0 1 0 0 0 14.06.2007Ofensywa promocyjna miast i miasteczekW majowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwsze miejsce powrócił temat PR-u Polski. Wśród 49 publikacji o tej tematyce znalazły się przede wszystkim informacje o działaniach promocyjnych miast i regionów, ale też rozważania i dyskusje na temat międzynarodowego wizerunku Polski.
0 1 0 0 0 14.06.2007MARTIS Consulting: umowa z Zakładami Azotowymi w Tarnowie – MościcachAgencja MARTIS Consulting podpisała umowę z Zakładami Azotowymi w Tarnowie dotyczącą komunikacji z mediami i rynkiem finansowym (PR/IR) przy wprowadzaniu Spółki na giełdę.
0 1 0 0 0 14.06.2007KGHM Ecoren sponsorem SATYRYKONuPo raz kolejny KGHM ECOREN zaangażował się w organizację legnickiego SATYRYKONu, jednej z najbardziej znanych i uznanych na świecie wystaw rysunku satyrycznego. Już 15 czerwca w piątek ulicami Legnicy ruszy tradycyjny korowód. O 17.30 na dziedzińcu Akademii Rycerskiej nastąpi otwarcie Międzynarodowej Wystawy SATYRYKON, która w tym roku obchodzi swoje 30-lecie.
0 1 0 0 0 14.06.2007PMT przebiera 15% polskich aptekSpółka Świat Zdrowia na początku roku rozpoczęła proces skupiania niezależnych aptek w „wirtualną sieć” objętą wspólnym programem marketingowym. Jednym z kluczowych elementów działań jest wdrożenie jednolitego systemu wizerunkowego w ponad 1600 aptekach na terenie całej Polski. Na tym etapie Świat Zdrowia podjął współpracę z PMT Marketing System.
0 1 0 0 0 14.06.2007Pralka Moon nagrodzona Grand Prix de l’Innovation 2007Firma Indesit Company wygrała 4. edycję konkursu Grand Prix de l’Innovation. Nagroda za najlepszy design została przyznana pralce Moon zaprojektowanej przez Giugiaro Design.
0 1 0 0 0 14.06.2007Polski wkład w światowe trendy projektowania logotypówProjekt logo autorstwa Michała Bergera – dyrektora kreatywnego San Markos Republiki Dobrej Marki - został opublikowany w Raporcie 2007 prestiżowego magazynu „Graphic Design USA”.
0 1 0 0 0 14.06.2007Pierwsza mobilna porównywarka cen w PolscePod adresem m.nokaut.pl dostępna jest mobilna porównywarka cen, umożliwiająca sprawdzenie ponad 3,5 mln cen produktów w 535 sklepach internetowych za pomocą telefonu komórkowego. Nokaut.pl wprowadził trzy nowe usługi: mobilną porównywarkę cen, możliwość sprawdzenia ceny za pomocą wiadomości sms oraz porównywarkę cen usług pre-paid polskich operatorów komórkowych.
0 1 0 0 0 14.06.2007„Zmień auto na najlepsze” w BMW PolskaPod koniec maja BMW Polska rozpoczęło kampanię informacyjną pod hasłem „Zmień auto na najlepsze”. Jest to możliwość wzięcia w leasing nowego BMW z serii 3 (które zostało mianowane samochodem roku 2007 przez „Auto Motor i Sport”) i pozostawienia starego samochodu w rozliczeniu. Dodatkowym atutem akcji są korzystne raty spłat.
0 1 0 0 0 14.06.2007eFresh buduje serwis dla PBG S.A.Agencja Interaktywna eFresh zbuduje serwis internetowy dla firmy PBG DOM, która jest spółką zależną w Grupie Kapitałowej PBG.
0 1 0 0 0 13.06.2007Fastline poprowadzi kampanie InfluvacAgencja Fastline obsłuży w tym roku kampanie Influvac firmy Solvay Pharma. O wyborze zdecydował konkurs przeprowadzony przez firmę w maju 2007 roku. Agencja będzie kontynuować budowę wizerunku globalnego Influvac wśród lekarzy. Równocześnie współpraca obejmie działania komunikacyjne leku skierowane do pacjentów m.in. prowadzenie działań edukacyjnych wśród tej grupy odbiorców.