0 1 0 0 0 22.10.2007Nowości w Merlin.plSklep internetowy Merlin.pl otwiera nowe działy, wysyła za darmo paczki na terenie Polski oraz zmienia swoją stronę internetową.
0 1 0 0 0 22.10.2007Billbird rozwija sieć „Moje Rachunki”Firma Billbird S.A. z dniem 22 października uruchamia program umożliwiający dobrowolne przejście pojedynczych punktów płatności do sieci Moje Rachunki. Przygotowany program ma na celu podniesienie jakości oraz standardów bezpieczeństwa usługi regulowania należności za rachunki na rynku polskim.
0 1 0 0 0 22.10.2007Headlines dla Fundacji La StradaW sierpniu Fundacja La Strada rozstrzygnęła przetarg na agencję PR i od listopada rozpocznie współpracę z agencją Headlines należącą do sieci Porter Novelli.
0 1 0 0 0 22.10.2007CeBiK współorganizuje Targi „Kamień 2007”Największy portal branży kamieniarskiej w Polsce - Cebik.pl wraz z firmą Geoservice Christi i Kurierem Kamieniarskim, organizuje pierwszą w Polsce edycję multimedialnych Targów Kamienia i Maszyn Kamieniarskich „Kamień 2007”.
0 1 0 0 0 22.10.2007Software Mind CRM Finance – efektywne zarządzanie relacjami z klientami w instytucjach finansowychPodczas Kongresu Private Banking 2008 firma Software Mind zaprezentuje własne, specjalizowane rozwiązanie wspierające efektywne zarządzanie relacjami z klientami w instytucjach finansowych – Software Mind CRM Finance.
0 1 0 0 0 22.10.2007Kampania portalu studenckiego eurostudent.pl10 października ruszyła kampania reklamowa portalu studenckiego eurostudent.pl. Kampania adresowana jest do studentów z całej Polski i realizowana jest na portalu Wirtualna Polska.
0 1 0 0 0 22.10.2007„Kinder Maxi King” na Smartach22 października rusza kampania Kinder Maxi King dla Ferrero Polska Sp. z o. o., z wykorzystaniem 50 smartów – mobilnych nośników outdoorowych.
0 1 0 0 0 19.10.2007Starcom i Next przygotowali kampanię ubezpieczeń WartaTUiR Warta rozpoczęło kampanię reklamową ubezpieczeń Warta Extrabiznes skierowanych do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Obejmuje ona zasięgiem prasę oraz Internet. Planowaniem i zakupem mediów zajmują się dom mediowy Starcom oraz Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest.
0 1 0 0 0 19.10.2007Comarch Ocean GenRap ponownie nagrodzonyComarch OCEAN GenRap został wyróżniony w kategorii produkt innowacyjny w pierwszej edycji ogólnopolskiego Konkursu „Europejska Firma”.
0 1 0 0 4 19.10.2007Puma I’m going wykorzystuje nowe narzędzie promocjiProducent zapachu Puma I’m going, jako pierwszy w Polsce, wykorzysta mobilną projekcję holograficzną. Będzie ona elementem promocji projektu badawczego dokadzmierzam.pl. Co weekend w jednym z polskich miast będzie można obserwować powstałego ze strumienia światła, biegającego po ścianach budynków trójwymiarowego młodego człowieka.