0 1 0 0 0 6.09.2007Bilety LOT taniej z kartą kredytową CitibankCiti Handlowy i Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły ścisłą współpracę podpisując w marcu tego roku umowę dotyczącą wydania wspólnej karty kredytowej. Sprzedaż Karty Kredytowej Citibank-LOT rozpoczęła się pod koniec czerwca.
0 1 0 0 0 6.09.2007Gwiazdorski bieg z Powerade2 września 2007 roku podczas 8. Pikniku Olimpijskiego w Warszawie pasjonaci sportu mieli niepowtarzalną okazję do spróbowania swoich sił w biegu na bieżni mechanicznej obok takich gwiazd, jak: Marek Szuster (ambasador Księgi Rekordów Sportowych Powerade), Piotr Zelt, Jarosław Jakimowicz czy Aleksandra Socha.
0 1 0 0 0 5.09.2007Robert Kubica prezentuje nowy model zegarka Certina3 września w Centrum Olimpijskim PKOl odbyła się konferencja prasowa marki Certina. Gość specjalny, Robert Kubica, zaprezentował nowy model zegarka tego brandu.
1 1 0 0 0 5.09.2007Kid&Young dla marki Rexona"Fun Fota na wagę złota" - pod takim hasłem ruszyła skierowana do nastolatek akcja promocyjna marki Rexona for Teens. Autorem koncepcji jest Agencja Reklamowa Kid&Young.
0 1 0 0 0 5.09.2007Cztery żywioły – nowe logo programu UNEPW czasie ceremonii otwarcia Międzynarodowej Konferencji Młodych Tunza w Leverkusen zaprezentowano nowe logo Programu Narodów Zjednoczonych do spraw Ochrony Środowiska (UNEP) z udziałem dzieci i młodzieży.
0 1 0 0 0 5.09.2007Danonki zapoznają rosyjskie dzieci z podwodnym światemWe wrześniu i październiku na rynku rosyjskim odbędzie się nowa promocja Rastiszek – odpowiednika polskich Danonków. Jej pomysłodawcą jest po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego Max Arpp.
0 1 0 0 0 5.09.2007Schulz kompleksowo dla MitsubishiAgencja Schulz zwyciężyła w przetargu kreatywnym na kompleksową obsługę wszystkich brandów Mitsubishi na rynku polskim. Współpraca pomiędzy Schulz i MMC Car Poland przewidziana jest na obecny oraz przyszły rok, a obejmować będzie głównie obsługę w zakresie kampanii ATL.
0 1 0 0 0 5.09.2007IQ Marketing wprowadza na rynek markę Liberty MutualAgencja IQ Marketing została głównym dostawcą usług marketingowo - reklamowych z zakresu BTL dla marki Liberty Direct, nowego produktu z portfolio towarzystwa ubezpieczeniowego Liberty Mutual, które wkrótce wchodzi na polski rynek. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 5.09.2007Universal McCann o przyszłości komunikacji marketingowejPod hasłem "Next Thing Now - Co dalej w komunikacji marketingowej?" odbędzie się 18 września konferencja zorganizowana przez Universal McCann. W spotkaniu, obok ekspertów Universal McCann, wezmą udział goście specjalni: Robert Heath – twórca słynnej reklamy piwa Stella Artois, wykładowca University of Bath i autor bestselleru "Ukryta Moc Reklamy" oraz Martin Oetting, specjalista Word of mouth marketing z trnd Berlin.
0 1 0 0 0 5.09.2007Media Concept i James BondDom mediowy Media Concept zakupił media do jesiennej kampanii Vistuli&Wólczanki, której twarzą jest hollywoodzka gwiazda Pierce Brosnan.