0 1 0 0 0 27.03.2008Juliusz Windorbski o inwestowaniu w sztukęNa stronach www.pb.pl pojawił się nowy blog – „Inwestowanie w sztukę”. Jego autorem jest Juliusz Windorbski, prezes DESY Unicum, do której należy jeden z największych w Polsce domów aukcyjnych. Celem pomysłodawców i twórców bloga jest przybliżenie alternatywnej formy inwestowania, za jaką na świecie uznawana jest sztuka.
0 1 0 0 0 27.03.2008S4 z kampanią dla Dębicy Passio 2Agencja Reklamowa S4 odpowiada za kampanię ATL przygotowaną w związku z wejściem na rynek nowego produktu – opon letnich Dębica Passio 2.
0 1 0 0 0 27.03.2008Koszykówka w TrójmieściePolska oferta na organizację Euro 2011 w koszykówce kobiet zyskała poparcie Międzynarodowej Federacji Koszykówki. W związku z tym mistrzostwa EuroBasket Women 2011 odbędą się w Trójmieście. Przygotowaniem przedstawionych delegatom FIBA materiałów promujących Polskę, czyli filmu, prezentacji multimedialnej oraz folderu zajęła się Zero,2 Sport.
0 1 0 0 0 27.03.2008Comarch nagrodzony za rozwiązanie z dziedziny Web 2.0Comarch otrzymał po raz drugi z rzędu nagrodę „Innowacja 2008” ("Innovationspreis 2008") za produkt Virtual Consulting Services (VCS) - platformę wspomagającą komunikację użytkowników poprzez sieć. Do nagrody "Innovationspreis 2008" zostało zgłoszonych 1600 produktów, które zostały wyróżnione w 33 kategoriach.
0 1 0 0 0 27.03.2008Planeta FM rozpoczyna kampanię reklamowąPod koniec marca rusza kampania reklamowa ponadregionalnej rozgłośni młodzieżowej Planeta FM – 100% Imprezowych Hitów. W pierwszej fazie pojawią się banery reklamowe w internecie oraz nośniki indoorowe w placówkach edukacyjnych. Poza internetem i indoorem, w następnym etapie kampania obejmie również prasę.
0 1 0 0 0 27.03.2008Carlo Tassara rozpoczyna przetargi na agencję reklamową i dom mediowySpółka Alior Polska powołana przez Carlo Tassara International do utworzenia w Polsce banku uniwersalnego, rozpoczyna proces wyboru agencji reklamowej i domu mediowego, które wprowadzą na rynek markę nowego banku.
0 1 0 0 0 27.03.2008Kampania internetowa biura tłumaczeń KreaktywW kwietniu rusza kampania internetowa biura tłumaczeń Kreaktyw. Wiodącym przesłaniem planowanych działań jest wskazanie na łatwość dostępu do usług związanych z tłumaczeniami oraz użyteczność wykorzystania rozwiązań internetowych w pracy klientów instytucjonalnych.
0 1 0 0 0 27.03.2008Ruszyła zaplanowana na 2008 rok kampania marki HusqvarnaDo czerwca 2008 roku w telewizji, prasie, radiu oraz w Internecie trwać będzie kampania reklamowa maszyn marki Husqvarna.
0 1 0 0 0 27.03.2008Pierwszy numer magazynu „Poligrafia & Reklama” na rynkuPismo zostało zaprezentowane 12 marca na poznańskich targach Euro – Reklama OUTDOOR EXPO.
0 1 0 0 0 27.03.2008Empathy Interactive pracuje dla Monetto.plSocial lending, popularne w Europie zachodniej pożyczki udzielane bez pośrednictwa banków, za sprawą serwisu Monetto.pl dotarły również do Polski. Za zaprojektowanie i wdrożenie systemu internetowego, odpowiedzialna była krakowska agencja Empathy Interactive.