0 1 0 0 0 13.03.2008Pierwsza kampania reklamowa Makro Cash & Carry z wykorzystaniem telewizjiFirma Makro Cash & Carry, lider samoobsługowego handlu hurtowego rozpoczęła w Polsce pierwszą w historii kampanię ATL z wykorzystaniem telewizji. Ma ona na celu odświeżenie wizerunku MAKRO, na początku w województwach: małopolskim, świętokrzyskim i podkarpackim, gdzie będzie prowadzona także kampania radiowa, internetowa i outdoorowa.
0 1 0 0 0 13.03.2008Just dla NaturalsJust jest autorem nowej kampanii dla marki chipsów Naturals, która wspomaga wprowadzenie produktu na rynek. W okresie wiosennym od 13 marca w stacjach telewizyjnych będzie można zobaczyć 30-sekundowy spot reklamowy. Film wyemituje TVP, Polsat, TVN oraz wybrane stacje skupione w grupie medialnej AtMedia.
0 1 0 0 0 13.03.2008Symetria organizuje konkurs dla studentów13 marca rusza konkurs dla studentów, w którym główną nagrodą jest możliwość odbycia dwumiesięcznego stażu w agencji Symetria.
0 1 0 0 0 12.03.2008Trzy złote medale dla wódek Danzka, Sobieski i Sobieski EstateDrinks International, najważniejszy międzynarodowy magazyn poświęcony branży alkoholowej przyznał złote medale najlepszym wyrobom świata. Wśród nagrodzonych wódek znalazły się trzy produkty Grupy Sobieski: Danzka, Sobieski i Sobieski Estate.
0 1 0 0 0 12.03.2008Fresh na „Dniach Kariery” w Poznaniu13 marca. Dni Kariery. Gmach główny Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Drugie piętro. Stoisko 30. To już czwarty raz, kiedy Agencja Reklamowa Fresh konfrontuje się z uderzeniem fali kreatywnych pomysłów studentów i pozwala im na niej surfować.
0 1 0 0 0 12.03.2008Makro Cash & Carry wybiera MRM WorldwideMRM Worldwide przygotuje internetowe działania dla Makro Cash & Carry, sieci samoobsługowych hurtowni wchodzących w skład Metro Group. Kontrakt jest wynikiem przetargu, który został rozstrzygnięty w styczniu 2008 roku. Agencja przedstawiła kompleksowe rozwiązanie przygotowane w oparciu o serię badań i analiz przeprowadzonych podczas przygotowań do przetargu.
0 1 0 0 0 12.03.2008Kolejny samochód przekazany przez Link4 na potrzeby rehabilitacji osób ze stwardnieniem rozsianym12 marca w Radomiu odbyła się uroczystość przekazania kolejnego, trzeciego samochodu na potrzeby mobilnej rehabilitacji osób ze stwardnieniem rozsianym. Link4 wspiera w ten sposób ogólnopolski projekt Rehabilitacja SM, prowadzony wspólnie z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego. Dwa uprzednio przekazane przez Link4 samochody służą jako mobilne centra rehabilitacji i dojeżdżają do pacjentów w Białej Podlaskiej i Gnieźnie.
0 1 0 0 0 12.03.2008PR Inspiration z BN Office SolutionAgencja PR Inspiration podpisała umowę z BN Office Solution na współpracę w zakresie obsługi public relations. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 12.03.2008Wyniki plebiscytu „Narodowy Auto Test 2007”W trzeciej edycji „Narodowego Auto Testu” organizowanego przez tygodnik Auto Świat, Volvo uznane zostało za najpopularniejszą i najlepiej postrzeganą markę na rynku. S40/V40 zajęło I miejsce w segmencie D (klasa średnia).
0 1 0 0 0 12.03.2008TNS OBOP bada oglądalność meczów żużlowych w PolsceW ramach projektu opracowanego w strategii komunikacyjnej dla Ekstraligi Żużlowej przez agencję reklamową Zero,2 Sport, TNS OBOP po raz pierwszy w Polsce przeprowadza badanie kibiców żużla.