0 1 0 0 0 11.09.2007Schulz i Mrs. Potter’sAgencja Schulz zrealizowała billboard sponsorski dla nowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów Mrs. Potter's. Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki, opartego o naturalność i wieloletnią tradycję.
0 1 0 0 0 11.09.2007Dni otwarte Plusa na nośnikach MobiJetPlus rozpoczął mobilną kampanię promującą "Dni Otwarte" w salonach operatora i siatkarską promocję. Na ulice kilkudziesięciu polskich miast wyjechały samochody reklamowe MobiJet. W miejscach niedostępnych dla tradycyjnych form reklamy zewnętrznej komunikat można zobaczyć na pneumatycznych nośnikach Airboard.
0 1 0 0 0 11.09.2007Sare wspólnie z MRM Worldwide dla Maspeksu WadowiceSpecjalizująca się w e-mail marketingu firma Sare rozpoczęła współpracę z MRM Worldwide i jednym z jej kluczowych klientów – Grupą Maspex Wadowice. MRM to kolejna agencja interaktywna, która włączyła do swojej oferty system Sare.
0 1 0 0 0 11.09.2007Time kupił Radio WaWaGrupa Radiowa Time Sp. z o.o. sfinalizowała transakcję ze spółką Wawa S.A., właścicielem Radia WaWa, na mocy której stała się jej jedynym właścicielem.
0 1 0 0 0 11.09.2007Świeża Bazylia dla Dax CosmeticsŚwieża Bazylia PR ma nowego klienta. Został nim Dax Cosmetics – producent kosmetyków do twarzy i ciała.
0 1 0 0 0 11.09.2007Briefing prasowy Śnieżki „Apetyt na kolory”7 września, Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. zorganizowała ekspercki briefing prasowy pod nazwą "Apetyt na kolory". Poświęcony był roli, jaką w życiu dzieci pełnią barwy oraz temu czy kolorowo może być równocześnie zdrowo w świecie, w którym alergie nazywa się chorobą cywilizacji. Tematyka konferencji związana była z linią hipoalergicznych farb Disney produkowanych przez Śnieżkę.
0 1 0 0 0 11.09.2007Voice mailing w ofercie specjalnej od AcxiomW ofercie promocyjnej Acxiom proponuje wykorzystanie wyselekcjonowanych specjalnie pod kątem jesiennych aktywności 4 grup docelowych do wysyłki komunikatu drogą telefoniczną, którego dystrybucja jest już zawarta w cenie rekordu.
0 1 0 0 0 11.09.2007Leasing, który owocujeAgencja Blue Ocean opracowała kreatywną koncepcję nowej kampanii VB Leasing Polska S.A. i jest odpowiedzialna za jej realizację. Celem kampanii jest wyróżnienie marki VB Leasing jako instytucji finansowej skutecznie wspierającej przedsiębiorczość oraz zainteresowanie klientów oferowanymi przez spółkę produktami.
0 1 0 0 0 11.09.2007Superfoto.pl ponownie najlepszeDwutygodnik "Komputer Świat" w niezależnym teście internetowych serwisów fotograficznych przyznał najwyższą notę Superfoto.pl.
0 1 0 0 0 11.09.2007ARBOmedia Polska na basenach i w fitness klubachRośnie liczba kampanii przeprowadzanych przez ARBOmedia Polska w ambientowym kanale Sport&Wellness. Albothyl, Onozis, Electrolux, Simplus oraz DVD z filmem "Sposób na rekina" to marki i produkty, których kampanie firma realizuje obecnie na basenach i w fitness klubach.