0 1 0 0 0 24.01.2008Dominet Bank reklamuje elastyczny kredytDominet Bank rozpoczyna kampanię reklamującą kredyt samochodowy.
0 1 0 0 0 23.01.2008Kampania społeczna „Twarzą w twarz z rynkiem pracy”TBWA Telescope realizowało społeczną kampanię reklamową projektu „Twarzą w twarz z rynkiem pracy - Model Zatrudnienia Przejściowego”, którego liderem jest Zespół Regionalny Koalicji na rzecz Zdrowia Psychicznego.
0 1 0 0 0 23.01.2008Gabana dla ZiołolekuFirma Gabana, marketing outsourcing rozpoczęła współpracę z producentem leków i kosmetyków – Przedsiębiorstwem Farmaceutycznym Ziołolek Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.
0 1 0 0 0 23.01.2008Brand Support wspiera Meble21Od stycznia 2008 r. Brand Support zajmuje się obsługą marketingową producenta mebli – Meble21. Agencja jest odpowiedzialna za rewitalizację wizerunku firmy oraz wprowadzenie nowej marki mebli łazienkowych. Jednocześnie jeden z działów Brand Support – brandPR - zajmuje się obsługą public relations.
0 1 0 0 0 23.01.2008Wincanton przejmuje Hanbury Davies LtdWincanton ogłosił przejęcie firmy Hanbury Davies Ltd, czołowej brytyjskiej firmy działającej na rynku przewozów kontenerowych.
0 1 0 0 0 23.01.2008Nowa siedziba Crusco Public RelationsW grudniu 2007 roku agencja Cruso Public Relations zmieniła adres siedziby. Nowe biuro mieści się na ul. Wybieg 19.
0 1 0 0 0 23.01.2008Knoppers na stokach narciarskich„Załóż czapkę!”, „Pamiętaj o Knoppersie!”, „Dzień należy do Ciebie!”. Takie hasła pojawiły się na billboardach w 13 górskich kurortach. W ten sposób przez trzy kolejne miesiące firma Storck chce przypominać narciarzom o Knoppersie.
0 1 0 0 0 23.01.2008Avatar – wirtualny doradca Dominet Banku S.A.Czujesz się zagubiony w oceanie ofert kredytowych i ubezpieczeniowych? Nie masz ochoty na kolejne wizyty w banku? Wirtualny doradca finansowy podpowie jaką ofertę wybrać i pomoże zanalizować jej rentowność.
0 1 0 0 0 23.01.2008Bayer rozstrzygnął konkurs rysunkowy dla dzieciFirma Bayer rozstrzygnęła konkurs rysunkowy dla dzieci „Zmiany klimatu: jakie działania możemy podjąć aby zmniejszyć nasz negatywny wpływ na środowisko”. Zwyciężyła praca grupowa autorstwa Kornelii, Gabrysi i Juli Dobrzyńskich-Kobylec.
0 1 0 0 0 23.01.2008AdWorks autorem kampanii BTL dla marki PlayCelem kampanii jest maksymalizacja sprzedaży usług i produktów marki Play oraz zwiększenie liczby odwiedzających salony firmowe, znajdujące się w galeriach handlowych. Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast w wieku od 13 do 35 lat, którzy są podatni na promocje, wyprzedaże i wszelkiego rodzaju zniżki.