0 1 0 0 0 11.12.2006Uczniowie z ponad 3600 gimnazjów w całej Polsce wzięli udział w I ogólnopolskiej Olimpiadzie ZdrowiaDzisiaj, na pierwszej godzinie lekcyjnej w gimnazjach, które zgłosiły chęć udziału w projekcie, odbył się I etap Olimpiady Zdrowia. Organizatorem i pomysłodawcą akcji jest firma Indykpol S.A. Patronat nad całym programem sprawuje Minister Zdrowia prof. Religia oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej.
0 1 0 0 0 11.12.2006Wirtualna droga ku pracyPołączenie rekrutacji z doradztwem i coachingiem, ocena kompetencji za pomocą nowatorskich narzędzi on-line i wyszukiwanie kandydatów na najwyższe stanowiska menedżerskie – to najważniejsze usługi jakie oferuje, oprócz standardowej publikacji ogłoszeń, nowy portal qpracy.pl.
0 1 0 0 0 11.12.2006Starcom pierwszym domem mediowym nagrodzonym Złotym OrłemStarcom, jako pierwszy dom mediowy w historii otrzymał nagrodę na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy „Złote Orły”. Starcom otrzymał Złotego Orła w kategorii Interactive - Kampania Reklamowa On-line, w której konkurował z czołowymi agencjami interaktywnymi w Polsce tj. artegence, Zentropy Partners, K2 Internet S.A.
0 1 0 0 0 11.12.2006HealthWay świątecznie dla Geriavit Pharmaton„Tym, których kochasz podaruj to, co najlepsze” - pod takim hasłem prowadzona jest akcja promująca sprzedaż Geriavit Pharmaton, marki należącej do portfolio firmy Boehringer Ingelheim Marketing Sp. z o.o. Za realizację materiałów promocyjnych odpowiedzialna jest agencja marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications. Działania potrwają do końca roku.
0 1 0 0 0 11.12.2006Specjalny Numer 15 Gadu-Gadu na aukcjach XV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej PomocyJedną z atrakcji tegorocznych aukcji charytatywnych XV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (www.aukcje.wosp.org.pl) jest licytacja numeru 15 komunikatora Gadu-Gadu.
0 1 0 0 0 11.12.2006„Firma Przyjazna Mamie” – finał drugiej edycji plebiscytuMiesięczniki „Dziecko” i „Poradnik Domowy” po raz drugi wyłoniły zwycięzców konkursu „Firma Przyjazna Mamie”. Uroczyste wręczenie statuetek i dyplomów nagrodzonym firmom odbędzie się 12 grudnia o godz.18.30 podczas Gali Plebiscytu w Teatrze Polonia.
0 1 0 0 0 11.12.2006Piast wyrusza na stokiMarka Piast, z portfela Carlsberg Polska, otwiera sezon białego szaleństwa nową, atrakcyjną promocją. Od 11 grudnia 2006 do 18 lutego 2007 roku, wszyscy miłośnicy piwa Piast będą mieli szansę zdobyć atrakcyjne nagrody. Polary, czapki, szaliki, skipassy ze smyczą, rzepy do nart – ponad 17 tysięcy nagród czekać będzie na tych, którym uda się zebrać odpowiednią ilość kapsli z promocyjnych butelek Piasta. Ponadto, na każdy z kolejnych dziesięciu tygodni trwania promocji, przypadać będzie nagroda główna – prawdziwa gratka dla wielbicieli sportów zimowych - narty marki Fischer.
0 1 0 0 0 11.12.2006Złote Orły PublicisuAgencja Reklamowa Publicis zdobyła dwie statuetki w konkursie Złote Orły na najlepszą, najbardziej wartościową i kreatywną reklamę. Agencja została doceniona w wysoko cenionych kategoriach: „Reklama filmowa – usługi” oraz „Reklama radiowa – dom, biuro, środowisko”.
0 1 0 0 0 11.12.200625 rocznica stanu wojennego na antenie radia RMF FMW dniach 11-13 grudnia radio RMF wyemituje specjalne wydania Faktów, poświęconych 25 rocznicy stanu wojennego.
0 1 0 0 0 11.12.2006Proximity autorem kreacji nowej promocji paliw Shell V-PowerAgencja Proximity Poland przygotowała kreację do nowej kampanii promującej paliwa Shell V-Power. W dni promocyjne tankując paliwa V-Power ilość punktów gromadzonych w programie lojalnościowym SMART jest podwajana, można zdobyć do 10 punktów SMART za 1 litr paliwa.