0 1 0 0 0 30.08.2007IVO z PR Solutions na rynkach zagranicznychIVO Software, producent syntezatora mowy ludzkiej - Ivona, rozpoczął współpracę z agencją public relations PR Solutions.
0 1 0 0 1 30.08.2007Różowy Pałac Kultury29 sierpnia br., tuż po 20.00 najbardziej rozpoznawalny, a przy tym najbardziej szary budynek w Warszawie zmienił kolor na różowy. Wszystko związane było z wprowadzeniem na rynek nowego operatora komórkowego – WPmobi.
0 1 0 0 0 30.08.2007AllPay i Wirtualna Polska razemAllPay i Wirtualna Polska podpisały umowę o współpracy w obszarze płatności internetowych. Od 29 sierpnia 2007 AllPay zapewni użytkownikom portalu Wirtualna Polska sprawną i bezpieczną obsługę realizowanych transakcji.
0 1 0 0 0 30.08.2007Pierwsze w Polsce odpowiedzialne puszki na WoodstockuMarka Tyskie z portfolio Kompanii Piwowarskiej będąc już po raz siódmy sponsorem Przystanku Woodstock rozszerzyła swoje działania promujące odpowiedzialne spożywanie alkoholu zamieszczając po raz pierwszy w Polsce na puszkach piwa Tyskie motyw graficzny komunikujący tą inicjatywę.
0 1 0 0 0 30.08.2007Toolbox Creative Communications na rzecz zdrowych plecówAgencja Toolbox poprowadzi kampanię społeczną "Zdrowe plecy". Działania, realizowane na zlecenie Gedeon Richter Plc. SA, Przedstawicielstwo w Polsce w ramach aneksu do obowiązującej od lutego umowy pomiędzy firmami, obejmą kontakty z mediami, organizację spotkań informacyjnych dla lekarzy i bezpłatne konsultacje dla pacjentów.
0 1 0 0 0 30.08.2007BrandPR dla Królestwa DaniiZ początkiem września brandPR startuje z drugą odsłoną kampanii public relations dla międzynarodowego projektu Workimport.dk
0 1 0 0 0 30.08.2007Grosso.pl – społecznościowy e-commerce w Interia.plInteria.pl uruchomiła platformę Grosso.pl, pierwszy w Polsce społecznościowy projekt e-commerce. Grosso.pl udostępnia każdemu użytkownikowi narzędzia do prowadzenia handlu w Internecie. Głównym atutem platformy są mechanizmy umożliwiające tworzenie sieci powiązań i wzajemnych relacji pomiędzy sprzedającymi i kupującymi
0 1 0 0 0 29.08.2007Laptop za złotówkę w ofercie sieci EraOd 1 września br. sieć Era rozpoczyna drugą edycję promocji blueconnect z notebookiem za 1 zł. Promocja zostanie wsparta kampanią reklamową, która rozpocznie się 1 września br. i potrwa do połowy października br.
0 1 0 0 0 29.08.2007Kampania reklamowa „Oferty Urodzinowej” sieci EraOd 27 sierpnia sieć Era wprowadziła specjalną "Ofertę Urodzinową" przygotowaną w związku z 11-tą rocznicą istnienia sieci Era.
0 1 0 0 0 29.08.2007Świat Książki współpracuje z Adv.plŚwiat Książki, w związku ze stałym rozwojem kanału sprzedaży on-line, powierzył prace consultingowe agencji interaktywnej Adv.pl. Na mocy podpisanej umowy Adv.pl odpowiedzialna jest za opracowanie analizy funkcjonalnej księgarni internetowej www.swiatksiazki.pl