0 1 0 0 1 25.10.2006Z mBanku do WikipediiPoprzez wyszukiwarkę dostępną w serwisie mBanku Klienci mogą korzystać z polskiej edycji wolnej encyklopedii - Wikipedii.
0 1 0 0 0 25.10.2006Kawa to wciąż najlepszy sposób na kryzys w pracyKażdy człowiek aktywny zawodowo zna uczucie tzw. „kryzysu energetycznego” – spadku sił twórczych i witalnych, który opanowuje umysły i ciała w okolicach południa oraz następujących po nim godzin (13.00-14.00). By mu przeciwdziałać, sięga się po kawę, wybiera na krótki spacer (np. do stołówki), wychodzi z biura „rozprostowując kości”. Ci, dla których sposoby te są zbyt łagodne, uciekają się do metod bardziej efektywnych i „efektownych”. Wykorzystują bolesne szczypanie, zwieszanie głowy ku ziemi celem lepszego ukrwienia mózgu, biegają po schodach.
0 1 0 0 0 25.10.2006Communication Unlimited dla Factory WrocławCommunication Unlimited całościowo obsłużyła budżet marketingowy kampanii launchingowej dla drugiego w Polsce outletu Factory we Wrocławiu, otwartego od 4 października. Kampania objęła działania ATL, BTL, przeprowadzono także imprezy i happeningi z okazji otwarcia sklepu.
0 1 0 0 0 25.10.2006JJ McWilliam stoi na głowieW październiku br. po raz pierwszy w polskich sklepach pojawiło się słynne australijskie wino JJ McWilliam. Wprowadzeniu produktu towarzyszy nietypowa promocja, która stawia na głowie rynek win w Polsce.
0 1 0 0 0 25.10.2006Tiger Energy Drink sponsorem imprezy Sensation White28 listopada w Hali Ludowej we Wrocławiu, odbędzie się impreza Sensation White, której sponsorem jest producent Tiger Energy Drink.
0 1 0 0 0 25.10.2006IQ Marketing dla IntervetAgencja IQ Marketing rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Intervet, jedną z największych firm działających w branży Animal Health na świecie, liderem w produkcji szczepionek i preparatów hormonalnych dla zwierząt.
0 1 0 0 0 25.10.2006Polacy o wizerunku supermarketówWedług raportu „Wizerunek sieci handlowych” przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA, tylko 9% Polaków wymienia odpowiedzialność wśród najważniejszych cech super- i hipermarketów. Listę najważniejszych cech marketów otwiera jakość produktów i obsługi (49% wskazań) oraz uczciwość wobec klientów (42%). Wśród cech, które Polacy najbardziej cenią wśród sieci super- i hipermarketów są też fachowość, kompetencja obsługi oraz klimat i miła atmosfera.
0 1 0 0 0 25.10.2006EMPiK rozpoczyna współpracę z Agencją ParalotnaParalotna wygrała przetarg i będzie obsługiwać EMPiK w zakresie kreacji kampanii świątecznej.
0 1 0 0 0 25.10.2006Grupa Fresh dla Centry, na wysokich obrotach23 października ruszyła promocja konsumencka dla największego w Europie Środkowej producenta akumulatorów – Centra Exide Polska. Celem akcji Centra Go! jest wsparcie sprzedaży najlepszych akumulatorów producenta: Centra Plus i Centra Futura. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa Fresh, która współpracuje z Klientem od maja 2005 roku.
0 1 0 0 0 25.10.2006Kager sięga szczytówRusza wspólna promocja syntetycznych olejów silnikowych marki Kager oraz napoju NO SLEEP.