0 1 0 0 0 3.10.2007Flashbook.pl rozpoczyna współpracę z agencją LinetWydawnictwo Flashbook.pl nawiązało współpracę z agencją interaktywną Linet. Współpraca dotyczy budowy specjalistycznych serwisów związanych z przygotowywanymi właśnie kieszonkowymi poradnikami Flashbook.pl.
0 1 0 0 0 3.10.2007SUSem po nagrody1. października ruszył program lojalnościowy dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Uczestnicy programu Member gets Member SUSem po nagrody mogą polecać znajomym ubezpieczenia samochodowe oraz turystyczne mBanku i wygrywać atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 3.10.2007Studia MBA dla pracowników BRE BankuBRE Bank wspólnie z Gdańską Fundacją Kształcenie Menedżerów przygotował Wewnętrzny Program BREmba, czyli roczne studia MBA dla najlepszych pracowników. Uroczysta inauguracja programu odbędzie się 3 października w Ośrodku Szkoleniowym BRE Banku w Jachrance. Jest to element strategii zarządzania talentami.
0 1 0 0 0 3.10.2007MM Communications i Paged 250 metrów pod ziemiąMM Communications wygrała przetarg na organizację jubileuszu 75-o lecia firmy Paged. Z tej okazji organizuje niezwykłą, podziemną uroczystość oraz imprezy towarzyszące pod hasłem „Paged – tradycja i nowoczesne myślenie”.
0 1 0 0 0 3.10.2007Magiczna siódemka Fresh SolutionsFresh Solutions rozpoczęło unikatową promocję swojego flagowego produktu – CMS-a HYDRAportal 2. Przez cały okres trwania oferty specjalnej, czyli przez miesiąc CMS HYDRAportal 2, program do efektywnego zarządzania stroną WWW można nabyć w wyjątkowo niskiej cenie.
0 1 0 0 0 3.10.2007Comarch wkracza na rynek telewizji interaktywnejComarch wprowadza do swojej oferty nowy produkt z dziedziny telewizji interaktywnej. Rozwiązanie Comarch Next-Generation TV (NGTV) umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie dostępu do kanałów telewizyjnych i interaktywnych usług video za pośrednictwem telewizora, telefonu komórkowego oraz komputera.
0 1 0 0 0 3.10.2007Diners Club sięga po nowe narzędzie komunikacjiPolski oddział Diners Club, wydawcy najstarszych kart płatniczych na świecie postanowił uatrakcyjnić sposób oraz formę komunikacji ze swoimi klientami. W efekcie we współpracy z firmą Concept Publishing Polska został przygotowany ekskluzywny magazyn pt. Diners Club Magazine.
0 1 0 0 0 3.10.200710-te urodziny Intermarche z Nova GroupNova Group przygotowała kreację do kampanii reklamowej z okazji 10 urodzin Intermarche (2-21 października). Kampania składa się z dwóch etapów i opatrzona została hasłem „Co nam strzeliło do głowy”.
0 1 0 0 1 3.10.2007Internetowa kampania ESKKAgencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy po raz kolejny zrealizowała kampanię reklamową dla Europejskiej Szkoły Kształcenia Korespondencyjnego w internecie. Rozpoczęła się ona 18 września 2007.
0 1 0 0 0 3.10.2007Kampania z własnej WoliCzołowy producent rajstop i skarpet dla dzieci - firma Wola - rozpoczął we wrześniu kampanie reklamową oraz działania PR. To pierwsza i na razie jedyna firma realizująca działania marketingowe w tym segmencie.