0 1 0 11.09.2007ARBOmedia Polska na basenach i w fitness klubachRośnie liczba kampanii przeprowadzanych przez ARBOmedia Polska w ambientowym kanale Sport&Wellness. Albothyl, Onozis, Electrolux, Simplus oraz DVD z filmem "Sposób na rekina" to marki i produkty, których kampanie firma realizuje obecnie na basenach i w fitness klubach.
0 1 0 11.09.2007Klucz sukcesu dla Wind TelecomFirma Wind Telecom S.A. specjalizująca się w centrach obsługi klienta Contact Center zdobyła pierwsze miejsce w konkursie Klucz Sukcesu 2007 w kategorii Nowe Technologie na IX Sympozjum Energetyka 2007 w Bełchatowie.
0 1 0 11.09.2007ScentCare Polska z agencją reklamową HigherDnia 1 września 2007 roku oficjalną współpracę podjęły ScentCare Polska, wyłączny przedstawiciel światowego lidera w dziedzinie marketingu zapachowego firmy AirAroma Int., z poznańską agencją reklamową Higher, która jako pierwsza w Polsce wprowadziła na rynek m.in. ekrany zapachowe.
0 1 0 11.09.2007LaciBios w internecie i prasieW pierwszych dniach września rozpoczęła się ogólnopolska kampania nowego probiotyku dla kobiet – LaciBios femina. Kampania ma charakter wizerunkowo – sprzedażowy i swoim zasięgiem obejmie całą Polskę.
0 1 2 11.09.2007Polbank na RysachPolbank kolejny raz wyznacza nowe trendy w reklamie polskich banków. Po serii cieszących się dużą popularnością reklam, w których występowali znani z imienia i nazwiska pracownicy banku, Polbank postanowił pójść jeszcze dalej.
0 1 0 11.09.2007Nowa kampania reklamowa marki MastercookWe wrześniu rusza kampania telewizyjna promująca sprzęt marki Mastercook, a przede wszystkim płyty indukcyjne z linii Mastercook by Fagor.
0 1 0 11.09.2007Rusza czwarta edycja Szkoły Marketingu BezpośredniegoCzwarta edycja weekendowej Szkoły Marketingu Bezpośredniego ruszy 22-ego września. Zajęcia współorganizowane są przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.
0 1 0 11.09.2007CAM Media poszerza ofertę Transit AdvertisingCAM Media rozpoczęła sprzedaż powierzchni reklamowej na specjalnie zaprojektowanych tyłach najnowocześniejszych autobusów miejskich Scania OmniCity w Warszawie.
0 1 0 11.09.2007Internetowe biuro prasowe Wirtualnej PolskiWirtualna Polska uruchomiła internetowe biuro prasowe – specjalny serwis internetowy przeznaczony wyłącznie dla dziennikarzy.
0 1 0 10.09.2007Kampania Universal McCannTrwa kampania „Next Thing Now - Co dalej w komunikacji marketingowej?”. Jej celem jest poinformowanie o konferencji organizowanej przez Universal McCann oraz promocja nowej strony internetowej domu mediowego.