0 1 0 0 0 10.08.2007Arbovision dla Quelle PolskaAgencja Arbovision podpisała umowę z Quelle Polska. Quelle jest pierwszym klientem polskiego oddziału Arbovision, który rozpoczął działalność w lipcu br.
0 1 0 0 0 10.08.2007Data Solutions zwiększa obroty ZelmeraPod hasłem "Zelmer – Niezawodnie Zwiększamy Obroty" firma Zelmer S.A. uruchomiła kompleksowy program motywacyjny skierowany do punktów sprzedaży detalicznej. Program ma na celu budowę pozytywnych relacji pomiędzy firmą Zelmer a pracownikami sklepów AGD. Za przygotowanie i obsługę programu oraz stworzenie wielokanałowej platformy komunikacji związanej z jego realizacją odpowiada agencja Data Solutions.
0 1 0 0 0 10.08.2007MacCoffee Strong 3 w 1 w nowej odsłonieMacCoffee Strong 3 w 1, zyska już niedługo nowe opakowanie. Zmiana wyglądu opakowania jest związana z repozycjonowaniem całego brandu do segmentu premium i sukcesywnym refreshingiem wszystkich produktów MacCoffee.
0 1 0 0 0 10.08.2007Słoneczna Bakaliada od ZiołopeksuRodzina bakalii marki Ziołopex otrzyma nową nazwę. Jest nią Bakaliada - nowy brand skupiający wszystkie rodzaje bakalii dostępnych w asortymencie firmy.
0 1 0 0 0 10.08.2007Lothar Böhm dla marki FigaroLothar Böhm Warszawa opracował nową grafikę opakowania marki Figaro Tatiana, która jest liderem w kategorii pralin na rynkach czeskim i słowackim. Rewitalizacji uległy również: tacka na praliny wewnątrz pudełka oraz „poduszka“ oddzielająca czekoladki od wieczka.
0 1 0 0 0 10.08.2007Sanchez Boys i gwiazdy futbolu w nowej kampanii NikePrecyzja i hasło "Trafiaj tam, gdzie chcesz" to motywy przewodnie kampanii promującej nowy but piłkarski Nike Total 90 Laser
0 1 0 0 0 10.08.2007ZumiWizytówki – nowy produkt reklamowy w Zumi.plNowa usługa – ZumiWizytówki – umożliwia właścicielom firm, atrakcyjną prezentację swojej oferty w lokalizatorze internetowym Zumi.pl.
0 1 0 0 0 10.08.2007Wyróżnienie The Luxury Institute dla Grey GooseKolejny raz wódka Grey Goose została doceniona przez Luxury Institute. Konsumenci alkoholi z segmentu premium wybrali Grey Goose na niekwestionowanego lidera wśród prestiżowych, luksusowych trunków.
0 1 0 0 0 10.08.2007Plebiscyt „Firma przyjazna mamie” po raz trzeciMiesięczniki „Dziecko” i „Poradnik Domowy” wydawane przez Agorę ogłaszają trzecią edycję plebiscytu „Firma przyjazna mamie”. Rusza też specjalna strona internetowa projektu www.firmaprzyjaznamamie.pl.
0 1 0 0 0 10.08.2007Eurozet przejmuje grupę Ad.pointZ dniem 10 sierpnia 2007 roku Grupa Eurozet została właścicielem grupy radiowej Ad.point przejmując 100% udziałów. Przejęcie nastąpiło w wyniku spełnienia wszystkich warunków umowy podpisanej między Eurozet Sp. z o.o. i CR Media S.A., w kwietniu br.