0 1 0 0 0 19.11.2007Żubranko – modna kolekcja ŻubrówkiW sezonie zima 2007/2008 Żubrówka pojawi się w nowej, modnej kreacji – „żubranku”. Ta wyjątkowa kurteczka została zaprojektowana specjalnie dla Żubrówki. Limitowana edycja Żubrówki w żubranku pojawi się w sklepach w listopadzie. Elegancka kreacja ma dodatkowo funkcję chłodzenia.
0 1 0 0 0 19.11.2007Neuron APR pracuje dla spółki giełdowejOd listopada 2007 Neuron Agencja Public Relations pracuje dla Rainbow Tours S.A.
0 1 0 0 0 19.11.2007Press-Service na PR Forum w WarszawieFirma Press-Service Monitoring Mediów została sponsorem warszawskiego PR Forum, które odbędzie się w dniach 20-21 listopada 2007 r. w hotelu Marriott. Uwieńczeniem Kongresu jest uroczyste ogłoszenie wyników konkursu „Złote Spinacze”.
0 1 0 0 0 19.11.2007Drugie życie Briefu (Brief 97/10, 25.10 – 24.11.2007)Tematem z okładki listopadowego Briefu jest internetowa gra (czy może wirtualna rzeczywistość) Second Life, coraz częściej wykorzystywana do działań marketingowych. Zarówno w artykułach jak i w redakcyjnej dyskusji podkreślano społecznościowy aspekt i potencjał gry. Konrad Jerin („Społeczności wirtualne”) pisze nawet, że Second Life jest serwisem, który wykorzystującym mechanizmy społecznościowe w najbardziej zaawansowany sposób. Jednak warunek zbudowania i utrzymania społeczności jest ciągle ten sam – cele jej powstania i kierunki rozwoju muszą być zbieżne z celami i oczekiwaniami użytkowników.
0 1 0 0 0 18.11.2007W USA call centers wracają do kraju (CRM Buyer)G. Rico, Will Customer Complaints Bring Call Centers Back to the US?, CRM Buyer, 12.11.2007Wyniki badań pokazują, że świadomość klienta, iż centrum obsługi znajduje się za granicą, potrafi obniżyć ocenę jakości obsługi nawet o 26 punktów. Kontakt z zagranicznymi call centers potrafi też spowodować zerwanie relacji z firmą dwukrotnie częściej, niż w przypadku krajowego centrum.
0 1 0 0 0 16.11.2007Z czym się kojarzy marketing doznań? (AdWeek)Experiential Marketing: Changing the way you relate to brands, AdWeek, 14.11.2007.Clickin Research przeprowadziło dla Experiential Marketing Forum (EMF) badania na temat postrzegania marketingu doznań (experiential marketing) wśród specjalistów marketingu i reklamy. Najważniejsze skojarzenia specjalistów związane z EM to: doznania zmysłowe, interakcja, relacja (więź). Najmniej głosów otrzymały: konsumpcja, respons.
0 1 0 0 0 16.11.2007Pastisz na reklamę w nowej kampanii mBankuOd października do grudnia br. potrwa kampania mBanku, stworzona przez agencję Czteryczwarte. Nowa kampania jest kontynuacją spotu "Nie musisz wierzyć reklamie" z 2005 roku, uznanego przez Gazetę Bankową za najlepszą reklamę instytucji finansowej. Podobnie jak poprzednio, jej przesłaniem jest zachęcenie odbiorców do samodzielnego sprawdzenia treści prezentowanych w reklamach.
0 1 0 0 0 16.11.2007On Board PR nominowany do nagrody European Excellence AwardJury międzynarodowego konkursu European Excellence Awards wyróżniło Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Niskie płace barierą rozwoju Polski” realizowaną przez On Board PR dla NSZZ Solidarność. Projekt został wyłoniony z ponad 600 nadesłanych zgłoszeń i nominowany aż w dwóch kategoriach: Public Affairs oraz w kategorii narodowej, jako kampania z Polski.
0 1 0 0 0 16.11.2007Interaktywny Madonet stawia na NetizensZ początkiem listopada agencja interaktywna Madonet zmienia nazwę na Netizens. Przekształcenie ma charakter strategiczny, a jego celem jest koncentracja agencji na roli internauty w komunikacji marketingowej. Firma pod nową marką Netizens skupi się na budowaniu kompetencji w dziedzinie e-marketingu ukierunkowanego na szeroko rozumianego e-konsumenta.
0 1 0 0 0 16.11.2007Jupik zdobył statuetkę Oskara FMCGMarka Jupik została uhonorowana tytułem Oskara FMCG w kategorii napoje dziecięce w prestiżowym konkursie organizowanym przez magazyn „Życie Handlowe”.