0 1 0 18.03.2008CA Clarity otrzymało rekomendację redakcji Gazety BankowejRozwiązanie CA Clarity, przeznaczone do zarządzania portfelami projektów, otrzymało wyróżnienie i rekomendację redakcji Gazety Bankowej w konkursie technologicznym „Hit Roku 2008”.
0 1 0 18.03.2008Smart Marketing Solutions zorganizuje MercedesTrophyAgencja marketingu sportowego Smart Marketing Solutions wygrała przetarg zorganizowany przez DaimlerChrysler Automotive Polska na organizację polskich eliminacji do turnieju MercedesTrophy 2008.
0 1 0 18.03.2008Śląskie Towarzystwo Marketingowe zaprasza na II Śląski Kongres Ludzi Marketingu2 kwietnia br. w Katowicach odbędzie się II edycja Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu.
0 1 0 18.03.2008Karta kredytowa na futbolowe Mistrzostwa EuropyZ okazji zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej Bank BPH od 18 marca 2008 wprowadził do sprzedaży unikatową serię srebrnej karty kredytowej BPH MasterCard UEFA EURO 2008.
0 1 0 18.03.2008ADB nagrodzone przez Światowe Forum IPTV w LondynieDekoder ADB 5810TWX wygrał podczas IPTV World Forum w Londynie. ADB już po raz drugi otrzymało nagrodę “Best IPTV Customer Premise Equipment”.
0 1 0 18.03.2008Rebranding Discovery Science i premiera Discovery WorldDiscovery Networks w regionie Europy Środkowej poinformowało dzisiaj o zmianach w portfolio kanałów. Obejmują one rebranding kanału Discovery Science z dniem 1 kwietnia b.r. oraz premierę kanału Discovery World, który od 18 kwietnia b.r. zastąpi nadawany obecnie Discovery Civilisation.
0 1 0 18.03.2008Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z nowym klientem z branży MICEZespół Ciszewski Public Relations będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę PR-ową Warszawskiego Centrum EXPO XXI, w tym przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej.
0 1 0 18.03.2008Oddech nowoczesności na targach w PoznaniuGeox - marka obuwia z oddychającą podeszwą – po raz trzeci została zaprezentowana na „Targach Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych”, a jej stoisko niezmiennie cieszyło się dużym zainteresowaniem zwiedzających.
0 1 0 18.03.2008Aramaz tworzy wizualizację dla sieci Drogerii MagdaPoznańska Agencja Aramaz stworzyła projekt dla nowego klienta - sieci Drogerii Magda. W ciekawych rozwiązaniach przestrzennych projektanci uwzględnili wymagania Klienta, finalny efekt odznacza się nowoczesnym, indywidualnym designem.
0 1 0 18.03.2008Hard & Smart dla Skoda Auto PolskaW wyniku rozstrzygniętego przetargu, Skoda Auto Polska wybrała agencję Hard & Smart do wyreżyserowania i zrealizowania eventu z okazji wprowadzenia na rynek nowego modelu Skody Fabia Combi.