0 1 0 0 0 30.01.2008Agape wydaje „Biuletyn Integracyjny” Air ProductsAgencja doradcza i wydawnicza Agape wydaje miesięcznik integracyjny dla pracowników największego w Polsce dostawcy gazów technicznych, firmy Air Products.
0 1 0 0 0 30.01.2008Przeprowadzanie badań klinicznych zgodnie z nowym prawem – kolejna konferencja MMSMMS (Medical Marketing Services) organizuje konferencję „Badania Kliniczne 2008. Nowelizacja przepisów, umowy, ubezpieczenia, odpowiedzialność, podatki.”, która odbędzie się 6 marca 2008 roku w Warszawie, w Hotelu InterContinental.
0 1 0 0 0 30.01.2008Nowe produkty w wielkanocnej ofercie nośników Clear Channel PolandClear Channel Poland, specjalnie przed zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi rozszerzył ofertę nośników reklamowych w sieciach Kaufland o wobblery oraz w Tesco o stopery regałowe, naklejki podłogowe i wózki zakupowe.
0 1 0 0 0 30.01.2008Zabierz na targi słodycze reklamoweFirma Sweet Taste wprowadziła do swojej oferty nową kategorię - Słodycze Targowe. Produkty z tej kategorii zostały zaprojektowane w celu wsparcia promocji firm na imprezach targowych.
0 1 0 0 0 30.01.2008Bartek hitem na UkrainieFirma Bartek otrzymała znak "Hit 2007 – Najlepsze dla Maluszka" przyznawany przez ukraiński miesięcznik Twój Malysz. Nagrodzeni mogą wykorzystywać znak graficzny Hit 2007 we wszystkich formach reklamy, na opakowaniach produktowych, a także w akcjach promocyjnych.
0 1 0 0 0 30.01.2008Stara stopa, nowe logo w dlaStudenta.plOd poniedziałku 28 stycznia portal dlaStudenta.pl zmienia swoje logo. Bez zmian pozostaje jednak zarówno układ nazwy, jak i charakterystyczna stopa.
0 1 0 0 0 29.01.2008Firma CSA otwiera biuro w CzechachCSA ogłasza otwarcie swojego biura w Pradze, Czechy. Czeskie biuro stanowić będzie dopełnienie istniejącego już w Polsce biura CSA, działającego w regionie Europy Środkowej od kilku lat. Oba przedsięwzięcia będą kontynuowały usługi świadczone przez wiodących międzynarodowych i lokalnych mówców dla potrzeb konferencji, imprez biznesowych, programów rozwoju menadżerów, kolacji, kampanii reklamowych wprowadzających na rynek nowe produkty, imprez promocyjnych oraz szkoleń one-to-one.
0 1 0 0 0 29.01.2008YouTube w telefonach komórkowychUżytkownicy telefonów komórkowych na całym świecie mogą już korzystać z serwisu YouTube w dowolnym miejscu i czasie.
0 1 0 0 0 29.01.2008Carrefour weźmie pod Skrzydła kilkuset uczniów750 uczniów z całej Polski otrzyma całoroczne wsparcie finansowe Carrefour Polska w ramach programu „Skrzydła” prowadzonego przez Caritas Polska. Na cel programu Carrefour przekazał 1,3 mln PLN. Jest to kontynuacja ubiegłorocznego wsparcia dla programu, a tym samym dowód na wzmocnienie zaangażowania Carrefour w działalność prospołeczną w Polsce.
0 1 0 0 0 29.01.2008Grupa Onet.pl ogłosiła przetarg na kampanię wizerunkowąGrupa Onet.pl ogłosiła przetarg na kampanię wizerunkową dla marki Onet.pl. Do przetargu zostały zaproszone cztery agencje reklamowe: Ad Fabrika FBC, EuroRSCG, TBWA i Brain. Przetarg został zorganizowany zgodnie z Zasadami Przetargowymi Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR).