1 1 0 0 0 4.04.2008Gruppa66 Ogilvy dla marki Castrol EdgeGruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię dla firmy Castrol Lubricants. Agencja zaadaptowała do polskich warunków dynamiczną kreację stworzoną przez Ogilvy New York prezentującą właściwości oleju Castrol Edge.
0 1 0 0 0 4.04.2008Stwórz wirusa – konkurs Studenckiego Koła Naukowego Psychologii Ekonomicznej „Moderator”Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej "Moderator" zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą "akcję wirusową". Konkurs skierowany jest głównie do studentów oraz osób zainteresowanych marketingiem (nie pracujących w branży).
0 1 0 0 0 3.04.2008Visa Europe przedstawia Deklarację ProgramowąOrganizacja Visa Europe wydała Deklarację Programową („Manifesto”), w której deklaruje pełne zaangażowanie w budowę jednolitego europejskiego rynku płatności. Dwa tygodnie po debiucie firmy Visa Inc. na giełdzie nowojorskiej, Oświadczenie Programowe potwierdza tożsamość Visa Europe jako organizacji niezależnej oraz jej status jako stowarzyszenia stanowiącego własność 4,6 tys. banków europejskich.
0 1 0 0 0 3.04.2008Genesis PR dla Żabka Polska SAAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Żabka Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego.
0 1 0 0 0 3.04.2008Kobiety chętnie kształcą się on-lineZ roku na rok przybywa surfujących pań. Kobiety są grupą dominująca w rozmaitych portalach i wortalach. Częściej i chętniej niż mężczyźni dzielą się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Stworzyły bardzo silną kobiecą społeczność w Internecie.
0 1 0 0 0 3.04.2008Ruszył projekt „Ugaśmy pragnienie Afryki”Eden Springs, dostawca wody źródlanej i UNICEF, organizacja niosąca pomoc dzieciom na całym świecie, rozpoczęły akcję „Ugaśmy pragnienie Afryki”, której celem jest zebranie funduszy na budowę systemu wodnego w Somalii.
0 1 0 0 0 3.04.2008Telekomy najbardziej rozpoznawalne, Małysz wciąż najpopularniejszyW lutym Pentagon Research we współpracy z portalem Wirtualna Polska przeprowadził badanie online na grupie 4370 internautów deklarujących zainteresowanie sportem. Zrealizowano je stosując formę ankiety internetowej, mającej na celu określenie profilu polskiego kibica.
0 1 0 0 0 3.04.2008E.C.H.O. Communications dla Lubawa S.A.Agencja E.C.H.O. Communications rozpoczęła współpracę z firmą Lubawa S.A., producentem konfekcji technicznej dla służb mundurowych notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych. W ramach umowy E.C.H.O. Communications poprowadzi całość działań PR dla Spółki: relacje inwestorskie, PR korporacyjny i PR produktowy.
0 1 0 0 1 3.04.2008Launch nowych strzykawek Polfy LublinPolfa Lublin S.A. rozpoczęła sprzedaż nowych strzykawek. Aby wprowadzić produkt na rynek, Polfa zaprosiła do współpracy agencję Cumulus. Dział graficzny Cumulusa wraz z działem marketingu Polfy przygotowali projekty nowych, bardziej czytelnych i funkcjonalnych opakowań zbiorczych oraz jednostkowych strzykawek. Cumulus przygotował także nowy sales folder oraz opracował i przeprowadził towarzyszącą kampanię teaserową.
0 1 0 0 0 3.04.2008TVN Siedem na telewizorach w Media MarktOd początku kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa stacji telewizyjnej TVN Siedem w sieci marketów Media Markt.