0 1 0 0 0 29.05.2006PO PROSTU PR buduje wizerunek OGGIAgencja PO PROSTU PR pozyskała nowego klienta – INTERMEBLE. Podpisana umowa współpracy dotyczy kompleksowej obsługi public relations nowej, właśnie wprowadzanej na rynek, marki OGGI.
0 1 0 0 0 29.05.2006Nowatorskie media użyte przez Paralotną i MasterMindPo raz pierwszy w gazecie codziennej, w wydaniu stołecznym Gazety Wyborczej ukazała się nowa forma nośnika reklamowego tzw. "Post it".
0 1 0 0 0 29.05.2006Pegasus dla Pegasusa – dodajemy koniom skrzydełPEGASUS GROUP rozpoczęła współpracę z Fundacją Pegasus.
0 1 0 0 0 29.05.2006Tytuł CoolBrand 2006 dla marki AbsolutMarka Absolut otrzymała tytuł CoolBrand 2006 w konkursie, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najmodniejszych marek na polskim rynku. Tym samym Absolut został włączony do ekskluzywnej grupy najmodniejszych i najbardziej pożądanych marek, potwierdzając tym samym swoją mocną pozycję na polskim rynku.
0 1 0 0 0 26.05.2006Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska – projekt okolicznościowy z okazji Dnia Matki26 maja to szczególny dzień w corocznym kalendarzu, Dzień Matki. Pamiętając o naszych mamach, warto również pomyśleć o Matce nas wszystkich – Ziemi. Właśnie w tym wyjątkowym dniu WWF Polska przypomina nam o Matce Ziemi.
0 1 0 0 0 26.05.2006„Przystanek Europa” – akcja reporterska „Gazety Wyborczej” i TVN 24„Gazeta Wyborcza” wraz z TVN 24 organizuje akcję reporterską „Przystanek Europa”. Celem akcji jest opisanie doświadczeń Polaków wyjeżdżających z kraju w poszukiwaniu pracy. „Gazeta” wysyła w najbliższy weekend (od 27 maja 2006 r.) za granicę sześciu swoich dziennikarzy. Celem wyprawy trzech reporterek i trzech reporterów będzie znalezienie pracy i życie życiem Polaków na emigracji. Relacje reporterów można śledzić na blogu przystanekeuropa.blox.pl. O swoich przeżyciach dziennikarze opowiedzą po powrocie do Polski na łamach „Gazety Wyborczej” i TVN 24.
0 1 0 0 0 26.05.2006Kolorowo i bajkowo z iN PLUSEMWiele osób pamięta dokładnie dzień 4 czerwca 2005 roku, kiedy powstawał Największy Obraz Świata. Agencja iN PLUS PR w tym roku kontynuuje ubiegłoroczny prospołeczny projekt, którego mecenasem jest firma Baumit.
0 1 0 0 0 26.05.2006Webtel – Interactive Solutions prowadzi dwa nowe projekty SMS-owe dla US PharmaciaUS Pharmacia zdecydowała się wykorzystać kanał SMS do promocji swoich dwóch produktów: Difortan Acti Gel oraz Vigor Plus. Oba projekty mają postać konkursów adresowanych do farmaceutów. Zadaniem uczestników jest wymyślenie hasła reklamowego dla wymienionych specyfików oraz wysłanie go SMS-em pod wskazany numer. Dla autorów najciekawszych propozycji przewidywane są bardzo atrakcyjne nagrody, w tym samochód osobowy marki Toyota.
0 1 0 0 0 26.05.2006ABSOLUT LABEL odkrywa to, co zwykle pozostaje w ukryciuOśmiu projektantów z całego świata, w tym Polka Ania Kuczyńska, odpowiedziało na kolejne zaproszenie marki ABSOLUT. Powstała kolekcja zainspirowana wartościami marki takimi jak: czystość, prostota i perfekcja, a także kształtem butelki ABSOLUT VODKA oraz ważną dla marki data - rokiem 1879 (wynalezienie unikalnego procesu destylacji wódki ABSOLUT). Tym razem odkryto to, co zwykle pozostaje w ukryciu - bieliznę.
0 1 0 0 0 25.05.2006Nowy klient Hand MadeAgencja Hand Made przygotowała założenia komunikacji oraz rozwiązania kreatywne dla dwumiesięcznej kampanii reklamowej krakowskiego osiedla Parkowe Wzgórze. Kampania pod hasłem „To może być twoja perspektywa” wystartowała na początku maja i prowadzona jest w prasie oraz w internecie. Celem kampanii jest przedstawienie bieżącej oferty osiedla - Domy Tynieckie oraz utrzymanie wizerunku osiedla jako miejsca o unikalnej lokalizacji i atmosferze.