0 1 0 0 0 7.05.2008Dwa tygodnie do zakończenia kolejnej edycji Golden ArrowJeszcze przez dwa tygodnie, do 21 maja można zgłaszać prace do tegorocznej edycji największego konkursu marketingu bezpośredniego ‘Golden Arrow’, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications Ltd. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu będzie Łukasz Wejchert z ITI.
0 1 0 0 0 7.05.2008Finał Bezpieczeństwa dla Wszystkich z Agencją AllegroAgencja Allegro zorganizowała krajowy finał VIII edycji międzynarodowego programu edukacyjnego „Bezpieczeństwo dla Wszystkich”, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma Renault.
0 1 0 0 0 7.05.2008Kampania reklamowa marki „Jurajska”Od maja br. rozpoczyna się kolejna kampania promocyjna naturalnej wody mineralnej Jurajska i potrwa do końca sierpnia. Hasłem przewodnim kampanii jest „Posłuchaj swego pragnienia – zasmakuj natury”.
0 1 0 0 1 7.05.2008Unia Europejska tworzy kodeks postępowania dla serwisów społecznościowychKomisja Europejska planuje ujednolicić regulaminy i politykę prywatności bijących rekordy popularności serwisów społecznościowych. Do projektu zaproszono między innymi gigantów rynku światowego, jak Facebook, MySpace, YouTube czy Yahoo!, a spośród polskich serwisów społecznościowych Epuls i Grono.net.
0 1 0 0 0 7.05.2008Outdoor Media na nośnikach VideoBoardRusza kampania wizerunkowa Outdoor Media – magazynu poświęconemu szeroko pojętej branży out of home.
0 1 0 0 0 7.05.2008Nagroda za stoisko targowe wykonane dla Glen Dimplex PolskaPoznańska agencja reklamowa Frohmberg Studio przygotowała piętrowe stoisko targowe dla grupy Glen Dimplex. Stoisko otrzymało na targach nagrodę “Acanthus Aureus”.
0 1 0 0 0 7.05.2008First Data ogłasza plany przejęcia firmy IncommFirst Data podpisała umowę przejęcia firmy InComm, dystrybutora kart upominkowych i produktów prepaid w Stanach Zjednoczonych. Finalizacja transakcji nastąpi w drugim kwartale br.
0 1 0 0 0 7.05.2008Grillowa kampania TaoTaoTan-Viet International rozpoczął kampanię promocyjną "TaoTao – najlepszy na grill". Kampanii - prowadzonej głównie w formie outdoorowej - towarzyszy promocja w prasie regionalnej i portalu Onet.pl, a także konkurs z nagrodami na antenie Radia Złote Przeboje.
0 1 0 0 0 7.05.2008Badanie rozpoznawalności marki „Lubelskie”W dniach 5– 20 lutego br. Interaktywny Instytut Badan Rynkowych przeprowadził badanie rozpoznawalności marki „Lubelskie”. Tzw. badanie (post-test) zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) i było to drugim badaniem wykonanym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego po badaniu (pre-test) wykonanym w dniach 30 sierpnia – 17 września 2007r.
0 1 0 0 0 7.05.2008Al Ries wieszczy nadejście mobilnetu (AdAge)Al Ries, But don't get sidetracked into third-screen thinking, AdAgeLegenda amerykańskiego marketingu Al Ries, prognozuje nadejście kolejnego po internecie medium - mobilnetu. Powstaną nowe brandy, tak jak klasyczna sieć wykreowała charakterystyczne dla siebie marki (Amazon, eBay, MySpace).