0 1 0 0 0 28.09.2007Estymator: 85 proc. Polaków kupuje w marketach85 proc. Polaków kupuje żywność i środki czystości w sklepach należących do sieci handlowych. Najpopularniejsza w Polsce sieć takich sklepów to Biedronka - wynika z sondażu Estymatora. Podstawowe produkty kupuje w niej 38 proc. Polaków.
0 1 0 0 0 28.09.20073bit Hot Edition w internecieFirma Kraft Foods Polska zrealizowała kampanię reklamową wspierającą promocję limitowanej wersji batonów 3bit Hot Edition. Koordynacją działań komunikacyjnych w internecie zajął się Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest, który przygotował również koncepcję projektu.
0 1 0 0 0 28.09.2007Schulz i Kopiko w MultikinieAgencja Schulz zrealizowała kampanię promocyjną dla marki Kopiko firmy Mayora, dystrybuowanej w Polsce przez firmę Storck
0 1 0 0 0 28.09.2007Gaminator – serwis społecznościowy dla pasjonatów gierPracując nad Gaminatorem, jego pomysłodawcy wyszli z założenia, że każdy z jego potencjalnych użytkowników ma grę którą kocha nad życie, o której wie wszystko i o której może wiele powiedzieć innym. Celem projektu jest stworzenie w perspektywie dwóch lat jak największej bazy gier, postaci i multimediów.
0 1 0 0 0 28.09.2007Grupa Eskadra w nowym biurzeOd 1.października 2007 warszawski oddział Grupy Eskadra będzie mieścić się na ulicy Racławickiej 118.
0 1 0 0 0 28.09.2007Loteria pomysłem na promocję VegetyVegeta rozpoczyna swoją najnowszą kampanię promocyjną. Od września do grudnia br. konsumenci będą mogli wziąć udział w loterii z cennymi nagrodami.
0 1 0 0 0 28.09.2007Jesienna kampania telewizyjna Żywiec ZdrójOd 1 października 2007 roku rusza kampania telewizyjna Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Będzie się ona toczyć pod hasłem „Żywiec Zdrój Smako-Łyk: Zwycięzca smaku - wybrany przez Konsumentów”.
0 1 0 0 0 28.09.2007Telefon z króliczkiemL. Bell, Playboy goes mobile, "DMNews", 27.09.2007Gratka dla miłośników "Playboya"! No, może nie dla miłośników, lecz sympatyków - część zawartości magazynu (bez "nagich" zdjęć) oferowana jest na stronie dostępnej przez telefony komórkowe.
0 1 0 0 0 28.09.2007Nowa edycja konkursu dziennikarskiego dla gimnazjalistów „Liczy się temat”Rozpoczęła się druga edycja konkursu dziennikarskiego dla gimnazjalistów „Liczy się temat” organizowanego przez Canal+ Cyfrowy w ramach programu MediaStarter. Uczniowie z całej Polski do końca października 2007 r. mogą zgłaszać swoje reportaże prasowe, filmowe lub audycje o tematyce społecznej. Celem konkursu jest silniejsze uwrażliwienie nastolatków na rolę i wpływ mediów na społeczeństwo oraz ćwiczenie warsztatu dziennikarskiego.
0 1 0 0 0 28.09.2007Agencja Harder&Harder dla TetrapakAgencja Harder & Harder wygrała przetarg na obsługę wizerunkową poprzez działań nie standartowe dla producenta opakowań Tertrapak.