0 1 0 0 0 7.01.2008Siedem najważniejszych trendów w marketingu internetowym w 2008 (ClickZ)H. Cohen, Seven Top Online Marketing Trends for 2008, "ClickZ", 3.01.2008Trendy, trendy, trendy... Swoje (kolejne już) trzy grosze dokładają specjaliści z ClickZ.
0 1 0 0 0 4.01.2008IAA nagradza odpowiedzialny biznesMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA ustanowiło pierwszą światową nagrodę honorującą rolę komunikacji odpowiedzialnej społecznie – SRC (Socially Responsible Communication). Tegorocznym sponsorem wydarzenia jest firma Microsoft, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas 41 Światowego Kongresu IAA w Waszyngtonie, w kwietniu 2008 r.
0 1 0 0 0 4.01.2008Cafe News wspiera konkursy na Dziennikarza Obywatelskiego i Blogera 2007 Roku4 stycznia br. już po raz drugi rozpoczynają się konkursy organizowane przez Wiadomości24.pl na „Dziennikarza Obywatelskiego 2007 Roku” oraz „Blogera 2007 Roku”. Zwycięzców wyłonią internauci oraz Kapituła. Dodatkowo po raz pierwszy w historii polskiej sieci „Blogera 2007 Roku” wybiorą sami blogerzy.
0 1 0 0 0 4.01.2008Linea Recta dla Colgate-Palmolive PolandAgencja marketingu zintegrowanego Linea Recta Polska rozszerzyła swoje portfolio klientów. Do ich grona dołączyła firma Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 4.01.2008Charaktery.eu w Sieci Reklamowej IDMnetZ dniem 1 stycznia br., działająca od września 2007 roku, witryna www.charaktery.eu przystąpiła do Sieci Reklamowej IDMnet.
0 1 0 0 0 4.01.2008Time przekształcił się w spółkę akcyjnąW dniu 2 stycznia 2008 r. zostało wpisane do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przekształcenie „Time” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w spółkę akcyjną.
0 1 0 0 0 4.01.2008Trwa jedenasta edycja Konkursu o tytuł „Dobroczyńcy Roku”Do 31 stycznia 2008 roku można dokonać zgłoszenia firmy do Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2007” organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Konkurs jest największym w Polsce programem promującym społeczne zaangażowanie małych, średnich i dużych firm i wyróżniającym przedsiębiorstwa za ich wkład w rozwiązywanie ważnych problemów społecznych, współpracę z organizacjami pozarządowymi oraz działania na rzecz społeczności lokalnych.
0 1 0 0 0 4.01.2008Nivea na wielkim formacieRozpoczęła się kampania wielkoformatowa Nivea na wyłączność realizowana przez Universum. Są to pierwsze na tak szeroką skalę działania marki wykorzystujące wielki format.
0 1 0 0 0 4.01.2008Ponad milion złotych dofinansowania dla Mobilnego Podpisu ElektronicznegoZarząd spółki MobiTrust należącej do grupy One-2-One podpisał umowę z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego na dofinansowanie projektu „Bezpieczny Mobilny Podpis Elektroniczny”. Ministerstwo przekaże do końca 2008 roku w sumie 1 188 504 zł.
0 1 0 0 0 4.01.2008Połączenie Cognos z IBM – nowe szanse dla Mineral MidrangeSpółka Mineral Midrange zamierza wykorzystać szanse wynikające z przejęcia firmy Cognos przez koncern IBM. Mineral Midrange jest jedyną firmą z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, która należy do grona blisko 40 przedsiębiorstw z całego świata, będących certyfikowanymi partnerami Cognos – światowego lidera rozwiązań Business Intelligence i Corporate Performance Management.