Espresso

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Twarzą w twarz z klientem

L. Popky, Face the Customers or Face the Music, "MarketingProfs", 29.08.2006Niewiele jest chyba osób, którym nigdy nie zdarzyło się odejść zniesmaczonym po spotkaniu z urzędnikiem lub ze złością odłożyć słuchawki po rozmowie z przedstawicielem jakiegoś przedsiębiorstwa. Czy nie pomyśleliśmy wtedy z niechęcią o całej firmie? A może przysięgaliśmy, że już nigdy nie będziemy się z nią kontaktować? Artykuł przedstawia niektóre sposoby poprawy wizerunku poprzez odpowiednią obsługę klienta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Marketing partyzancki w praktyce e-mailowej

Guerrilla Software Marketing – Email Tactics to Turn More Trials Into Customers, "MarketingSherpa", 30.08.2006Jak zwiększyć sprzedaż produktu bez wielkich nakładów finansowych? Czy konieczna jest kampania reklamowa? A może wystarczy zacząć od zupełnie drobnych poprawek? Opisywany przypadek zdaje się sugerować, że „diabeł tkwi w szczegółach” i pokazuje, jak przy pomocy połączenia taktyki internetowej z direct-mailingiem osiągnąć zamierzony efekt.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Kolekcja mody inspirowana telefonem komórkowym

Projektantka Natasha Pavluchenko, związana z warszawskim domem mody Forget-me-Not, przedstawiła pierwsze szkice kolekcji inspirowanej kobiecym telefonem komórkowym. Wykorzystując kwiatowy motyw, który zdobi obudowę nowego telefonu BenQ-Siemens EF61, artystka tworzy zestaw osiemnastu oryginalnych i uniwersalnych kreacji. Zdaniem Natashy Pavluchenko, kolekcja będzie potwierdzeniem, że sztuka i design doskonale współgrają z nowoczesną techniką. Pierwsze szkice prac dowodzą także, że współczesne wzornictwo przemysłowe może silnie oddziaływać na artystyczną wizję rzeczywistości.

Poprzednie Następne