Wycena własnego produktu - przewodnik
  • 0
  • 1
3.07.2007

Wycena własnego produktu – przewodnik

L. LaMotta, The Six-Step Guide To Pricing Your Product, "Forbes", 27.06.2007

Jednym z ostatnich etapów wprowadzenia produktu na rynek jest ustalenie jego ceny – tej ostatecznej, pozwalającej z jednej strony na "godziwy zarobek" producenta, z drugiej zaś na zdobycie klientów (mających przecież możliwość wyboru spośród produktów różnych marek). Wbrew pozorom nie jest to zadanie łatwe, szczególnie w przypadku producentów nie mogących pozwolić sobie na wnikliwe (czyli przeważnie kosztowne) badania rynku. Dlatego warto wiedzieć, na co szczególnie zwrócić uwagę w procesie wyceny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lipca 2007