0 1 0 0 0 16.05.2007Zainwestuj w siebie – nowa kampania reklamowa BriefuBrief rozpoczął nową kampanię reklamową, której celem jest zaproszenie do czytania magazynu oraz poinformowanie o odświeżonym serwisie Brief.pl. Kampania ma wizerunkowo-sprzedażowy charakter. Potrwa od połowy maja do końca czerwca.
0 1 0 0 0 16.05.2007Polska 24 krajem pod wzgledem skutecznosci zwalczania piractwa i kradziezy wlasnosci intelektualnejWedług najnowszych badań przeprowadzonych przez Międzynarodową Izbę Handlu (ICC) i Cass Business School z Londynu, firmy z całego świata podzielają opinię, że najbardziej skuteczną metodą walki ze zjawiskiem podrabiania towarów i piractwa własności intelektualnej jest wzmożeniem działań ze strony rządów. Badania te polegały na określeniu, jak postrzegane są wysiłki zmierzające do zwalczenia piractwa i kradzieży własności intelektualnej.
0 1 0 0 0 16.05.2007Napój Burn w magazynie Hot°W maju w magazynie Hot° ruszyła kampania promująca napój energetyzujący Burn. Marka Burn będzie pojawiać się w miesięczniku przez jego 12 kolejnych wydań.
0 1 0 0 0 16.05.2007The Black Eyed Peas chce więcej… od CiebiePepsiCo International rozpoczyna międzynarodową współpracę z zespołem The Black Eyed Peas. Zespół będzie twarzą kampanii PepsiCo w 2007 oraz 2008 roku.
0 1 0 0 0 16.05.2007Partner of Promotion otrzymała ISO na cały zakres usługPartner of Promotion wdrożyła System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2001. Audytor zewnętrzny – ISOQAR – wyróżnił Agencję za sposób prowadzenia i dokumentowania kontaktów z klientami, system planowania pracy oraz metody analizy danych biznesowych i satysfakcji klienta.
0 1 0 0 0 16.05.2007Euro 2012 wygrywa z premieremNetSprint.pl przygotował kolejny raport na temat najczęściej opisywanych w polskim Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. W kwietniu polskie media online zdominowała tematyka związana z organizacją Euro 2012 przez Polskę i Ukrainę.
0 1 0 0 0 15.05.2007Brand Tea Party we WrocławiuBrand Tea Party to cykl otwartych spotkań, w czasie których poruszane są tematy związane z tworzeniem marki, zarządzaniem nią oraz tematami pokrewnymi. Pierwsze spotkanie odbyło się 9 maja we Wrocławiu.
0 1 0 0 0 15.05.2007Focus Media Group już trzeci rok dla MetaxyJuż po raz trzeci, agencja Focus Media Group przygotowała komunikację konkursu konsumenckiego dla marki Metaxa.
0 1 0 0 0 15.05.2007Grupa Fresh merytorycznie na e-commerce 2007Grupa Fresh w miesiąc po NetVision 7 wspiera kolejne studenckie przedsięwzięcie. Tym razem wzmocni merytorycznie III edycję ogólnopolskiej Konferencji e-commerce organizowanej w dniach 16-17 maja w Szczecinie przez Niezależne Zrzeszenie Studentów.
0 1 0 0 0 15.05.2007Wszędzie blisko no lotnisko, czyli nowa kampania CentralwingsPolskie tanie linie lotnicze Centralwings rozpoczęły nową kampanię promocyjną. Potrwa ona od 14.05 do 19.05 i obejmie swoim zasięgiem ponad 2 817 000 gospodarstw domowych na terenie całej Polski.