0 1 0 0 0 18.04.2008Eskadra Publica – nowy gracz na rynku PRPełną parą ruszyła Eskadra Publica – nowa agencja public relations której głównymi założycielami są Adam Łaszyn, Sebastian Łuczak i Mateusz Zmyślony. Udziałowcem firmy jest także Sebastian Oprządek. Agencja skompletowała zespół, przygotowała szczegółową ofertę, autorskie narzędzia, uruchomiła stronę www i biuro prasowe on-line.
0 1 0 0 0 18.04.2008Pan Pikto dla Kompanii PiwowarskiejButik kreatywny Agencji PR Pan Pikto na zlecenie Kompanii Piwowarskiej opracował specjalną platformę komunikacyjną. Jej prezentacja miała miejsce w ubiegły weekend na X Konferencji Sprzedaży i Marketingu w Wiśle.
0 1 0 0 0 18.04.2008Alternatywa dla mass mediówInfoTuba (www.infotuba.pl) jest nowym serwisem internetowym AWR „Wprost”, wydawcy tygodnika „Wprost”. To portal dziennikarstwa obywatelskiego, który pragnie stanowić alternatywę dla mass mediów.
0 1 0 0 0 18.04.2008Q&AConsulting dla Lama GoldAgencja Q&AConsulting rozpoczęła współpracę z firmą Lama Gold. Celem działań dla Lama Gold jest realizacja strategii PR opracowanej przez agencję Q&AConsulting we współpracy z klientem. W ramach obsługi agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie media relations, realizację projektów specjalnych, wspieranie relacji firmy z klientami i pracownikami.
0 1 0 0 0 18.04.2008Kwietniowy Barcamp Poznań coraz bliżejRaz w miesiącu nadchodzi dzień, w którym poznańscy entuzjaści Internetu odrywają się od swoich komputerów. Po co? Aby wziąć udział w inspirującym spotkaniu poświęconym m.in. aktualnym internetowym trendom, nowopowstałym serwisom i promocji w sieci.
0 1 0 0 0 18.04.2008Cruso PR dla marki Delia CosmeticsFirma Delia Cosmetics Sp. z o.o. powierzyła agencji Cruso Public Relations realizację projektu komunikacji PR na rok 2008.
0 1 0 0 0 18.04.2008Złoto dla Direct Publishing GroupPodczas gali wręczenia nagród rynku prasy firmowej i korporacyjnej Szpalty Roku, Direct Publishing Group otrzymało aż 4 nagrody. Wśród nich jest ta największa – Złote Szpalty dla magazynu LEEnia.
0 1 0 0 0 18.04.2008POPAI Poland Awards dla Świata GPSPodczas tegorocznych Targów REMA DAYS stoisko Świat GPS spółki Smart Elektronik otrzymało I nagrodę POPAI Poland Awards 2007 w kategorii Electronics. W ocenie konkursowego jury, ekspozytor zaprojektowany przez ARTEO design & production był najlepszym rozwiązaniem w promocji sprzedaży roku 2007.
0 1 0 0 0 18.04.2008Złoty Laur Konsumenta 2008 dla PiastaMarka Piast, z portfela Carlsberg Polska, została uhonorowana prestiżową nagrodą „Laur Konsumenta 2008” w kategorii „Produkt regionalny roku”. O przyznaniu marce Złotego Lauru w ogólnopolskim plebiscycie zdecydowali sami konsumenci.
0 1 0 0 0 18.04.2008Ruszyła nowa kampania reklamowa GerberW sobotę 5 kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa posiłków w słoiczkach oraz soków marki Gerber „Z miłości do brzuszków” przygotowana dla Alima-Gerber przez agencję Legend Group. Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia sprzedaży produktów Gerber i będzie trwała do początku lipca. 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w Telewizji Polskiej, TVN, Polsat oraz stacjach pakietu AT Media (m.in. BBC Lifestyle, AXN i Puls).