0 1 0 0 0 13.08.2007Network PR dla Podziel się PosiłkiemNetwork Public Relations po raz trzeci odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR ogólnopolskiego programu Podziel się Posiłkiem. Organizatorami programu są Danone i Fundacja Polsat, a Partnerem Strategicznym – Banki Żywności.
0 1 0 0 0 13.08.2007Kolporter mobilnie z BiznesMobi.plRuszyła mobilna wersja sklepu internetowego Kolporter.pl. Mobilny serwis internetowy mobi.kolporter.pl umożliwia dostęp do najciekawszej oferty ze sklepu Kolporter.pl. Użytkownicy mogą czytać recenzje bestsellerów, zamawiać ulubione książki oraz poznać nowości. W serwisie dostępne są cztery grupy produktów – książki, muzyka, gry i filmy.
0 1 0 0 0 13.08.2007Złoty Laur Konsumenta dla FerroFirma Ferro została liderem branży technika sanitarna. Przeprowadzone badania pokazały, że marka ta jest dobrze rozpoznawalna przez konsumentów, budzi ich pozytywne skojarzenia i chęć rekomendowania jej krewnym i znajomym. W wyścigu po "Laur Konsumenta 2007" Ferro pokonało rywali i zdobyło złoty laur.
0 1 0 0 0 10.08.2007Arbovision dla Quelle PolskaAgencja Arbovision podpisała umowę z Quelle Polska. Quelle jest pierwszym klientem polskiego oddziału Arbovision, który rozpoczął działalność w lipcu br.
0 1 0 0 0 10.08.2007Data Solutions zwiększa obroty ZelmeraPod hasłem "Zelmer – Niezawodnie Zwiększamy Obroty" firma Zelmer S.A. uruchomiła kompleksowy program motywacyjny skierowany do punktów sprzedaży detalicznej. Program ma na celu budowę pozytywnych relacji pomiędzy firmą Zelmer a pracownikami sklepów AGD. Za przygotowanie i obsługę programu oraz stworzenie wielokanałowej platformy komunikacji związanej z jego realizacją odpowiada agencja Data Solutions.
0 1 0 0 0 10.08.2007MacCoffee Strong 3 w 1 w nowej odsłonieMacCoffee Strong 3 w 1, zyska już niedługo nowe opakowanie. Zmiana wyglądu opakowania jest związana z repozycjonowaniem całego brandu do segmentu premium i sukcesywnym refreshingiem wszystkich produktów MacCoffee.
0 1 0 0 0 10.08.2007Słoneczna Bakaliada od ZiołopeksuRodzina bakalii marki Ziołopex otrzyma nową nazwę. Jest nią Bakaliada - nowy brand skupiający wszystkie rodzaje bakalii dostępnych w asortymencie firmy.
0 1 0 0 0 10.08.2007Lothar Böhm dla marki FigaroLothar Böhm Warszawa opracował nową grafikę opakowania marki Figaro Tatiana, która jest liderem w kategorii pralin na rynkach czeskim i słowackim. Rewitalizacji uległy również: tacka na praliny wewnątrz pudełka oraz „poduszka“ oddzielająca czekoladki od wieczka.
0 1 0 0 0 10.08.2007Sanchez Boys i gwiazdy futbolu w nowej kampanii NikePrecyzja i hasło "Trafiaj tam, gdzie chcesz" to motywy przewodnie kampanii promującej nowy but piłkarski Nike Total 90 Laser
0 1 0 0 0 10.08.2007ZumiWizytówki – nowy produkt reklamowy w Zumi.plNowa usługa – ZumiWizytówki – umożliwia właścicielom firm, atrakcyjną prezentację swojej oferty w lokalizatorze internetowym Zumi.pl.