0 1 0 0 0 24.04.2008Myślisz zatem, że uważnie słuchasz? (Harvard Business Review)P. Barwise & S. Meehan, So You Think You're a Good Listener, "Harvard Business Review", kwiecień 2008Przecenianie własnej otwartości na spostrzeganie kłopotliwych informacji od pracowników to jeden z najważniejszych powodów zaburzenia komunikacji pomiędzy kierownikiem a podwładnym - wynika z badań dotyczących owych relacji.
0 1 0 0 0 24.04.2008Mediapolis połączy się z Index CopernicusIndex Copernicus S. A. rozpoczyna w maju 2008 r. proces połączenia z Mediapolis Sp. z o.o. Index Copernicus jest twórcą i operatorem międzynarodowego serwisu informacyjno-społecznościowego dla naukowców. Mediapolis jest firmą specjalizującą się w doradztwie dla mediów i w komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 24.04.2008Wszystkiego najlepszego (ClickZ)J. Jennings, Happy Birthday: Rewards for a Special Day, "ClickZ", 21.04.2008Niemal każdy (często bez względu na to, co oficjalnie mówi) lubi, gdy pamięta się o jego urodzinach. Dzień ten jest więc znakomitą okazją do pokazania klientowi, że jest dla nas ważną osobą, o której myślimy jak o jednostce. Przy odrobinie kreatywności i dobrej woli nie jest trudno sprawić, by firmowy podarunek dla jubilata stał się prezentem dla firmy.
0 1 0 0 0 24.04.2008FFCreation z miłości do kreacjiFireFlyCreation zilustrowało swoją miłość do kreacji, przy okazji nowej akcji rekrutacyjnej rozpoczętej wraz z przyjściem do agencji Suzan Giżyńskiej jako Dyrektora Kreatywnego Zarządzającego. Agencja komunikuje w ten sposób także o nowym, rozszerzonym zakresie swoich usług i relaunchu swojej nazwy.
0 1 0 0 0 24.04.2008Young & Rubicam Brands głównym partnerem projektu Brand It UpCelem Young & Rubicam Brands jest wprowadzenie studentów w świat reklamy. Młodzi ludzie będą za pośrednictwem agencji poznawać będą rynek reklamowy i zasady tworzenia kampanii reklamowych. Ci z nich, którzy zdecydują się na wzięcie udziału w konkursie Brand It Up, mają szansę na płatny staż w Young & Rubicam Brands lub w innych agencjach.
0 1 0 0 0 23.04.2008MRM Direct nowym działem w MRM WorldwideW Agencji Interaktywnej MRM Worldwide powstał dział MRM Direct w ramach istniejącego działu mediów interaktywnych kierowanego przez Martę Siudalską.
0 1 0 0 0 23.04.2008Mobijoy! wyróżniony w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2008Projekt agencji Mobijoy! "Koszulka reprezentacji Polski" przygotowany dla marki Tyskie, został nominowany i wyróżniony w kategorii „Konkurs MMS” w 5 edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR.
0 1 0 0 0 23.04.2008BlueCasting ratuje wilki w centrum PoznaniaFirma SDG sp. z o.o. podjęła współpracę z Centrum Kupiec Poznański w trakcie kwietniowej akcji edukacyjnej stanowiącej część całorocznej akcji "ratujmy wilki".
0 1 0 0 0 23.04.2008Rowland zadba o wizerunek VentanyKonsorcjum Westmark-Venessa, generalny wykonawca osiedla rezydencji Ventana, rozpoczął współpracę z Publicis Consultants|Rowland. Do zadań agencji PR będzie należało zarządzanie relacjami z mediami oraz wsparcie działań promujących inwestycję w podwarszawskim Walendowie.
0 1 0 0 0 23.04.2008Union Investment TFI promuje subfundusz UniAkcje Mistrzostwa Europy 2012Walizki, kufle złocistego napoju, lotniska oraz drogi szybkiego ruchu – to symbole nowej kampanii reklamowej Union Investment TFI. W ten sposób Towarzystwo promuje subfundusz UniAkcje Mistrzostwa Europy 2012 inwestujący w spółki z branż, które skorzystają na przygotowaniach Polski do Euro 2012.