0 1 0 0 0 5.03.2008AM Art-Media Agencja PR obsługuje RE project developmentAM Art-Media Agencja PR podpisała umowę na obsługę firmy RE project development (spółki należącej do Raiffeisen evolution Austria).
0 1 0 0 0 5.03.2008Road Show SferiiOd najbliższej soboty 8.03.2008 przy warszawskich centrach handlowych będzie można bliżej zapoznać się z usługami sieci Sferia. Operatora telekomunikacyjnego będzie promował ogromy TIR z logo firmy. Dla starszych przewidziane są konkursy z nagrodami oraz możliwość darmowych rozmów. Dla najmłodszych Sferia przygotowała wiele niespodzianek i atrakcyjnych nagród.
0 1 0 0 0 5.03.2008Adv.pl dla Smacznych Zup WiniaryAdv.pl stworzyło nowy serwis internetowy dla produktu Nestle - Smacznej Zupy Winiary - www.pierwszapodomowej.pl.
0 1 0 0 0 5.03.2008Konferencja Media Trendy 200810 marca 2008 r. Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review zapraszają na konferencję Media Trendy 2008. Podczas Gali poznamy laureatów konkursu Media Trendy, w ramach którego już przyznano 3 nagrody specjalne: dla Tomasza Lisa, jako Człowieka Mediów, portalu nasza-klasa.pl uznanego za Medium Roku i dla projektu Polska, którego pojawienie się na rynku medialnym ogłoszono Wydarzeniem Roku.
0 1 0 0 0 5.03.2008Ruszyły zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2008Polski Konkurs Reklamy KTR nadzorowany i organizowany w całości przez Klub Twórców Reklamy ma w tym roku już piątą edycję. Prace do konkursu będzie można zgłaszać od 18.02 do 20.03.
0 1 0 0 0 5.03.2008Studio Frohmberg przygotowało wielkanocny katalog dla NestleStudio Frohmberg w wyniku konkursu mającego miejsce w ostatnich miesiącach zostało wytypowane do przygotowania katalogu z nowościami Nestle na Wielkanoc 2008. Katalog w najbliższych dniach trafi do odbiorców.
0 1 0 0 0 5.03.2008PR Solutions dla GeoxAgencja PR Solutions od 1 marca br. rozpoczęła pracę dla marki Geox. Umowa o współpracy została podpisana z Gino Rossi SA – wyłącznym dystrybutorem Geox na rynku polskim.
0 1 0 0 0 5.03.2008Srebrna Łyżeczka z Shade Design w wiosenno-świątecznym klimacieRusza wielkanocna część kampanii marki Srebrna Łyżeczka. Jak co roku w wybranych magazynach dla kobiet zaproszenie do skorzystania z przepisu z wykorzystaniem Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka. Tym razem layout ukaże się w tytułach: Claudia, Moje Gotowanie, Kuchnia i Poradnik Domowy.
0 1 0 0 0 5.03.2008Cyfra+ odświeża oprawę graficzną wraz ze startem wiosennej kampaniiW marcu Cyfra+ inicjuje komunikację marketingową wykorzystującą nową oprawę graficzną marki. Odświeżony styl wizualny platformy nawiązuje do prostej stylistyki telewizji Canal+, bazuje na prostokątnych formach graficznych oraz szerokiej palecie czystych, żywych kolorów.
0 1 0 0 0 5.03.2008Nowa kolekcja ubrań Michaela Michalsky’ego w sklepach TchiboJuż po raz trzeci Tchibo wraz z projektantem Michaelem Michalskym stworzyli niezwykłą kolekcję ubrań sygnowanych marką Mitch & Co. Spring Collection 2008 pojawi się wyłącznie w sklepach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” w środę, 12 marca 2008 roku.