0 1 1.06.2007Paralotna dla Henkel Klubprogramy lojalnościowe i crmAgencja Paralotna przygotowała dla firmy Henkel nową komunikację programu lojalnościowego Henkel Klub.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55867 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 1.06.2007EMPiK Marką Najwyższej ReputacjiEMPiK zajął I miejsce w kategorii: Handel i Usługi i zdobył ponad 70 punktów we wskaźnikach: zaufanie, referencje, informacje w mediach, społeczne zaangażowanie, firma jako pracodawca oraz partner biznesowy.
0 1 0 1.06.2007Just Health Club dla marki GerberAlima-Gerber, właściciel marki Gerber, skorzysta z kompetencji specjalistycznego zespołu Just Health Club (JHC), działającego w ramach agencji Just.
0 1 0 1.06.2007NiceDay dla KotanyiAgencja reklamowa NiceDay z Łodzi opracowała visual dla materiałów BTL dla serii przypraw do grillowania firmy Kotanyi. Twarzą kampanii pod hasłem "Piekielnie dobre" jest grupa Polish BBQ Kings – Mistrzowie Świata w Grillowaniu 2006.
0 1 0 1.06.2007Słodkie Upominki dla Fundacji Dziecięca FantazjaSłodkie Upominki – firma specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych – jest jednym ze sponsorów "Wieczoru Marzeń", imprezy organizowanej przez Fundację Dziecięca Fantazja z okazji Dnia Dziecka.