0 1 0 0 0 29.11.2006BPH TFI razem z Fundacją „Dziecięca Fantazja”BPH TFI wspólnie z Fundacją „Dziecięca Fantazja” rozpoczyna 1 grudnia 2006 nowatorską dla polskiego rynku funduszy inwestycyjnych akcję, podczas której część dochodu uzyskanego z tytułu pobieranych opłat manipulacyjnych zostanie przeznaczona na realizację celów Fundacji.
0 1 0 0 0 29.11.2006Nowy klient Lighthouse ConsultantsLighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z firmą deweloperską Pirelli Pekao Real Estate. Agencja wybrana została przez dewelopera w drodze dwuetapowego przetargu.
0 1 0 0 0 29.11.2006„Inter – Winter”W dniach 03-10.12.2006 r. na terenie pensjonatu "Sioło Budy" k/Białowieży odbędzie się I Międzynarodowy Plener Malarski "Inter-Winter", którego wernisaż zaprezentowany zostanie 09.12.2006 r. w Muzeum Białowieskiego Parku Narodowego. W dniach 18.01.- 11.02.2007 r. planowana jest wystawa poplenerowa w Galerii 'ZOYA" w Warszawie.
0 1 0 0 0 29.11.2006Agencja easy.web dla ZFPR21 listopada, podczas uroczystej gali finałowej w Hotelu Mariot ogłoszono wyniki IV edycji konkursu "Złote Spinacze". W dziewięciu kategoriach wręczono statuetki w branży PR.
0 1 0 0 0 29.11.20065 efektów ChantelleW ramach cyklu "Sekrety Kobiecości", CHANTELLE zorganizowało drugie spotkanie pod hasłem "5 efektów CHANTELLE".
0 1 0 0 0 29.11.2006Imperatory rozdanoWirtualna Polska wręcza statuetki Imperatora już od sześciu lat. Tegoroczna edycja plebiscytu – realizowana w całości w Internecie, na stronach serwisu imperatory.wp.pl – przyciągnęła niemal 16 tysięcy osób. Na najlepsze gry komputerowe oddali oni blisko 100 tysięcy głosów, ponad dwukrotnie więcej, niż w poprzednim roku.
0 1 0 0 0 29.11.2006RMF FM najmocniejszą marką radiową w rankingu 'Marki Polskie’ RzeczpospolitejRMF FM uznana została za najmocniejszą markę radiową w rankingu MARQA 2006 przeprowadzonym przez Rzeczpospolitą przy współpracy z Ernst&Young i ACNielsen, opublikowanym w specjalnym dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”. W tegorocznej, trzeciej już edycji rankingu, analizie poddano: siłę marki, postrzeganą wartość i jakość marki, prestiż oraz świadomość marki.
0 1 0 0 0 29.11.2006IQ Marketing zwycięzcą międzynarodowego przetargu dla marki RexonaAgencja IQ Marketing wygrała międzynarodowy przetarg strategiczny na koncepcję nowej platformy aktywacyjnej dla marki Rexona na najbliższe lata.
0 1 0 0 0 29.11.2006Firma Xerox Polska wyróżniona Godłem „Inwestor w Kapitał Ludzki”Firma Xerox Polska została laureatem V edycji projektu Inwestor w Kapitał Ludzki, w ramach którego wyróżniane są firmy realizujące programy zorientowane na rozwój kapitału ludzkiego oraz dbające o utrzymanie dobrych relacji z pracownikami. Projekt Inwestor w Kapitał Ludzki realizowany jest z inicjatywy Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych oraz Instytutu Zarządzania. W tym roku patronat honorowy nad projektem objęła Minister Rozwoju Regionalnego Pani Grażyna Gęsicka.
0 1 0 0 0 29.11.2006Mika Hakkinen Ambasadorem realizowanego przez markę Johnnie Walker programu promującego postawę odpowiedzialnego spożycia alkoholuKoncern Diageo, światowy lider branży alkoholowej powołał Mikę Hakkinena na Ambasadora programu promującego odpowiedzialne spożycie alkoholu. Działanie to realizowane jest w ramach partnerstwa marki Johnnie Walker z zespołem McLaren Mercedes. Zadaniem Hakkinena, dwukrotnego zwycięzcy F1, będzie budowanie świadomości odpowiedzialnego spożycia alkoholu i bezpiecznej jazdy.