0 1 0 0 0 5.02.2007Raport Starlinka – Rynek reklamowy 2006Wartość rynku reklamowego w 2006 r. przekroczyła 5,5 mld zł wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Najszybciej rosły wydatki w sektorze finanse i usługi marketingowe.
0 1 0 0 0 5.02.2007Sukces WPtvZaledwie miesiąc od uruchomienia internetowej telewizji Wirtualnej Polski liczba użytkowników wyniosła 1 044 092 (Wszystkie dane: GemiusTraffic, styczeń 2007). W tym czasie pobrali oni ponad 9 mln plików. Średnio dziennie internetowy telewidz spędzał w serwisie WP blisko 33 minuty.
0 1 0 0 0 5.02.2007Oriflame z SAREZ początkiem nowego roku szwedzka firma kosmetyczna Oriflame rozpoczęła współpracę ze specjalizującą się w e-mail marketingu spółką SARE.
0 1 0 0 0 5.02.2007ERA Nadaje Rytm – nowa kampania Ery rozpoczynająca długofalowy program komunikacyjnyPTC, operator sieci Era, w swojej strategii dążenia do najwyższej jakości świadczonych usług i do kompleksowej obsługi klientów, uruchamia długofalowy program promocji i wzmacniania relacji z marką pod hasłem „Era Nadaje Rytm”. Program obejmie działania sponsoringowe, organizację koncertów, udostępnianie specjalnego contentu, a także działania promocyjne prowadzone wraz z producentami telefonów.
0 1 0 0 0 5.02.2007Jury konkursu Media Trendy 2007Znany jest już skład jury konkursu Media Trendy 2007 organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Jury składa się z dwóch grup, które ocenią projekty dotyczące innowacji w planowaniu mediów oraz innowacji w mediach.
0 1 0 0 0 5.02.2007Kampania fit Mix-ów Warzywnych Felco1 lutego br. ruszyła telewizyjna kampania sponsoringowa, wspierająca wprowadzenie na rynek najnowszej linii mrożonek Felco.
0 1 0 0 0 5.02.2007Mobilna Galeria DesignuMobilna Galeria Designu – społeczna inicjatywa realizowana przez firmę Business Consulting, lidera na rynku reklamy na autobusach i tramwajach, Akademię Sztuk Pięknych w Katowicach oraz Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości, nabiera rozpędu.
0 1 0 0 0 5.02.2007TomTom odświeża swój korporacyjny wizerunekTomTom odświeża swój korporacyjny wizerunek, odzwierciedlając wzrastającą pozycję firmy i rosnące portfolio produktów
0 1 0 0 0 5.02.2007Przetarg CCCAgencja GPD Advertising wygrała przetarg na scenariusz spotu reklamowego dla marki CCC.
0 1 0 0 0 5.02.2007Tiger Woods, Roger Federer i Thierry Henry twarzami nowego programu Mistrzowie GilletteMarka Gillette ogłosiła w dniu dzisiejszym wprowadzenie nowego programu Mistrzowie Gillette, przedstawiając jednocześnie swoich nowych ambasadorów, którymi zostali trzej znakomici, znani i szanowani na całym świecie sportowcy: Tiger Woods, Roger Federer i Thierry Henry.