0 1 0 0 0 23.02.2007Agape wydaje biuletyn dla LesaffreAgencja doradcza i wydawnicza Agape rozpoczęła współpracę z firmą Lesaffre bio-corporation SA. Dla producenta drożdży i dodatków piekarskich Agape przygotowała pierwszy numer Naszego Magazynu.
0 1 0 0 0 23.02.2007Novimedia CP ponownie z British-American TobaccoLider prasy firmowej w Polsce agencja Novimedia Custom Publishing ponownie współpracuje z British-American Tobacco Polska przy produkcji magazynu „Baton”. Pismo produkowane jest przez Novimedia CP od 1998 roku (z przerwą w latach 2005-2006). W 2001 roku magazyn uznany został za najlepszy spośród wszystkich magazynów komunikacji wewnętrznej realizowanych w Polsce.
0 1 0 0 0 23.02.2007Warbud SA ma nowy symbol firmowyDotychczasowy symbol firmy Warbud został zastąpiony logotypem zaprojektowanym przez Studio DN. Nowy logotyp stanowi jeden z elementów opracowanego przez Studio DN systemu identyfikacji wizualnej.
0 1 0 0 0 22.02.2007PRIMOLOKO i PO PROSTU PR pracują dla EMCDwóm coraz ściślej współpracującym ze sobą agencjom public relations - PO PROSTU PR oraz PRIMOLOKO powierzono kreowanie wizerunku wchodzącej na rynek marki GOVENA firmy EMC z Torunia. Podpisana umowa dotyczy kompleksowej obsługi public relations marki.
0 1 0 0 0 22.02.2007Pakiet club&music w sieci IDMnetSieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty pakiet Premium o nazwie club&music. W jego skład wchodzą wyselekcjonowane witryny o charakterze klubowo-muzycznym, dzięki czemu reklamodawcy otrzymują precyzyjne narzędzie umożliwiające dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy odbiorców
0 1 0 0 0 22.02.2007Dobierz laptopa pod kolor butówTulip Computers oferuje ekskluzywną linię laptopów skierowanych do kobiet. Stylowe komputery Tulip E-Go w kształcie damskiej torebki dostępne są w kilkudziesięciu różnych wersjach. Niekwestionowanym atutem jest wymienna obudowa, która pozwala na zmiany koloru i wzoru w zależności od nastroju. Ale spróbujcie znaleźć informacje o pojemność twardego dysku czy prędkości procesora. Nie podaje ich producent, co wydaje się niemożliwe przeciętnemu użytkownikowi komputerów. Jednak być może z punktu widzenia grupy docelowej jest to uzasadnione, bo przecież wiadomo, że nie o parametry tutaj chodzi. ego-lifestyle.com
0 1 0 0 0 22.02.2007Straszne huśtawkiDość sterylnych, plastikowych dosłownie i w przenośni zabawek dla dzieci. Solidne, prawdziwe i nieco przerażające huśtawki ogrodowe można kupić za przyzwoita cenę w USA. Ekologiczne, bo zrobione ze starych opon samochodowych, dostępne są w wielu wersjach, między innymi – byka, tyranozaura, słonia, smoka i rekina. Antyteza słodkich i kolorowych maskotek. Wszystkie czarne i groźne, chyba trzeba się przełamać, aby do nich podejść. Huśtawek w kształcie Lorda Vadera jeszcze nie ma w ofercie, ale to tylko kwestia czasu. beachcomber.com
0 1 0 0 0 22.02.2007Wesołe antenkiPomysł na biznes z cyklu „Czemu ja na to nie wpadłem?”. Po zainstalowaniu u szczytu anteny piłki baseballowej lub główki uśmiechniętego marynarzyka samochód na pewno nie będzie wyglądał lepiej, ale z pewnością śmieszniej. Po przejrzeniu stron internetowych oferujących kuleczki oraz setek dostępnych wzorów dochodzimy do wniosku, że produkcja antenkowych gadżetów to całkiem ważna gałąź przemysłu w USA. Wybór jest gigantyczny - od kaczuszek i świnek, przez czaszki i krzyże, aż po Myszkę Miki i kapelusz Indiany Jonesa. 4antennaball.com
0 1 0 0 0 22.02.2007Pluszowy HIVTo zrozumiałe, że można zaprojektować zabawkę w każdym kształcie. Ale wirus HIV? Wiele zabawek i akcji „Science Matters” ma świetny potencjał edukacyjny. Tylko co można zrobić w tym przypadku? Wskazać na maskotkę i powiedzieć dzieciom – tak wygląda zabójczy wirus, strzeżcie się go? Być może zabawka ma łamać jakieś tabu. Tylko trudno odpowiedzieć na pytanie, komu ją podarować. Kompletny niewypał. sciencematters.biz
0 1 0 0 0 22.02.2007„Dlaczego nie możemy się w Polsce dogadać?” – debata Klubu „Goście Gazety”Klub "Goście Gazety" zaprasza na debatę "Dlaczego nie możemy się w Polsce dogadać?". Spotkanie poprowadzi Piotr Pacewicz. Udział wezmą: prof. Andrzej Markowski, dr hab. Mirosław Bańko (PWN), dr Katarzyna Kłosińska, Andrzej Poniedzielski i Raper Duże Pe. Debata odbędzie się w poniedziałek, 26 lutego 2007, o godz. 17.00 w warszawskiej redakcji "Gazety Wyborczej" przy ulicy Czerskiej 8/10. Wstęp wolny.