0 1 0 0 0 14.09.2007Bezpiecznie na drogach z Radiem TOK FMRadio TOK FM będzie podejmować interwencje i proponować zmiany w miejscach niebezpiecznych dla pieszych i kierowców, zgłoszonych przez słuchaczy stacji. Proponowane rozwiązania będą omawiane z prezydentami miast, wojewodami, Generalną Dyrekcją Dróg i Autostrad, policją lub strażą miejską. Radio TOK FM będzie informować słuchaczy o postępach wdrażania każdego dobrego pomysłu.
0 1 0 0 0 14.09.2007Łódź Design 2007 – Międzynarodowy Festiwal DesignuW dniach 18-31 października odbędzie się Łódź Design - pierwsza tego rodzaju impreza w Polsce, poświęcona szeroko pojętemu designowi, która w przyszłości obejmie: projektowanie przemysłowe, modę, architekturę wnętrz, druki użytkowe (w tym outdoor), typografię, identyfikację graficzną firm oraz instytucji.
0 1 0 0 0 14.09.2007Grupa Fresh zaprasza inwestorów do PoznaniaGrupa Fresh ponownie nawiązała współpracę z poznańskim magistratem. Na zlecenie Biura Obsługi Inwestorów i Promocji Inwestycji UMP agencja jest odpowiedzialna za wykonanie ulotki inwestorskiej.
0 1 0 0 0 14.09.2007Lunar X Prize – księżycowy wyścig GoogleFundacja X Prize i Google Inc. poinformowały dziś o konkursie Google Lunar X Prize – wyścigu na Księżyc, z pulą nagród o łącznej wartości 30 milionów dolarów. Prywatne firmy z całego świata będą próbowały wysłać na Księżyc specjalnie przygotowany pojazd, który zdoła wypełnić kilka zadań ściśle określonych zadań, w tym przejechać przynajmniej 500 metrów po powierzchni Księżyca i przesłać na Ziemię materiał wideo, materiał zdjęciowy i wymagane przez regulamin konkursu dane.
0 1 0 0 0 14.09.2007MediaVest dla firmy A-Z MedicaDom mediowy MediaVest rozpoczął współpracę z firmą A-Z Medica. MediaVest zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla marki preparatu Colon C.
0 1 0 0 0 13.09.2007Zaangażowanie konsumentów przyszłością domów mediowychDom mediowy przyszłości musi być ukształtowany tak, by stawiał zaangażowanie konsumentów w centrum działań, tak by osiągać korzyści w zmieniającym się środowisku komunikacji marketingowej. Dyskusja panelowa w siedzibie Mediaedge:cia w Warszawie będzie skupiała się właśnie wokół tego tematu.
0 1 0 0 0 13.09.2007Reckitt Benckiser dla dzieciW związku z rozpoczęciem się roku szkolnego firma Reckitt Benckiser postanowiła 1 % ze sprzedaży swoich produktów we wrześniu i październiku przeznaczyć na finansowanie 50 tys. posiłków dzieci w ramach akcji Polskiej Akcji Humanitarnej „Pajacyk”. Firma chce w ten sposób wesprzeć tę tak potrzebną działalność społeczną.
0 1 0 0 0 13.09.2007Jesienna kampania Black PointWłaśnie rusza kampania promocyjna firmy Black Point, krajowego producenta tonerów i atramentów. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz informacja o korzyściach wynikających z użytkowania produktów firmy.
0 1 0 0 0 13.09.2007Wszystko kręci się wokół 07Cisowianka na koniec sezonu letniego przygotowała nową promocję swojej wody w butelkach o pojemności 0,7l. Od 11.09 do końca września w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2 i TVN pojawią się nowe wersje spotu Cisowianki. Reklama ma zachęcić do udziału w promocji dzwonkowej, która tak jak i spot nawiązuje do serialu „07 zgłoś się”.
0 1 0 0 0 13.09.2007Osiemdziesiątka HYDRAportalSieć dystrybutorów HYDRAportal liczy już sobie 81 firm. W ostatnim czasie wzmocniona została przez Excel Design z Warszawy oraz PRO – PC z Doruchowa