0 1 0 21.03.2008Kampania Międzynarodowego Portu Lotniczego w KatowicachPod hasłem „Latam z Katowic” trwa realizowana przez firmę Business Consulting Media Miejskie kampania Międzynarodowego Portu Lotniczego w Katowicach.
0 1 0 21.03.2008Link PR dla SDCMAgencja Link PR poprowadzi ponownie kampanię Akademia Bezpiecznego Samochodu dla Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych.
0 1 0 21.03.2008Grupa 3 dla AsyRuszyła kampania relaunchingowa marki Femiferal (ASA SP. zo.o.). Agencja Reklamowa Grupa 3 przygotowała nową strategię oraz key visual.
0 1 0 20.03.2008Robeco na stokach narciarskichFirma Robeco rozpoczęła kampanię reklamową, której działania będą skoncentrowane przede wszystkim w Zakopanem, ze wsparciem w postaci obecności w prasie ogólnopolskiej. Kampania nawiązuje do tematyki narciarskiej. Jej celem jest zainteresowanie funduszami Robeco jak najszerszej grupy ludzi poszukujących nowoczesnych i innowacyjnych form inwestowania.
0 1 1 20.03.2008ZenithOptimedia pracuje dla brytyjskiego Urzędu Skarbowego i PodatkowegoDom mediowy ZenithOptimedia odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii informacyjnej jaką w Polsce przeprowadzi Urząd Skarbowy i Podatkowy Wielkiej Brytanii (HM Revenue & Customs).
1 1 0 20.03.2008Rusza piłkarska kampania CarlsbergaMarka Carlsberg, Sponsor Główny UEFA EURO 2008, rozpoczyna wielką piłkarską kampanię wizerunkową, która podkreślać będzie przeżywanie największych sportowych emocji towarzyszących piłkarskim rozgrywkom.
0 1 0 20.03.2008Mineral Midrange przekształcone w spółkę akcyjnąMineral Midrange, dotychczas sp. z o.o., przekształciła się w Mineral Midrange S.A. Zmiana związana jest z rozszerzeniem działalności oraz planami wprowadzenia Spółki na rynek NewConnect w Warszawie.
0 1 0 20.03.2008S4 dla Wisły KrakówAgencja Reklamowa S4 rozpoczęła współpracę z klubem piłkarskim Wisła Kraków. Pierwsze przygotowane działania związane są z identyfikacją wizualną zarówno stadionu, jak i materiałów marketingowych.
0 1 0 20.03.2008KaMODUS dla PanaceumAgencja KaMODUS rozpoczęła od marca 2008 roku działania public relations dla firmy Panaceum, która jest dystrybutorem oryginalnych chińskich herbat i suplementów diety.
0 1 0 20.03.2008Mediaedge:cia dla Sony EricssonMEC Interaction razem z MEC Access - wyspecjalizowane komórki Mediaedge:cia realizują nową kampanię z udziałem Joanny Horodyńskiej dla Sony Ericsson.