Myślisz zatem, że uważnie słuchasz? (Harvard Business Review)
  • 0
  • 1
24.04.2008

Myślisz zatem, że uważnie słuchasz? (Harvard Business Review)

P. Barwise & S. Meehan, So You Think You're a Good Listener, "Harvard Business Review", kwiecień 2008

Przecenianie własnej otwartości na spostrzeganie kłopotliwych informacji od pracowników to jeden z najważniejszych powodów zaburzenia komunikacji pomiędzy kierownikiem a podwładnym – wynika z badań dotyczących owych relacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2008

Wszystkiego najlepszego (ClickZ)

J. Jennings, Happy Birthday: Rewards for a Special Day, "ClickZ", 21.04.2008

Niemal każdy (często bez względu na to, co oficjalnie mówi) lubi, gdy pamięta się o jego urodzinach. Dzień ten jest więc znakomitą okazją do pokazania klientowi, że jest dla nas ważną osobą, o której myślimy jak o jednostce. Przy odrobinie kreatywności i dobrej woli nie jest trudno sprawić, by firmowy podarunek dla jubilata stał się prezentem dla firmy.