0 1 0 0 0 27.09.2007Skarbiec TFI otrzymał tytuł „Business Superbrand”Działająca od 13 lat międzynarodowa organizacja Superbrands, przyznała w tym roku - po raz pierwszy w Polsce - tytuły „Business Superbrands”. Jedną z nagrodzonych marek została marka firmy Skarbiec TFI SA.
0 1 0 0 0 27.09.2007CoffeeShop po raz kolejny projektuje dla ZewyChusteczki higieniczne Zewa, produkowane przez koncern SCA Hygiene Products GmbH, są obecne na europejskim rynku od wielu lat i zdążyły już przyzwyczaić konsumentów do oryginalnego, designerskiego wyglądu. Wiele z tych niebanalnych opakowań zaprojektowała polska agencja reklamowa CoffeeShop.
0 1 0 0 0 27.09.2007Kampania społeczna „Podziękuj siedzeniu”W październiku rozpoczyna się kolejna kampania społeczna pt. „Podziękuj siedzeniu”, przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego. Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach europejskiej kampanii „Mniej dźwigaj”, poruszającej problematykę dolegliwości mięśniowo-szkieletowych spowodowanych m.in. pracą w pozycji siedzącej.
0 1 0 0 0 27.09.2007Nowe kategorie Webstarfestival: WebstarCreativeKonkurs Webstarfestival powiększył się o nowe kategorie. Będą wybierane m.in. najlepsza kampania marketingowa, kampania internetowa, bannery, animacje i e – mail marketing. Od tego roku przyznawana jest także nagroda Grand Webstar Creative.
0 1 0 0 0 27.09.2007Chłodna elegancja LGKoncern LG wprowadził na rynek nową linię chłodziarko-zamrażarek typu Side-by-Side oraz No Frost Kombi, którym towarzyszy kampania wizerunkowa. Jej motywem przewodnim jest nawiązanie do chłodnej elegancji, która odzwierciedla cechy samego produktu.
0 1 0 0 0 27.09.2007First Data ogłasza strategiczne kierunki działań w PolsceFirma First Data, światowy lider w zakresie handlu elektronicznego i usług płatniczych, ogłosiła kierunki działań na polskim rynku, w tym inicjatywy związane z rozwojem nowych produktów i usług. Nowa strategia powstała w efekcie przejęcia przez First Data w sierpniu br. firmy Polcard, największego w Polsce, niezależnego agenta rozliczeniowego kart płatniczych i procesora kart.
0 1 0 0 0 27.09.2007Nissan – nowa kolekcja na outdoorzePRO Media House zaplanował i zakupił media na potrzeby nowej kampanii marki Nissan na zlecenie firmy PGD – największej w Polsce sieci dealerskiej.
0 1 0 0 0 27.09.2007Strona WWW – idee, które robią różnicęJ. Bader, 18 Web-Marketing Concepts That Make a Difference, "Marketing Profs", 25.09.2007Kolejna porcja dobrych rad - dlaczego warto umieć rozróżniać pomiędzy pozornie bardzo podobnymi pojęciami...
0 1 0 0 0 27.09.2007Przez ból głowy do serca (i portfela)M. Frazier, This Ad Will Give You a Headache, but It Sells, "Advertising Age", 24.09.2007Specjaliści od reklamy bez przerwy dokładają starań, by ich produkcje zaskakiwały kreatywnością i świeżością. Tymczasem jedna z najbardziej denerwujących i męczących reklam, niemająca nic wspólnego z kreatywną wizją, spowodowała wzrost sprzedaży o 234%!
0 1 0 0 0 27.09.2007S4 promuje jesienną kolekcję UmbroWspółpraca Agencji Reklamowej S4 z firmą ZG Plus Trading Company Sp. z o.o., odpowiadającą za markę Umbro na polskim rynku, rozwija się. Obecnie firma ZG Plus przygotowuje kampanię promująca jesienno-zimową kolekcję ubrań z linii "onelove by umbro".