0 1 0 0 0 5.02.2008TBWA twórcą nowej kampanii dla AXA Ubezpieczenia1 lutego rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna AXA Ubezpieczenia, stanowiąca element nowej strategii marki AXA. Za opracowanie strategii i przygotowanie kreacji jest odpowiedzialna agencja TBWA, która wygrała obsługę tego Klienta w drodze przetargu rozstrzygniętego pod koniec ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 5.02.2008K2 Internet SA wraz z Play świętuje pozyskanie miliona klientówK2 Internet SA z okazji pozyskania miliona klientów przygotowało dla marki Play i jej użytkowników specjalną witrynę internetową będącą elementem kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jest nas już milion w Play".
0 1 0 0 0 5.02.2008Telewizja nowej generacji n wygrywa plebiscyt „HIT IT 2007”Telewizja nowej generacji n wygrała w plebiscycie HIT IT 2007, w kategorii elektronika domowa. Plebiscyt był w zeszłym roku organizowany po raz pierwszy wśród czytelników czasopism growych i komputerowych wydawnictwa Bauer: CD Action, CLICK!, PC Format i NEXT.
0 1 0 0 0 5.02.2008Lotos uruchamia program lojalnościowyLotos Paliwa, spółka w 100% zależna od Grupy Lotos, uruchomiła 1 lutego br. program lojalnościowy Navigator. Jest on prowadzony na wszystkim stacjach własnych i partnerskich koncernu, co łącznie daje ponad 200 obiektów w całej Polsce
0 1 0 0 0 5.02.2008Ksiądz i zakonnica promują OfertęW dzienniku Metro rozpoczęła się kampania promocyjna Warszawskiej Gazety Bezpłatnych Ogłoszeń Oferta.
0 1 0 0 0 5.02.2008Diamentowa nagroda w agencji IQ MarketingAgencja IQ Marketing otrzymała międzynarodową nagrodę Diamond Award for Marketing Best Practices za najlepszą kampanię w kategorii Multinational, Telecom B2B, zrealizowaną dla firmy Sony Ericsson. Przedstawiciele agencji IQ Marketing odebrali nagrodę podczas uroczystej gali konkursu Diamond Awards, która odbyła się 31 stycznia 2008 r. w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 5.02.2008Star One dla Machiny Edukacyjnej„Nasi lektorzy zapraszają” to hasło nowej kampanii promującej warszawską szkołę języka hiszpańskiego Machina Edukacyjna, którą przygotowała grupa komunikacyjna Star One.
0 1 0 0 0 4.02.2008V edycja „PRaktykuj za granicą”4 lutego rozpoczęła się V edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, po raz pierwszy prowadzona we współpracy z konkursem „Grasz o staż”. Do udziału w projekcie Instytut Monitorowania Mediów zaprasza wszystkich studentów interesujących się PR-em i komunikacją. Nagrodami dla twórców najlepszych strategii komunikacyjnych dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” są staże w Londynie i Brukseli w agencjach PR: Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton, Weber Shandwick.
0 1 0 0 0 4.02.2008Ruszyła XIII edycja „Grasz o staż”Kilka minut po północy, 4 lutego wraz z opublikowaniem na stronie www.grasz.pl zadań konkursowych, rozpoczęła się XIII edycja „Grasz o staż”.
0 1 0 0 0 4.02.2008Allegro.pl po raz kolejny na stokachDo połowy marca potrwa kampania reklamowa platformy handlowej Allegro.pl na polskich stokach. Realizację kampanii po raz kolejny powierzono IMIGe Poland.