy... www.2future.pl
0 1 0 0 0 29.06.2006Budzik policjantaBudzenie w wielkim stylu. Potężna broń na potężnych śpiochów. Zasada działania? Ot, zegar z alarmem. Tyle, że tym razem nie przyjemne melodie, nie głos radiowego DJ-a, a policyjna syrena będzie zrywać nas z łóżka. Niemal jak prawdziwa, nawet miga niebieskim światełkiem. Skuteczność rewelacyjna. Po pięciu sekundach wycia wybiega się z domu bez prysznica i śniadania. impulsepurchase.co.uk
0 1 0 0 0 29.06.2006Deska do prasowaniaKategoria „Absolutny przebój!” Deska do prasowania z wizerunkiem przewiewnie ubranych modelek. Pod wpływem ciepła... Tak, tak, skąpe kostiumy znikają całkowicie! Trzeba tylko przejechać żelazkiem w odpowiednich miejscach. Dla porządku dodajmy, że istnieje także wersja dla pań. Mało tego, panie mają do wyboru Big Boya, Marka B, Dicka Kane’a i JC Maca. Panowie tylko Kelly i Jordan. Rażąca niesprawiedliwość. Ale niech tam, za te wszystkie lata patriarchatu... www.ironingfun.com
0 1 0 0 0 29.06.2006Pies na ręcznikKategoria „Absolutny koszmar!”. Wieszak na ręcznik w kształcie psa, czy raczej tyłu psa.. Ręcznik wkłada się pieskowi... Cóż, wszystko widać na obrazku. Milutkie. Dla tych, którzy mają ogromne i oryginalne poczucie humoru. impulsepurchase.co.uk
0 1 0 0 0 29.06.2006Granat dźwiękowyRozrywkowy sposób rozbudzenia rodzinki w leniwy sobotni poranek. W ręku trzymasz Granat Dźwiękowy, podchodzisz cichaczem do pokoju, krzyczysz: „Padnij!”... nie, to akurat trochę nie na miejscu. W każdym razie podrzucasz śpiochom do łóżka eksplodujący nieznośnymi dźwiękami, brzęczący granat. Cały spryt producentów tego militarnego gadżetu objawia się w tym, że aby go uciszyć, należy znaleźć zawleczkę. Którą właśnie połknął pies. pointlessbutcool.com
0 1 0 0 0 28.06.2006Gazeta Prawna nagrodzona tytułem Marki Wysokiej ReputacjiGazeta Prawna uzyskała tytuł "Marki Wysokiej Reputacji" w badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006 zrealizowanym przez firmy MillwardBrown SMG/KRC i Maison Research Konsulting.